Goede voornemens 2016!

• 21 december 2015
  • 15 reacties
  • 902 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11589 reacties
Hi,

Kunnen jullie het geloven dat 2015 alweer bijna voorbij is? Over een paar dagen gaan we ons zelf weer van alles voornemen dus ik dacht laten we onze goede voornemens delen in dit topic. Misschien kunnen we elkaar wel op ideeën brengen en elkaar helpen om onze voornemens ook echt uit te voeren!

Dit zijn mijn voornemens voor 2016

1. Gezond eten! (ja heel cliché i know, maar als je de health freaks ziet waarmee ik werk dan word je automatisch besmet met #healthyfood!) @willemkast @amylikeable
2. Sporten! (grootste leugen van het jaar, maar het voelt gewoon goed om deze leugen hardop te zeggen!)
3. Vaker op vakantie gaan! (want ik ga al zo weinig op vakantie.. ahum ahum..)
4. Minder snapchatten! ( ik kan niet beloven dat ik mij daar aan zal houden, but i’ll try..)

Zo dit waren mijn voornemens. Wat zijn jullie goede voornemens? Deel het met ons!

PS: Namens T-Mobile Webcare fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

15 reacties

Reputatie 4
erhmmm, goede vraag !
ik heb afgelopen jaar zo veel al bereikt. voor het komend jaar wil ik graag vaker iets leuks voor mezelf kopen, en vaker naar de efteling gaan ! 😃 want daar word ik altijd zo blij van.
Reputatie 4
Badge +5
Euhh daar kan ik heel duidelijk over zijn...
Ik heb me voorgenomen om voornemens te maken waar ik me niet aan houd.
Voorbeeldje dit jaar ga ik bumperkleven.:P
Ben benieuwd wie van ons beiden het voornemen het beste volhoudt..

:D

Gullie🆒 ook fijne feestdagen.

Frutjuh
Reputatie 4
Veilige verkeersdeelnemer zijn op me nieuwe scootertje, baan vinden, meeste heb ik dit jaar al eigenlijk bereikt zonder voornemens te hebben dus tja. :P

Om het kort te houden: Mijn voornemen is om volgend jaar geen voornemens te nemen. 🙂
Het is de meest gebruikte leugen als voornemen, maar daarom verwoord ik hem anders zodat ik hem hopelijk wel nakom:

"Een goede fiets voor woon-werk verkeer aanschaffen (haha, Hollander zonder fiets!) en dan vanuit de auto kijken hoe prachtig dat ding in het rek staat onderweg naar mijn werk."

Ik woon nu op 6km fietsafstand, 8km auto en alleen in de ochtend langer met OV dan de rest... Eens kijken of we van een fust weer een kratje kunnen maken!
Reputatie 7
Badge +20
Aah, de jaarlijkse gelegenheid om jezelf even voor te liegen! 😉

Maarrrrr, laten we ervan uitgaan dat ik mezelf verras en mij dit jaar aan mijn voornemens houd:

1. M'n nieuwe huis awesome maken en daar heerlijk gaan wonen :)
2. Vaker sporten, dus Willem & Amy, keep an eye on me!
3. Gezonder eten en drinken: 2 ons groente en 2 stuks fruit, moet te doen zijn toch... :P
4. Vaker naar plaatsen waar ik nog nooit ben geweest, gewoon hop de trein in en gaan! #alszemaargeenvertraginghebben
5. Natuurlijk iedereen hier zo goed mogelijk te woord staan en zoveel mogelijk te helpen waar ik kan!

Allemaal een onwijs fijne kerst toegewenst en alvast een 2016 waarin al je dromen en wensen waarheid worden! Adieu!
Aan allemaal ook ik heb een bewogen jaar achter de rug heb goed aan mijn gezondheid kunnen werken ga het aankomende jaar maar rest mij nog om jullie allemaal een heel fijne kerst en een super mooi nieuw jaar toegewenst
Reputatie 6
Ahhhhhh, uhnmmmm..... Ff denken.

1. Hopelijk starten aan mijn nieuwe baan.
2. Wat vaker de telefoon op de kast leggen.
3. Dineren met Amy, Hajar en Thalina.
4. Klanten blijven helpen.
5. Conditie verbetering (Tis echt hopeloos).
6. Terugkomend op punt 3, de rest mag ook mee hoor! Geen paniek 😉

Fijne feestdagen allemaal.
Reputatie 7
Badge +20

DOEN WE! Eerstvolgende klantexpertdag mag je tussen ons in zitten, haha! 😛
Reputatie 7
Badge +15
Haha kijk eens aan! Mijn goede voornemens van afgelopen jaar (sporten en goed eten) heb ik wel doorgezet en daar nu dus zelfs anderen mee aangespoord 😉.

Aankomend jaar ga ik hier gewoon weer mee door. Verder wil ik weer eens een boek gaan lezen en een puzzel leggen.. ofwel.. de rust af en toe even opzoeken.. ben benieuwd of dat gaat lukken. Oh en met Kme en alle andere klantexperts dineren..dat is geen goed voornemen.. dat staat buiten kijf natuurlijk. 😃
Reputatie 7
Badge +20
Aan allemaal ook ik heb een bewogen jaar achter de rug heb goed aan mijn gezondheid kunnen werken ga het aankomende jaar maar rest mij nog om jullie allemaal een heel fijne kerst en een super mooi nieuw jaar toegewenst

Dankjewel voor je reactie! Jij ook en heel mooi jaar toegewenst! :8
Reputatie 6

DOEN WE! Eerstvolgende klantexpertdag mag je tussen ons in zitten, haha! :P

Dus jullie vliegen mee naar Gran Canaria?! Dan reserveer ik stoelen naast me voor jullie 😛
heb eigenlijk geen goede voornemens. .laat 2016 lekker op me afkomen 🙂 wens jullie allemaal een goed en gezond 2016 toe!!
Eens kijken of het allemaal gaat lukken komend jaar

Sporten en gezond eten
Eigen bedrijf opzetten
Diploma halen
Vrijwilligerswerk
Reputatie 6
Badge +13
Haha, die goede voornemens altijd. Kijken of ik mezelf eraan kan houden. 😉
Om maar eens te beginnen.
1. Havo diploma halen
2. Afrijden in februari
3. Minder naar Mc Donalds en Burger King gaan. (Ja, dit was bij elkaar 9 keer in twee weken tijd in december. :$)
Elke keer als ik daar kom is het altijd een menu, dus dat moet wat minderen. 😛 Aan de bankafschriften te zien ben ik in een jaar tijd 33 keer bij Mc Donalds en 12 keer bij Burger King geweest. Om maar te zwijgen over de rest.
4. Aankomen. Ja, ik weeg te weinig voor mijn lengte. 😛
5. Hardlopen volhouden, conditie verbeteren.
6. Nieuw werk zoeken.
7. Succesvol aan HBO-ICT starten.
8. Als T-Mobile Klant Expert blijven helpen.
9. Leuk, gezellig en fijn hebben en niet voor nare verassingen komen te staan in 2016. :)

Dat was het wel. De rest loopt vanzelf wel tegen de lamp. 😛
Reputatie 7
Badge +15
De beste wensen allemaal! 😃

Nu hopen dat we ons allemaal aan de voornemens gaan houden! 😉

Reageer