Forumleden op bezoek!

• 27 januari 2017
  • 28 reacties
  • 1848 Bekeken

Reputatie 6
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 928 reacties
Goedemorgen allemaal,

Gisteren hebben we hoog bezoek gehad op het T-Mobile hoofdkantoor 😉. We hadden een aantal superusers uitgenodigd om te vieren dat we nu 250.000 forumleden hebben en omdat het natuurlijk leuk is om elkaar ook eens in het echt te ontmoeten!

HarryMe, Serviceweb, HugoB, Jan Kelder en Mpiotrek waren van de partij. Na koffie en taart hebben we rond mogen neuzen in de toestelkluis. Hier liggen alle toestellen die T-Mobile ooit uitgebracht heeft, erg nostalgisch. Vervolgens hebben we een presentatie gekregen van collega's die zich ook bezig houden met artificial intelligence. De mogelijkheden hiermee zijn eindeloos. In de films Her en Ex-Machina zitten voorbeelden hiervan en we hebben gisteren dan ook een stukje gekeken van Her.

Uiteraard hebben we de middag afgesloten met een gezellige borrel in de Social Hangout, dat is de plek waar Webcare binnen T-Mobile werkt. Hieronder vind je een aantal foto's van de dag.

Voor de mensen die er waren: ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Als jullie nog foto's hebben dan kun je ze hieronder plaatsen! 🙂

28 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Leuk. Ik hoop dat HarryMe, Serviceweb, HugoB, Jan Kelder en Mpiotrek genoten hebben en gezien hoe het "achter de schermen" gaat 🙂
Reputatie 5
Badge +14
was een mooie en gezellige dag !
Dank jullie wel voor jullie inzichten, leuk om jullie eens te zien hier! Zie jullie ongetwijfeld nog op het forum over dit onderwerp! 🙂
Reputatie 3
Badge +4
Goedemorgen toppers! Ik dacht dat er geen foto's van na de borrel gepubliceerd zouden worden? :P
Thanks Forumteam + Patrick, Jesse en Bart (en wie ik dan vergeten ben).
Hallo, het was een geweldige middag.
Leuk om de mensen achter T-Mobile live te ontmoeten.
Hebben het leuk gehad en nieuwe vrienden gemaakt.

Jullie zijn top en blijf het zeggen, T-Mobile, je kan toch niet zonder :8 :$
Bedankt allemaal!
Dank jullie wel voor jullie inzichten, leuk om jullie eens te zien hier! Zie jullie ongetwijfeld nog op het forum over dit onderwerp! :)

Mooie presentatie gisteren! Als je een keer iemand nodig hebt om te testen, roep maar 😳
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Ik vond het ook onwijs tof om jullie in het echt te zien! 😃 Je spreekt elkaar best regelmatig, komt elkaar in allerlei topics tegen, maar allemaal digitaal. Dan is zo live toch wel heel leuk!

Ook heel leuk om te zien hoe enthousiast jullie allemaal zijn! Denk dat dit zeker voor herhaling vatbaar is! 😉
Badge +5
Vanmorgen (stiekem onder werktijd) al even gekeken naar dit topic, maar helaas nog niet aan toe gekomen vandaag om te reageren. Bedankt voor de goede organisatie en leuk om inderdaad eens een kijkje achter de schermen te mogen nemen! Wat mij betreft ook zeker voor herhaling vatbaar!

Fijn weekend allemaal 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Leuk dat jullie langs geweest zijn bij THE T-Mobile
Is echt super!
Leuk dat jullie ook prettig besmet zijn met het T-Mobile virus 😉
Reputatie 5
Badge +17
Erg leuk inderdaad! Zoals ik al een paar keer eerder heb gezien, zeker voor herhaling vatbaar. ;)

Hopelijk snel natuurlijk. Wellicht dat de groep de volgende keer nog groter is, we nog meer van onze producten en diensten kunnen laten zien en jullie met ons mee kunnen denken!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Was super om jullie eindelijk live te ontmoeten! Dit is zeker voor herhaling vatbaar en zien jullie graag weer een keer voorbij komen! 🙂
Hopelijk snel natuurlijk. Wellicht dat de groep de volgende keer nog groter is, we nog meer van onze producten en diensten kunnen laten zien en jullie met ons mee kunnen denken!

Weet dat ik al geweest ben maar nodig mezelf graag nog eens uit 😳 om meer van jullie diensten en producten te leren. Altijd leuk om meer te weten te komen en mee te denken met T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Ik wilde ook nog even laten weten dat ik het een hele leuke middag vond! 😃 Enne, zoals beloofd komen jullie gifjes eraan. Dit is de mijne geworden haha. Hopelijk tot snel allemaal!

Haha, wat leuk zeg!
Heb ook zeker genoten, mocht er nog eens een dag zijn, roep maar 🙂
Reputatie 1
Leuk hoor T-Mobile, ik denk dat dit zeker goed is voor de klantenbinding 🙂
@BartRotterdam
Welkom bij de Magenta (T-Mobile) familie 🙂 LOL
Reputatie 2
Badge
It was super nice to visit you. I hope we will meet more often.
Sorry for the delay with fotos ;)

Reputatie 6
Badge +17
Thanks for sharing! 😃
Reputatie 2
Leuk om te zien. Kunnen er geen namen bij de mensen op de foto's gezet worden? Ik kon helaas op het laatste moment niet komen. Ik wou er graag bij zijn ! Maar ja... werk 😧. Hopelijk word het nog een keer herhaald, dan neem ik gewoon een week vrij en zet me telefoon uit 😁.
@Truckertje
Moet je even goed het eerste stukje lezen van deze topic en dan tweede gedeelte. Daar staan de namen van de personen die er toen waren. Dat is toch ook goed ... jij mag vast een volgende keer komen.

En je bent overigens altijd welkom bij T-Mobile als je er in de buurt bent. Leuk gezellig groepje mensen!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Truckertje,

De namen staan er inderdaad al boven! 🙂 Dit zijn de aanwezige superusers en ons team. Het was een hele leuke dag en ik denk ook wel dat dit voor herhaling vatbaar is! Blijf dus lekker actief, dan komt die invite vanzelf jouw kant op! 😉
Reputatie 2
Hey Serviceweb En David.

Ik heb de namen iid gelezen, maar vroeg me gewoon af wie wie was. Kan ik ook de namen aan een persoon koppelen 🙂.

En als ik altijd welkom ben bij t mobile, kom ik er nu aan, ik woon bijna om de hoek.

En de uitnodiging had ik al , maar helaas te tijd niet. 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hey Truckertje,

Snap ik! Het is echter ook zo dat niet iedereen zich even prettig voelde bij het benoemen van de personen, dus daarom het algemene bericht. 😉

Haha, lijkt me tof hoor! Zullen je binnenkort eens op de koffie uitnodigen of voor de volgende Super User dag!

Leuk dat je zo enthousiast bent trouwens!
Badge +5
Offtopic, het heeft even geduurd, maar via een omweggetje heb ik weer kunnen inloggen met deze account. Mijn My T-Mobile account doet het niet meer en daarom ook geen toegang meer tot het forum.

Maargoed, @Truckertje ik ben de vierde van links op de eerste groepsfoto, dat mag je gerust weten 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hugo,

Leuk om je weer te zien op het forum! 🙂 Werkt nu alles weer? Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten he!

Reageer