Het 200.000 forumleden felicitatie topic

Reputatie 5
Vandaag ontvangen we ons 200.000ste lid. Wat een mijlpaal!

Een mooie gelegenheid om de hele Community of iemand in het bijzonder laten weten waarom jij blij bent dat hij/zij onderdeel is van dit forum. Het kan een klant, moderator, Klant- of T-Mobile Expert zijn die jouw geholpen heeft met een vraag of een probleem, iemand die altijd de beste tips en tricks deelt, iemand die je leuk of gezellig vindt of elke andere reden waarom je iemand waardeert!
Kom maar op met de persoonlijk boodschap.

Om het spits af te bijten, zal ik beginnen…..
Ik kan me nog herinneren dat we ons 100.000ste lid mochten verwelkomen. Ik was net begonnen bij T-Mobile als Community manager en nog zo groen als gras op het forum.
Davy670 en Centaur werden verkozen als leukste forumleden  Toen al het grootste Telecom forum van Nederland en nu nog steeds!

Ik wil onze Klant-en Toestel Experts nog even in het bijzonder noemen. We zijn oktober 2012 gestart met 8 Klant Experts en we hebben er inmiddels 23! Klant Experts zijn net als jij ook klant. Ze delen graag kennis en helpen iedereen op het forum met allerlei vragen, van facturen tot toestelhulp.

Tijdens een video tour langs een aantal Klant Experts heb ik ontdekt dat zij dit doen omdat zij het oprecht leuk vinden om anderen te helpen.

Daar ben ik niet alleen trots op, maar vind ik nog elke dag bijzonder.
Niet alleen wij als forumteam, maar heel T-Mobile! Kijk maar
https://www.youtube.com/watch?v=lxC6jXe7YUM

In deze infographic hebben we alle leuke feitjes en weetjes over het T-Mobile forum en onze 200.000 leden op een rij gezet :)

72 reacties

Reputatie 4
Gefeliciteerd T-mobile met 200.000 leden!

Het is leuk te zien hoe het forum gegroeid is en hoe er steeds meer Klant Experts en mensen van T-Mobile bij betrokken raken.
Ook goed om te merken dat steeds meer klanten hun weg naar het forum weten te vinden en dat we hen snel kunnen helpen.
Reputatie 4
Whoehooeeeee!!!! 
200.000 leden! Wat een mooie en goede prestatie!! 

Wat leuk om te zien dat er zoveel mensen/ klanten gebruik maken van het forum en hier voorzien worden van een antwoord op hun vragen! 
Ik vind het, als klantexpert, leuk om te zien dat jullie met zo een mooi team werken! 
Leuk dat ik daar een (klein) onderdeel van ben! 

Op naar de 250.000 leden 😃
Reputatie 6
Badge +13
Leuke banner! Vooral leuke informatie erbij! :)
Nogmaals, gefeliciteerd met het 200.000e community lid! 

Verder stem ik in met Mascha. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Vooral die praatjesmakers met totaal 800 posts he... 😛 Wie zouden dat toch wezen? xD

Niice! Gefeliciteerd! Op naar de 300.000!
Reputatie 6
Gefeliciteerd T-Mobile op naar een kwart miljoen
Reputatie 5
Gefeliciteerd met deze mijlpaal! 😃 😃 😃
Reputatie 4
Badge +4
Gefeliciteerd iedereen! Leuk om te zien dat een community zo groot kan worden zonder uit zijn voegen te barsten 😃
Reputatie 6
Badge +8
Mooi!!! 200.000!
Gefeliciteerd allemaal.

Timo van Wieren , welkom als 200.000 ste lid!

Groetjes,
Centaur
Leuk al die nummers, ik mis alleen het aantal ACTIVE forum leden..... Neem Twitter bijvoorbeeld..... 48% heeft nooit iets gepost....
Men vergeet altijd de belangrijke dingen als men een lijstje maakt lolz.

Maar welkom No 200.000 laat eens wat van je horen zou ik zeggen!
Reputatie 4
Gefeliciteerd iedereen! :)

Een mijlpaal voor ons allen die deel uitmaken van het T-Mobile forum. Ik ben super trots op ons. 😃 Op naar de 1 miljoen forumgebruikers. ( i have a dream)
Reputatie 1
Hiep Hiep Hoera! Kleine jongens worden groot! in 5 jaar van 0 naar 200.000 vriendjes en vriendinnetjes en 23 beste vriendjes en vriendinnetjes! Gaaf om te zien dat jullie dit elke dag weer het grootste en levendigste telekom forum maken.
200.000 and counting!
Gefeliciteerd super forumleden, jullie zijn TOP 🆒
De power of the crowd rules. Veel dank voor iedereen die hieraan bijdraagt.
Reputatie 6
Badge +16
Gefeliciteerd allemaal en natuurlijk heel erg bedankt. :D

Leuk zo'n infographic!

@Harvey

We all share that dream. 😉
Wat super gaaf! gefeliciteerd! Hoe meer mensen hoe meer kennis en meer we elkaar kunnnen helpen! 
Reputatie 5
Super! Allemaal gefeliciteerd en ik zou zeggen: Op naar de volgende zoveel duizend leden!! :o

Dat we maar nog meer kennis, informatie en inspiratie met elkaar kunnen delen! 😃

:applaus: :feest: :applaus:
Reputatie 4
Hulde aan iedereen! 

Een mooie mijlpaal die bereikt is door jullie. Op naar de 250.000. 
Reputatie 4
dat we er nog vele mogen zien en geholpen mogen worden! 😃
Reputatie 4
Gefeliciteerd iedereen! 

Erg leuke banner ook ;) 
Reputatie 4
Gefeliciteerd! 🆒 Ik hoop dat meer mensen hieraan deelnemen en kennis gaan delen!
Reputatie 5
Woehoe tik 'm aan! :drink:
Reputatie 5
Viering mijlpaal 200.000 leden selfie!

http://i58.tinypic.com/2s64k5c.jpg
Reputatie 4
Badge +4
Gezelliiiiig!! 😃
Reputatie 4
Leuke foto! 😃
Reputatie 5
Hele leuke #selfie allen :-)
Het was in den Haag ook een mooi feestje foto's volgen zo!

@Nimorea, cool het die banner in de My T-Mobile app! Mede dankzij Stas en Kenny :-)
Ook hebben we een hele grote foto op onze homepage voor nieuwe klanten.
Hier een preview, wellicht herkennen mensen zich nog wel :-)

http://i58.tinypic.com/1eqfpx.jpg
Reputatie 1
Leuk gedaan. Nu op naar meer gebruikers ;)

Arianneh schreef:

Hele leuke #selfie allen :-)
Het was in den Haag ook een mooi feestje foto's volgen zo!

@Nimorea, cool het die banner in de My T-Mobile app! Mede dankzij Stas en Kenny :-)
Ook hebben we een hele grote foto op onze homepage voor nieuwe klanten.
Hier een preview, wellicht herkennen mensen zich nog wel :-)

http://i58.tinypic.com/1eqfpx.jpg

Reageer