Vraag

Gezocht: T-Mobile Flex sim only abonnement

• 7 januari 2012
  • 6 reacties
  • 845 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben op zoek naar een T-mobile flex sim only abonnement dat ik van iemand kan overnemen.

Ik ben alleen geïnteresseerd in een Flex sim only (SO) abonnement, liefst zo laag mogelijk en waarvan de contracttermijn (bijna) afgelopen is. De contractovername kosten zijn uiteraard voor mijn rekening, voor een succesvolle contractovername heb ik tevens €50 over.

Heb je een dergelijk abonnement en wil je deze eigenlijk opzeggen? Ik neem het graag van je over.

6 reacties

Reputatie 2
[quote]Ik ben op zoek naar een T-mobile flex sim only abonnement dat ik van iemand kan overnemen.

Ik ben alleen geïnteresseerd in een Flex sim only (SO) abonnement, liefst zo laag mogelijk en waarvan de contracttermijn (bijna) afgelopen is. De contractovername kosten zijn uiteraard voor mijn rekening, voor een succesvolle contractovername heb ik tevens €50 over.

Heb je een dergelijk abonnement en wil je deze eigenlijk opzeggen? Ik neem het graag van je over.
[/

Sorry was verkeerd
Reputatie 2
Bij contractovername vervalt het beltegoed. Voor €50 wil ik het abonnement van je overnemen.
Reputatie 2
Niemand een Flex SO abonnement over?
Reputatie 5
Niemand een Flex SO abonnement over?

Eerder ook eens gevraagd voor bijv. een oud I-plan abo met onbeperkt internet. Het probleem is dat diegene ook z'n nummer kwijt is. En velen willen dat nu net weer niet. Ik hoop dat je iemand kunt vinden. Want ik vind het een prachtig abonnement die prima bij me past.
Inmiddels heet het niet meer flex20 maar stel samen stel bij ofzo heb een volledig gunstige bundel en onbeperkt opzegbaar. Mijn nummer dat ik die dan kwijt ben is ook niet zo een ramp.
Ik heb inmiddels geld nodig en het bereik hier is niet helemaal lekker dus kan ik m wel kwijt. Jammer voor mij dat ie onbeperkt bellen en sms'en heeft maar ja als ik amper 1 streepje bereik heb thuis ga ik dus niet naar buiten speciaal om te sms'en of te bellen. Dat is van de zotte. En zo vaak belde ik toch al niet. En om nou alleen die te houden voor onderweg.
Reageer even privé ofzo voor de details. Die ga ik dus niet op het forum gooien.
Geen idee of je ervoor naar een t-mobile shop moet voor overname contract.
Nieuwe bundel gaat 14 mei in en ik weet niet wanneer je die dan kunt gebruiken. Ik weet ook nog niet hoe de procedure baat tegenwoordig. Laat maar wat weten.
Reputatie 6
@SuperNoco,

Je reageert op een 4 jaar oud topic?! Topicstarter zal inmiddels wel voorzien zijn en daarnaast bestaan de Flex abonnementen niet meer.

Reageer