Beantwoord

Geslacht wijzigen bij T-Mobile

• 4 februari 2017
  • 4 reacties
  • 816 Bekeken

Ik word in de mails aangesproken met dhr, maar ik ben een vrouw.
Hoe en waar kan ik dit veranderen?
icon

Beste antwoord door Sam- 5 februari 2017, 19:09

Hoi Franka,

Daar is even wat fout gegaan. Goed dat je dit bij ons aankaart!

Ik heb het gelijk voor je aangepast in het systeem. De verandering zal binnen 24 uur verwerkt worden. Daarna word je, zoals het hoort, gewoon weer als mevrouw aangesproken. :)

Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je Franka!
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Franka,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Erg vervelend dat ze je verkeerd aanschrijven. T-Mobile moderator kijkt met ons mee en zal dit bericht oppakken en je verder helpen. Ze kunnen dit voor je aanpassen. Dit kan echter 24/48 uren duren voor je een bericht krijgt omdat ze alle vragen aflopen. Heb even geduld, dan komt het goed.

Fijn weekend!
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Franka,

Daar is even wat fout gegaan. Goed dat je dit bij ons aankaart!

Ik heb het gelijk voor je aangepast in het systeem. De verandering zal binnen 24 uur verwerkt worden. Daarna word je, zoals het hoort, gewoon weer als mevrouw aangesproken. :)

Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je Franka!

Ik word in mijn mails telkens aangesproken als mevrouw terwijl ik een man ben. Ik weet niet of ik niet goed had gekeken tijdens het geslacht kiezen, maar hoe kan ik dit veranderen?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Z.L Zhou  Staat het ook fout in je contract? 

Lotte de chatbot zegt daarover👇

Een wijziging van maximaal twee letters in je achternaam, kun je telefonisch doorgeven. In zo'n geval gaat het namelijk meestal om een typfout. Een grotere aanpassing in je achternaam of voorletters, het tussenvoegsel, je geboortedatum of geslacht kun je schriftelijk aan ons doorgeven, of in de T-Mobile Shop.

Als je in de gelegenheid bent loop dan even langs een TM shop of wacht tot de moderators je kunnen helpen!

Groetjes. 

Reageer