Beantwoord

Gebruikersnaam wijzigen

Ik wil graag mijn gebruikersnaam wijzigen. Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 6 juni 2017, 12:46

Hoi 4j8pwdak.

Wil je jouw gebruikersnaam hier op het forum wijzigen? Alleen een T-Mobile Moderator kan dat voor je wijzigen. Zou je in dit topic vast aan willen geven welke naam je zou willen? Dan kan een T-Mobile Moderator voor je controleren of deze nog vrij is en jouw naam voor je veranderen. 🙂

Als het echter om de naam in de T-Mobile App gaat, zou je deze stappen kunnen proberen:
Druk in de app op het hamburgermenu
Druk op het rondje helemaal bovenaan
Druk op profiel
Onder het rondje (waar je een foto kan instellen als je erop drukt) staat 'Naam', ik vermoed dat je hier de naam in de T-Mobile App kan veranderen.

Laat je weten of het gelukt is als dat is wat je bedoelde? 🙂

Bekijk origineel

18 reacties

Hoi 4j8pwdak.

Wil je jouw gebruikersnaam hier op het forum wijzigen? Alleen een T-Mobile Moderator kan dat voor je wijzigen. Zou je in dit topic vast aan willen geven welke naam je zou willen? Dan kan een T-Mobile Moderator voor je controleren of deze nog vrij is en jouw naam voor je veranderen. 🙂

Als het echter om de naam in de T-Mobile App gaat, zou je deze stappen kunnen proberen:
Druk in de app op het hamburgermenu
Druk op het rondje helemaal bovenaan
Druk op profiel
Onder het rondje (waar je een foto kan instellen als je erop drukt) staat 'Naam', ik vermoed dat je hier de naam in de T-Mobile App kan veranderen.

Laat je weten of het gelukt is als dat is wat je bedoelde? 🙂
Nee dit moet een tmobile provider doen. Het mag veranderd worden in mvloet
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mvloet,

Jouw username is aangepast! 🙂
hoi, bij mij staat mijn 06 nummer by posts op het forum. dat is niet zo handig, vind ik. kan dit gewijzigd worden?
Reputatie 3
Badge +11
Hey elangedijk,

Ik heb direct je gebruikersnaam gewijzigd! Mocht je een andere naam willen, zou je mij dan een privebericht kunnen sturen met de naam naar wens? 😃
Hoi, bij mij staat ook mijn 06 nummer bij de Posts kan iemand dit veranderen?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi,

Ik heb 'm veranderd voor je, hoor! Heb je liever een andere naam, dan hoor ik het graag van je!
Ik zou ook graag mijn gebruikersnaam willen veranderen. Ik heb hier al een privé bericht over gestuurd (naar David) voordat ik de forum regels had gelezen dat je niet zomaar een privé bericht mag sturen.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Thierry,

Je kan mij een privébericht sturen met een gebruikersnaam die jij wenst.
Gedaan!
Ik zal graag me gebruikersnaam veranderen
Hoi Gasttb.

Je naam is gewijzigd. Als je een voorkeur hebt voor een andere naam dan wat er nu is ingevuld, geef dat dan gerust aan. Een T-Mobile Moderator zal je naam dan nogmaals wijzigen zodra hij/zij je bericht hier leest. 🙂
Ik wil ook graag mijn gebruikersnaam wijzigen in xox_char of Charlotte_t
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Ik heb je gebruikersnaam gewijzigd. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hoi kan mijn gebruikersnaam ook worden aangepast naar akara28. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Dat is zeker mogelijk en heb ik zojuist ook aangepast!
Ik heb per ongeluk veelste snel door geklikt waardoor me 06-nummer er staat, zou dit misschien gewijzigd kunnen worden naar Wesley? Mvg Wesley
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wesley,

Jouw username is aangepast, maar Wesley was al een geruime tijd geleden ingenomen. Als je iets anders wilt, dan horen we het alsnog!

Reageer