Beantwoord

Forumvraag over badges

Reputatie 2
Ik zie steeds nieuwe badges uitgedeeld worden op het forum, geen idee op basis waarvan deze worden gegeven.

Kan iemand meer hierover vertellen ?

Ik had deze vraag al langer, maar door onderstaande werd mijn nieuwsgierigheid echt getriggered:

"Ousai heeft de Stamgast badge verdiend!
Voor gezelligheid moet je bij de Stamgast zijn, hij weet wel hoe je een feestje van het forum maakt."

in combinatie met zijn status:
Ousai
VERBANNEN GEBRUIKER
Laatste activiteit Gisteren 22:03

Kreeg hij die badge voordat hij verbannen werd? Hoe krijg je deze stamgast badge eigenlijk?
icon

Beste antwoord door Killerbee89 3 januari 2013, 12:11

@Alle; Gewoon veel online zijn en veel mensen helpen. Doe gewoon je ding, je verdient ze vanzelf. ;-)

Badges verdienen is gewoon hard werken, veel online zijn en veel mensen helpen. Meer kan ik niet zeggen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Stefan666,

er zijn inderdaad vele badges te verdienen. Ik zelf heb er ook pas twee. 
Over hoe badges te verdienen zijn kan ik je niet heel veel vertellen. Anders had ik er zelf ook wel meer gehad.
Vroege vogel moet je gewoon erg vroeg opstaan en actief zijn op het forum
nachtbraker midden in de nacht actief zijn op het forum
Je zal het niet bij de eerstekeer krijgen dus als je dat vaak doet krijg je het vanzelf.

Ousai heeft inderdaad stamgast badge, maar dat is uiteraard voordat hij verbannen werd. Hoe je deze badge krijgt weet ik niet.

Groetjes Tribaltim
Reputatie 7
@Alle; Gewoon veel online zijn en veel mensen helpen. Doe gewoon je ding, je verdient ze vanzelf. ;-)

Badges verdienen is gewoon hard werken, veel online zijn en veel mensen helpen. Meer kan ik niet zeggen.
Reputatie 2
Dank voor het antwoord. Die badges geven het forum een extra dimensie: leuke feature.

Reageer