Beantwoord

Geld terug voor oude combi contracten met gratis telefoon.


Is er al nieuws over hoe T-Mobile dit gaat aanpakken?
Ik ben al jaren klant en kan nu verlengen. Maar natuurlijk hoor ik eerst graag hoe T-mobile dit gaat aanpakken.
Iemand al ervaring hiermee?
icon

Beste antwoord door Mitch 15 september 2017, 13:39

Hoi Nathan,

Leuk om te lezen dat je al jaren klant bent. Ik kan me voorstellen dat je hierin duidelijkheid wilt. Ik had graag een (meer) inhoudelijke update willen geven, maar er is simpelweg nog geen helderheid.

In 2014 en 2016 heeft de Hoge Raad uitspraak gedaan over een vordering in een incassoprocedure tegen een wanbetaler bij een andere provider. Deze uitspraak van de Hoge Raad is echter niet 1 op 1 toe te passen op andere klanten en andere gevallen. Wat de gevolgen van deze uitspraak zijn voor andere klanten weten we dan ook nog niet.

Er lopen momenteel (nog steeds) verschillende juridische procedures bij de rechtbank. Deze procedures kunnen duidelijkheid geven over de gevolgen van de uitspraak voor andere klanten in andere situaties.

In gevallen waarbij zowel T-Mobile als de klant aan hun overeengekomen verplichtingen hebben voldaan, maar de klant achteraf alsnog de toestelwaarde terug claimt heeft nog geen rechter een uitspraak gedaan. Er lopen diverse juridische procedures die meer helderheid kunnen bieden.

Zoals je weet kunnen procedures bij de rechtbank erg lang duren, omdat zaken met de grootst mogelijke zorgvuldigheid moeten worden uitgezocht door specialisten en rechters. We kunnen dan ook geen indicatie geven over de uitkomst of over hoe lang dit mogelijk gaat duren. Er loopt al een forumtopic over dit onderwerp.

Ik ga daarom dit topic sluiten. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust daar. Voor nu nog een mooie dag en hopelijk mogen we je langer blijven verwelkomen.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Nathan,

Leuk om te lezen dat je al jaren klant bent. Ik kan me voorstellen dat je hierin duidelijkheid wilt. Ik had graag een (meer) inhoudelijke update willen geven, maar er is simpelweg nog geen helderheid.

In 2014 en 2016 heeft de Hoge Raad uitspraak gedaan over een vordering in een incassoprocedure tegen een wanbetaler bij een andere provider. Deze uitspraak van de Hoge Raad is echter niet 1 op 1 toe te passen op andere klanten en andere gevallen. Wat de gevolgen van deze uitspraak zijn voor andere klanten weten we dan ook nog niet.

Er lopen momenteel (nog steeds) verschillende juridische procedures bij de rechtbank. Deze procedures kunnen duidelijkheid geven over de gevolgen van de uitspraak voor andere klanten in andere situaties.

In gevallen waarbij zowel T-Mobile als de klant aan hun overeengekomen verplichtingen hebben voldaan, maar de klant achteraf alsnog de toestelwaarde terug claimt heeft nog geen rechter een uitspraak gedaan. Er lopen diverse juridische procedures die meer helderheid kunnen bieden.

Zoals je weet kunnen procedures bij de rechtbank erg lang duren, omdat zaken met de grootst mogelijke zorgvuldigheid moeten worden uitgezocht door specialisten en rechters. We kunnen dan ook geen indicatie geven over de uitkomst of over hoe lang dit mogelijk gaat duren. Er loopt al een forumtopic over dit onderwerp.

Ik ga daarom dit topic sluiten. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust daar. Voor nu nog een mooie dag en hopelijk mogen we je langer blijven verwelkomen.