Beantwoord

Gebruikersnaam zichtbaar!

• 6 april 2021
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Hallo, ondanks dat ik bij instellingen ‘Toon je gebruikerstitel’ op NEE heb gezet, is deze toch zichtbaar.

Kunnen jullie dit per direct uitzetten aub? Indien deze functionaliteit (nog) niet werkt (blijkbaar), graag mijn naam aanpassen in Bomenplanter o.i.d.

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 april 2021, 11:33

Hallo @gielboes 

De functie werkt wel maar er is een kleine misverstandje.

Met gebruikerstitel wordt bedoeld wat er achter je gebruikersnaam staat zoals moderator/superuser/debutant oid.

Bij jou is nu niks zichtbaar achter je gebruikersnaam, een moderator kan je gebruikersnaam wel aanpassen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @gielboes 

De functie werkt wel maar er is een kleine misverstandje.

Met gebruikerstitel wordt bedoeld wat er achter je gebruikersnaam staat zoals moderator/superuser/debutant oid.

Bij jou is nu niks zichtbaar achter je gebruikersnaam, een moderator kan je gebruikersnaam wel aanpassen.

Ok bedankt, @moderator kunt u mijn gebruikersnaam aanpassen in ‘Bomenplanter’ aub?

Suggestie: vermeld bij aanmaken account dat men geen namen en/of mobiele nummers gebruikt. Alles is openbaar namelijk!

Reputatie 7
Badge +19

Bij het aanmaken van een forum account wordt al vermeldt om geen 06 nummers te gebruiken omdat dat in het verleden veel gebeurde, wat betreft je naam in je gebruikersnaam plaatsen is het ook wel een beetje je eigen verantwoording als je dat niet wilt, het internet staat vol met forums 😉

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bomenplanter 

Zoals je kunt zien heb ik je gebruikersnaam gewijzigd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer