Het 200.000 forumleden felicitatie topic

Toon eerste reactie

72 reacties

Reputatie 1
Ben net een dag terug en heb nu al weer lol xD
Reputatie 7
Badge +9
Mooi! Missie geslaagd! :feest:  😛
Het is leuk om te zien dat het forum zo groeit!
Reputatie 3
Badge +1
Leukste forum wat er is toch ;p
Mooie mijlpaal - benieuwd hoe hard we verder groeien. Proficiat!
Reputatie 5
Haha leuk dat jullie het kaartje kunnen waarderen Stef & Sven! 🙂 Bellenblaas van Hi krijg ik uiteraard de kriebels van.. met wat T-Mobile roze/magenta erop kan het ermee door 😉
Reputatie 3
Badge +1
Sorry voor de hi belle blaas/ pen ja ja 2 in 1 maar heb ook HTC snoepjes in de aanbieding (geen zorgen geen aluminium in verwerkt). Maar nog meer ideeën voor in het mandje ??
Roze koeken! Wel de echte Glacé koeken nemen dan hè, die zijn het lekkerst. 🆒
Reputatie 3
Badge +1
@kaassausje je zegt het net zo blij als Simpson zelf hahaha maar is een fruitmandje met een hi pen/bellenblaas die nog roze gemaakt moet worden
Reputatie 6
Badge +13
@stef1411 

Doe er een paar ballonnen in waarop je het T-Mobile logo tekent. 
En niet te vergeten: Een kaart waarbij onze namen erop staan die meegeholpen hebben met het bedenken van het mandje. :)

Reputatie 4
of van dat roze snoepgoed, zoals die biggetjes ofzo? 😛
Reputatie 3
Badge +1
Als ik een kaartje erbij stop krijg ik dan ook een fruitmand??? 200000 namen is erg veel hoor weet niet of ze bij de primera zulke grote kaarten verkopen haha
Die 200.000 namen ga je ook niet vinden Stef, de ledenlijst is niet beschikbaar voor niet - moderators. ;)

Mja, roze fruit.. Eh, lychees? Drakenfruit, maar ik weet niet of dat in Nederland te koop is, volgens mij niet.
Lichtrode frambozen? (framblij! 😃 ) Écht rozekleurig fruit is er te weinig in NL, het meeste is of rood of paars.
Ik weet sowieso niet of Tom die fruitsoorten überhaupt wel lust. Rozekleurige smoothie een idee? :p
Reputatie 7
Badge +9
@Kaassausje De Makro verkoopt het 😉 Ik heb een pas, dus dat is geen probleem.. :)

En je hebt van die roze vruchtjes in de Del Monde gemenge vruchtjes... 😛
Haha, okee, wist ik niet, heb geen Makro pas en ben nog nooit een Makro in geweest. :p

In het ergste geval kunnen we altijd nog een paar bananen roze lakken. :D
(Of roze bananen kweken! http://www.rareseeds.com/pink-banana/ ) http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-dance002.gif
Reputatie 7
Badge +9
Makro heeft echt een hele exotisch fruit afdeling, echt heel leuk 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Ik woon zo beetje in the middle of nowhere 5 keer per dag een bus daar moet je het mee doen dus een Makro is voor mij een beetje ver XD maar heb wel 4g
Hier is dan de eerste post van lid nummer 200.000! Allereerst wil ik T-Mobile bedanken voor het mooie bosje bloemen die ik ontvangen heb! In een week  meer toeval kan gewoon niet.

- Vast contract
- Verjaardag
- Bosje bloemen van T-Mobile

Nogmaals hartelijk dank en tot ziens (lezens) op het T-Mobile form!
Reputatie 6
Badge +13
Aan mij de eer om je te verwelkomen met je eerste post op de T-Mobile Community! 

Welkom op de T-Mobile Community!!! ;)
Nou, dat is 3 dubbel op! Geef de bloemen maar een mooi plekje! 
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! :)
Aarzel niet om een vraag te stellen op de forum! Als je er een hebt, vraag maar raak!;)

Fijne pasen! 

Groetjes Leroy, 
Reputatie 5
Hi Timovanwieren, wat goed dat je de bloemen hebt ontvangen :-)
Wat mooi dat je naast al dat moois ook het 200.000ste forumlid bent!
Dat kan inderdaad geen toeval zijn. Geniet ervan!

Zoals Leroy98ecker aangeeft, heb je vragen, expertise te delen of wil je ervaringen uitwisselen de community staat voor je klaar!
Van harte gefeliciteerd allemaal........superrrrrrr!!!!!:):):)
Reputatie 5
En daar is ook het 100.000ste lid 🙂 Jippie! Gefeliciteerd Josiendorsman!!!

Reageer