Beantwoord

Goede voornemens 2015!

• 19 december 2014
  • 15 reacties
  • 1629 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Wat zijn jullie goede voornemens voor 2015?

icon

Beste antwoord door AmyP 22 december 2014, 12:15

Nog maar een paar nachtjes slapen en we bevinden ons alweer in 2015! Ik heb mijzelf (weer) voorgenomen om minder te snoepen en minder geld uit te geven aan kleding! 😃 Hebben jullie nog goede voornemens? Ik ben benieuwd! Misschien brengen jullie mij nog wel op goede ideeën! :8

Wanneer je denkt het, net zoals ik, nogal zwaar te gaan krijgen met je voornemens volhouden dan heb je wellicht iets aan deze 10 apps die je goede voornemens tot een succes maken!

Bekijk origineel

15 reacties

Uuuuuuuuhm!

Meer genieten.
Minder roken of zelfs stoppen.
Mijn huis eens goed opruimen zoals de zolder en dergelijke. :)

Afgezaagd misschien maar ik ben al best gelukkig! 🙂
Reputatie 4
even nadenken, ik ben niet gek, ik ben speciaal... of ben ik nou wel gek? Momentje graag, ik zal even met mezelf overleggen.

1. Pizza bakken.
2. Meer pizza's bakken
3. Heel veel meer pizza's bakken.

Jaa, daarmee kom ik er wel! Nee, even het webcare op een stokkie, normaal ben ik niet van de voornemens, maar het volgende probeer ik toch wel te bereiken:

Meer aan boeddhisme doen (mediteren, meer volgens de juiste regels leven en negativiteit uitsluiten)
Meer genieten zoals Bram, want tja, als je niet geniet... :D
Misschien nog beetje afvallen als de mogelijkheid ervoor komt.

En een pizza bakken, met ansjovis! 😛
Reputatie 3
Mijn goede voornemen is om geen goede voornemens uit te spreken.
Zo leef je prettig en en hoef je jezelf naderhand geen verwijten te maken. Vorig jaar ook gedaan en het bevalt uitstekend!
Reputatie 7
Badge +9
Ik doe niet aan goede voornemens. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Nog maar een paar nachtjes slapen en we bevinden ons alweer in 2015! Ik heb mijzelf (weer) voorgenomen om minder te snoepen en minder geld uit te geven aan kleding! 😃 Hebben jullie nog goede voornemens? Ik ben benieuwd! Misschien brengen jullie mij nog wel op goede ideeën! :8

Wanneer je denkt het, net zoals ik, nogal zwaar te gaan krijgen met je voornemens volhouden dan heb je wellicht iets aan deze 10 apps die je goede voornemens tot een succes maken!

Reputatie 5
Ben heel erg fan van goede voornemens en bucketlist, maar vooral het hele jaar door en niet alleen met de start van het nieuwe jaar.

Wat een leuke apps lijst om je bij voornemens te ondersteunen.
Dat huishoud appje ga ik zeker promoten thuis. Nu nog een app die het huishouden doen stimuleert :P

Na het stoppen met roken oktober 2014 heb ik al flinke stappen gezet in het fit worden. Dat ga ik doorzetten in 2015. Die bucketlist app is ook leuk! Al die dingen die je ooit een keer wilt doen een plekje geven in een app die alles bijhoudt en inspireert is een waardevolle toevoeging op mijn smartphone!
In het kader van "Goede voornemens, daar moet je meteen mee beginnen" ben ik gisteren vast weer wezen hardlopen. Mijn goede voornemen is om in 2015 een marathon te gaan rennen!
Reputatie 5
Halve of een hele marathon ........
De bedoeling is een hele. Sowieso ga ik me weer inschrijven voor New York, maar als ik daar niet voor wordt ingeloot ga ik voor die van Amsterdam..
Reputatie 5
Wat cool joh! Hele marathon lijkt me wel heeeeel heftig. Snap wel dat je die in de BIG Apple wilt lopen. Is wel echt een bucketlist dingetje
Reputatie 3
Sparen zodat ik in augustus en de kerst van 2015 weer naar mijn vriendin in Zuid-Amerika kan gaan 😛
Reputatie 4
Eindelijk mijn bachelor halen!! En dan aan de Leidse master beginnen.
Reputatie 7
Badge +15
Wow wat een coole voornemens, heel wat minder standaard dan die van mij!

Veel succes jullie! :8
Reputatie 7
Badge +15
Hoe gaat het met de goede voornemens?

k probeer minder te snoepen hier maar de rest van het team maakt het mij maar moeilijk! 😛
Reputatie 3
Badge +1
Mijn goede voornemen is de HTC One m9 halen dat is de enige 😃

Reageer