[Game] Raad de film!

Toon eerste reactie

127 reacties

Reputatie 6
Nummer 1: Ik kom niet op de naam.... maarrrrr ik ken hem wel.
Nummer 2: Duurde effe, maar de hints in het shot waren de doorslag :)
Nummer 3: Was deze week nog op TV.

Yesssss..... nu de naam van 1 nog...
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb echt geen flauw idee.
1 en 3... blanco op 2 :D

Koen, als je bij 3 de exacte scene kan noemen mag je hem claimen 😉 anders claim ik hem!
1. The Machine
2.....
3. Artificial Intelligence - Zo ongeveer begin film wanneer hij 'mam' voor het eerst ontmoet en dan foto's gaat kijken terwijl pa/ma wat ruzie over hem hebben. Het lijkt overigens sprekend op een scene bij het einde waar hij zijn duplicaten ontdekt (inclusief de nogal oppervlakkige variant op kantoor ook in het wit).
Badge +9
1 en 3 zijn goed, maar ik wil toch graag nummer 2 ook nog horen 😛
Reputatie 6
2 is Lightning
Badge +9
2 is LightningDe 2e is niet Lightning 😉
Gruwel.... we hebben geen idee! Vertel vertel en daarna is het een nieuwe ronde!

Voor alle dames, het wordt een Brad Pitt ronde van mij 😃 succes met het achterhalen welke wat is!
Badge +9
Omdat jullie het er zo moeilijk mee hadden ondanks de hint, hier het antwoord.
Odd Thomas

Waarbij de "Vreemd" op 1. de WC in de kamer daar en 2. De naam van de hoofdpersonage was.

Reputatie 7
Badge +9
Nooit van gehoord. xD
Yay, dit weekend een nieuwe ronde!

Ik had ze al een tijdje in het hoofd zitten 😃
Ok, ik kon niet wachten (en voor mij was het al weekend). Ze zijn mogelijk wat pittiger, dus drie krijgt wel een extra hint al zou het niet geheel nodig moeten zijn.

1. "Please allow me to introduce myself...." (meest passend gebruik van dit nummer tot op heden).

2. "Kennismaking"

3.

Reputatie 6
De eerste die een poging waagt;

1) Interview with a vampire
2) Meet Joe Black
3) Is het Braille uit 2009?
Ding Ding ...... nope!

Ik zou braille toch niet als titel zo makkelijk als hint gaan geven 😃 nee nee, dan heeft het screenshot namelijk geen hint meer!
Reputatie 7
Badge +9
Eook of Hli

? Dafuq? Heb je wat letters door elkaar gehaald? :P

Mijn vermoedden zegt "Book Of Eli", ook gezien het overduidelijk religieuze boek op tafel, maar volgens mij deed daar een andere cast in mee....
Reputatie 6
Eook of Hli

? Dafuq? Heb je wat letters door elkaar gehaald? :P

Mijn vermoedden zegt "Book Of Eli", ook gezien het overduidelijk religieuze boek op tafel, maar volgens mij deed daar een andere cast in mee....

Dat is hem inderdaad!!! Nice catch, ik had het moeten zien.

Nope, Gary Oldman en Micheal Gambon... Tegenspelers van Denzel Washington en d'r huppelt ook nog ene Mila Kunis bij om een of andere reden.

Geweldige film en dacht, zal een extra hint geven buiten het overduidelijke "The Book" gedeelte op tafel 😉 Braille + Bijbel mocht toch wel duidelijk zijn voor deze film. Een ondergewaardeerde film in mijn optiek trouwens.

Lea heeft de volgende ronde!
Reputatie 7
Badge +20
Ik had deze ronde zo makkelijk kunnen winnen! 😞
Reputatie 7
Badge +9
@Hajar Moet je wel antwoorden 😛

Goed! Komen de volgende 3!

Het probleem is meer dat ik een gigantische collectie obscure films heb voor dit spel. Maar buiten de blockbusters om weinig 'herkenbaardere' films. xD Dus we bewaren alle obscure films lekker voor alle 3's die nog komen gaan! :p

1. I'm a leaf on the wind... (Heeft deze serieus een hint nodig? Als je antwoord 'Ja' is, ga je schamen.)

2. Crash (Heb je enig idee hoe onmogelijk het is een screenshot te nemen van deze film zonder dat het meteen obvious is?)

3.

Succes!
Argh....

1. "watch how I sore..."
2. ..... dat was een leuke rit qua films die ik hiervoor overwoog, maar uiteindelijk niet geheel op eigen kracht dus ik verdien hem niet... Weet niet of "crash" nou de beste hint is hoor 😛 Is zo wel een flinke pil om te raden!
3. Desert Sword Chick... nee werkelijk, ik zie echt 0 hint hier 😃
Reputatie 7
Badge +9
Ik verwacht ook niet dat iemand 3 eruit pikt 😛 Zelfs als ik de hoofdpersoon (de desert sword chick) vol in beeld zou doen, want het is een Indie Fantasy film 😉

Hij moest moeilijk en obscuur zijn, daar vroeg je zelf om :P

En het was een behoorlijk spectaculaire crash! XD That said, het hoofdplot zit in de screenshot. 😉
Goed...

1. Serenity - de closer na een kort afgebroken doch briljant seizoen Firefly
2. Star Trek Beyond (maar daar had ik op vals gespeeld
3. Nog steeds geen idee, maar ik weigert dit dood te laten bloeden :P

Ik claim iig 1 eerlijk goed antwoord en kom morgen met 3 nieuwe films 😃
Reputatie 7
Badge +9
Ik zal 3 maar weggeven 😛 Het was een Independent Fantasy film die behoorlijk goed was in verhouding met de shit die Hollywood meestal onze kant op gooit in dit Genre.

SAGA - Curse of the Shadow,
Ook uitgebracht onder de naam Dragon Lore: The Shadow Cabal.

3. Iets met politie en ecstasy, maar deze specifieke scene is waar elke vader (met dochter) vanaf de geboorte zich op voorbereid. Klassiek voorbeeld!

2. September 1944

1. (ik doe een Lea... maar deze mag men echt wel herkennen!)

Reputatie 4
Badge +3
3. Bad Boys 2
2. A Bridge too Far
1. Blade Runner

Final answer.

Reageer