Beantwoord

[Game] Sta jij in de top 5 deze week?

• 23 november 2016
  • 46 reacties
  • 2038 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1769 reacties
We hebben iets leuks voor jullie! 😃 We gaan vanaf vandaag elke twee weken kijken wie van jullie in de afgelopen twee weken de meeste andere klanten heeft geholpen! Deze users komen in onze top 5 en ontvangen een klein cadeautje voor je inzet!

Nu vraag je je natuurlijk af: dat wil ik ook! Maar hoe kan ik in deze top 5 komen? Check het forum of je een andere klant kan helpen met zijn of haar vraag. Geef jij het juiste antwoord of help je de klant op weg met jouw tips? Dan maak jij kans om in de top 5 te staan. Het gaat er dus niet om hoeveel reacties je plaatst (om spam of slow-chat te voorkomen 🙂 ).

On my go: Go!
icon

Beste antwoord door Thalina 20 februari 2017, 15:33

We gaan verder met een ander spel! 🙂 Check dit topic voor alle info over onze nieuwe game.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

46 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Spannend! Wie zou er in de eerste top 5 staan * tromgeroffel *

1. DBrandsma
2. peter4GT
3. fluxsystem
4. Hcblids
5. EricPlexat en rlsikosek12

Super leuk dat jullie zo actief zijn op het forum en zoveel andere klanten hebben geholpen de afgelopen twee weken! Omdat we daar heel blij mee zijn ontvangen jullie allemaal eenmalig 5 euro factuurkorting als bedankje.

Voor degene die niet in de top 5 staan, niet getreurd: wie weet sta jij volgende keer in de top 5! Een tip: via deze pagina vind je alle topics waar nog niet op is gereageerd. Wie weet staat er een vraag bij waar jij alles vanaf weet :)

P.S. Klantexperts zijn uiteraard uitgesloten van deze game, want anders staan zij sowieso altijd in de Top 5 en maken jullie geen kans meer! 😉
Reputatie 4
Badge +6
Hey Thalina.

Leuke Toevoeging die top 5.
Zeker voor de mensen die een steentje bijdragen.

De mensen die in de top 5 zitten, gefeliciteerd.

^ Diego
Reputatie 4
Badge +9
Kreeg ineens een SMSje hierover, bedankt! 😃. Dit is zeker een leuke toevoeging.
Reputatie 6
Badge +15
Gefeliciteerd! 😃 🆒
Reputatie 4
Badge +6
Bedankt amy
Ha, dat is leuk. Wist niet eens dat dit bestond. Wel een leuke incentive.
Zal zeker blijven proberen te helpen waar ik kan en als ik iets (denk te weten) weet. 🙂
Reputatie 3
Wat leuk! Bedankt voor de waardering! Ik ben de laatste week niet zo veel actief geweest omdat ik het ontzettend druk heb met school. Uiteraard zal ik blijven proberen om in mijn vrije tijd vragen te blijven beantwoorden! Bedankt voor jullie begrip 😃
Reputatie 7
Badge +20
Gefeliciteerd allemaal! Super leuk om te zien dat jullie graag meedenken en meehelpen op het forum! Ga vooral zo door!! :D

@Ralph; succes met schoolwerk! Drukke periode nu, i know! 😉
Reputatie 6
Badge +17
Het is weer maandag dus tijd voor de Top 5! Wie staan er deze week in 😃 Spannend!

1. Skyrider
2. rlsikosek12
3. Fluxsystem
4. Kijkdan en Peter4gT
5. Tmoesel

Allemaal gefeliciteerd en bedankt voor jullie inzet afgelopen weken! Ook deze week hebben we natuurlijk weer een leuk cadeautje. Iedereen krijgt een dagbundel van 10GB om eens flink los te gaan met internetten!

@Peter4gT en Tmoesel, ik kan deze bundel van 10GB helaas niet aan jullie geven omdat jullie 4G voor Thuis abonnement hebt, maar niet getreurd: jullie ontvangen eenmalig 5 euro factuurkorting 🙂
Reputatie 3
Wat leuk! Dank je wel Thalina en andere moderators! 😃
Reputatie 6
Badge +15
Graag gedaan natuurlijk! Echt leuk om te zien dat jullie zo actief zijn! 😃
Reputatie 4
Badge +6
Bedankt @Thalina & @Amy.

