Beantwoord

Geen vraag maar een compliment

• 19 april 2018
  • 2 reacties
  • 1939 Bekeken

18-4-2018 ben ik overgezet van Vodafone naar T-Mobile dit ging geheel vlekkeloos.
maar er zat een addertje onder het gras.
wat blijkt nieuwe mobile klanten kunnen 2 maanden niet bellen in het buitenland.
deze grap is in de T-Mobile winkel nooit er bij vertelt.
dus woensdag nacht in Duitsland de grote verrassing geen mobile netwerk.
dus woensdag met klantenservice gebeld en een zeer halsstarrige dame aan de telefoon gehad die mijn,
probleem wel begreep maar er niks aan kon veranderen.
geboden oplossing 110 euro borg betalen en kopie er van naar de administratie sturen.
half uur later per toeval nog een medewerker aan de telefoon gehad die wel de moeite nam om een oplossing te verzinnen.
hij heeft overleg gepleegd met de afdeling die er over gaat en de blokkade is er af.
dus ga ik er vanuit dat het vannacht werkt.
hulde en een groot compliment voor deze medewerker van T-Mobile. 🆒🆒🆒
icon

Beste antwoord door Folkert 19 april 2018, 12:55

Er zijn meer aanbieders die deze regel hanteren maar ze hadden het er in de winkel wij bij moeten vertellen natuurlijk. Je zou denken dat deze regel niet meer geldt voor de EU nu je daar "roam like at home" hebt.

Mooi dat het opgelost is. En bij eventuele problemen kun je ook altijd op dit forum terecht. De T-Mobile moderators zijn snel en actief met oplossingen bedenken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Er zijn meer aanbieders die deze regel hanteren maar ze hadden het er in de winkel wij bij moeten vertellen natuurlijk. Je zou denken dat deze regel niet meer geldt voor de EU nu je daar "roam like at home" hebt.

Mooi dat het opgelost is. En bij eventuele problemen kun je ook altijd op dit forum terecht. De T-Mobile moderators zijn snel en actief met oplossingen bedenken.
Reputatie 4
Badge +4
Ditzelfde probleem hebben wij een paar jaar geleden toen wij net waren overgestapt met drie van de vier man ook gehad. Zaten we in Frankrijk en met drie man konden we niet bellen of sms'en. Gelukkig was er nog 1 iemand die toen nog niet was overgestapt en konden we die telefoon zo lang gebruiken

Reageer