Vraag

Flexibel Contractduur

Beste T-Mobile,
Zo snel als de technologie en de maatschappij verandert, zo snel zie ik jullie nog niet komen met passende oplossingen voor de flexibile klant zoals ik in dit geval. Ik heb nu een contract van 2 jaar, omdat het goedkoper is dan een 1-jarige contract. Liever had ik gezien dat jullie zich servicegerichter en klantvriendelijker opstellen door met oplossingen te komen waarmee die klant zich gevleid voelt om langdurig verbonden te blijven aan jullie. Mijn voorstel is dan ook het volgende:
- zelfde prijs voor 1 of 2 jarig abonnementen/bundels,
- flexibele contracten van half jaar die verlengd kan worden om de 26 weken met wederzijdse goedvinden.

En zo kan je ook aantrekkelijker worden voor de klanten die niet perse twee jaar vast willen zitten maar zelf daarin willen bepalej hoe lang zij elke abonnement willen behouden. Zo blijf je de concurrentie een stap voor, want vroeg of laat neemt een concurrent een soort gelijke idee van klanten die voelen dat er wel geluisterd wordt naar hun behoeften.

Feedback van een klant die niet helemaal tevreden is met de huidige diensten/bundels aanbod. Wel zeer te spreken over de onbeperkt bellen bundel door heel EU voor 35 euro per maand. Mag uiteindelijk iets lager als je zelf al een toestel erbij hebt. Less is more clients! 😉

HG. Joel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +15
Hoi Joel,

Superbedankt voor je uitgebreide berichtje en heldere uitleg. Daar zitten inderdaad rake punten in!

Zo'n verandering in het hele prijsplan brengt natuurlijk een heleboel met zich mee, dus dat is niet iets wat we zomaar kunnen introduceren. Echter luisteren we zeker naar alle feedback die we binnenkrijgen, dus het is altijd goed om zoiets te delen. Wie weet... in de toekomst. 😉

Leuk trouwens dat je aangeeft dat je erg te spreken bent over het onbeperkt bellen in de EU. Hopelijk ervaar je ook een top netwerk in Nederland, want we zijn ook dit jaar weer uitgeroepen tot best geteste netwerk. 😃

Nogmaals bedankt voor jouw berichtje!

Reageer