Ik zal proberen te blijven helpen waar het kan, natuurlijk wel i.c.m school
Reputatie 2
Bedankt moderators voor de waardering. 😃
Reputatie 7
Badge +20
Geen probleem, jij bedankt voor je activiteit, Kijkdan! 😃
Reputatie 4
Badge +9
Wou eventjes melden dat ik geen 5 euro factuur korting heb ontvangen. Foutje misschien?

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hi Skyrider,

De korting is wel toegevoegd! Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur! 🙂
Reputatie 4
Badge +9
Hi Skyrider,

De korting is wel toegevoegd! Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur! :)

Thanks! Alhoewel ik 't bericht (van factuur korting) meer dan 2 weken geleden heb gekregen 😃. Zou je zeggen dat ie word toegepast of mijn factuur van gisteren.

Groetjes,
Skyrder
Reputatie 6
Badge +15
Hey Skyrider,

We hebben de korting toegevoegd op het nummer waarmee je ingelogd bent hier op het forum. De laatste factuur is van 21 november en we hebben de korting toegevoegd op 28 november. Zodra je aankomende factuur online komt zal daar de korting op staan! 😃
Reputatie 4
Badge +17
Daar zijn we weer! Wie staat er deze week in de top 5?

1. Skyrider
2. Fluxsystem
3. rlsikosek12
4. Kijkdan
5. Peter4gt

Gefeliciteerd allen! Het aantal antwoorden lag erg dicht bij elkaar, dus ben ik erg benieuwd wie er de volgende keer in de top 5 komt te staan.

Sinterklaas is al voorbij, kerst is al voorbij, maar we blijven uitdelen. 😉 Jullie krijgen namelijk allemaal weer 5 euro factuurkorting op je eerstvolgende factuur.

Wil jij bij de volgende ronde ook iets leuks ontvangen van ons? Dat kan! In dit overzicht vind je de onbeantwoorde topics en als jij bij de top 5 gebruikers staat die de meeste vragen heeft beantwoord dan ben jij de gene die een grote bijdrage heeft geleverd aan de community en krijg je van ons een klein cadeautje. :)

Wie weet zien we jou de volgende keer in de top 5 terug!
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Het is weer tijd voor de top 5! *tromgeroffel*

1. Jan Kelder
2. Frutjuh
3. Skyrider
4. Stoerebink
5. Serviceweb

Gefeliciteerd! Dit keer hebben jullie 250 T-Mobile Extra punten gekregen. Met de T-Mobile Extra punten kunnen jullie sparen voor mooie dingen uit de T-Mobile Extra Catalogus. Hebben jullie al iets uit de catalogus op het oog? :8

@Frutjuh, omdat jij gebruik maakt van PrePaid is het niet mogelijk om T-Mobile Extra punten te sparen ik heb daarom een klein cadeautje toegevoegd aan je beltegoed 🙂.
Hoi Amy,
Wat leuk zeg... dat klinkt geweldig, ik sta in die TOP 5.
Super gaaf zeg, ik wist niet eens dat jullie hier aan deden.

Bedankt alvast en ik ga zeker nog even rond kijken of ik iets leuks kan vinden. Heb al veel punten kunnen sparen dus die 250 komen zeker van pas. Dat motiveert me natuurlijk om door te gaan met het helpen via de Forum. Het is namelijk best leuk!!

Bedankt T-Mobile, joepie 🙂
Reputatie 4
Badge +9
Bedankt! Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht omdat ik op dit moment beetje inactief was i.v.m kerst / oud en nieuw. Ik zie ook dat ik 12 dagen geleden ook in de top 5 stond, zag hier geen smsje van dus vandaar dat ik dacht dat ik er niet in stond ^_^.. Alweer, bedankt! 😃
Reputatie 6
Badge +17
Thanks voor jullie inzet en hulp! En ik ben benieuwd wat jullie gaan bestellen van de T-Mobile Extra punten! 🙂
Reputatie 3
Sorry dat ik de laatste weken veel minder activiteit heb laten zien! Op dit moment kom ik er gewoon echt niet aan toe om vragen te beantwoorden. Zodra ik weer tijd heb, zal ik zeker weer mensen gaan helpen!
Reputatie 6
Badge +15
Geen probleem hoor, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen! Je staat immers nog steeds in de top 5! 😉