Sticky

Het T-Mobile Community Team stelt zich voor

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Het T-Mobile Community Team bestaat uit T-Mobile Moderators. Wij houden een oogje in het zeil op het forum, beantwoorden jullie vragen en gaan met jullie in gesprek.

In onderstaande reacties stellen alle moderators zich voor en in onderstaande video zien jullie terug wie wij zijn! 😉

https://www.youtube.com/watch?v=BE2_zM5kJec&feature=youtu.be

21 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hallo allemaal!

Ik zal zelf meteen even wat posten! Mijn naam is Amy, ze noemen mij ook wel 'The Likeable' en ik ben een echte social media addict. Ik vind het leuk om met jullie in gesprek te gaan en jullie te helpen waar dat nodig is! Wil je ergens meer informatie over laat het mij dan vooral weten!

In mijn vrije uurtjes kijk ik graag films. Ik ben dol op alles behalve horror. Verder ben ik gek op muziek, ik bezoek graag concerten en ga ook met regelmaat naar feestjes! Verder sport ik bijna dagelijks en kom ik iedere dag op mijn 4G-fietsje naar kantoor! Grote passies van mij zijn koken en eten.. vooral die laatste ben ik erg goed in 😉 .

Hopelijk tot snel op het forum!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi allemaal,

Mijn naam is Issam a.k.a. Inspector Gadget. 😉 Ik werk inmiddels al 4 jaar bij T-Mobile, waarvan ongeveer 3 jaar in het Webcare team. Binnen het Webcare team ben ik voornamelijk op het Forum bezig.

In mijn vrije tijd houd ik me vooral bezig met gadgets en auto's. Ik ben vooral gek op auto's. Niet alleen de schoonheid en snelheid, maar ook de techniek erachter. Daarnaast probeer ik zo veel mogelijk naar de sportschool te gaan. Helaas ben ik de laatste tijd niet zo actief meer, maar morgen ga ik echt! 😮

Wij zijn ook benieuwd naar wie jij bent. Neem daarom een kijkje in het 'Even voorstellen' topic. Tot snel op het forum.
Reputatie 7
Badge +17
Hi there,

Mijn naam is Hajar maar jullie mogen mij ook Doll Eyes noemen! 😛 Ik werk nu al een paar maanden bij T-Mobile en ik ben voornamelijk bezig op het Forum. Ik mag mij sindskort ook bezig houden met te gekke filmpjes die jullie straks voorbij gaan zien komen.

Ik ben normaal gesproken een filmgek, maar ik heb mijn filmobsessie verwaarloosd de laatste tijd dus als iemand mij van te gekke filmtitels wilt voorzien graag! Ik ben een actieve Snapchatter zoals je ook kunt zien in het filmpje. Ik vind het leuk om lekker eten en gezellige uitstapjes met mijn vrienden te snappen. Verder houd ik vooral van reizen, muziek luisteren en een goed boek kan ik ook wel waarderen.

Ik ga netals mijn collega's hierboven ook maar beweren dat ik sport. (Een inschrijving telt ook toch?) 😳

Ik ben benieuwd naar wie jullie zijn dus stel jezelf eens voor! :8
Reputatie 6
Badge +4
Hoi!

Mijn naam is Thalina, maar door de vele kopjes thee die ik elke dag drink word ik door collega's inmiddels Theelina genoemd! 😉 Sinds begin dit jaar werk ik bij het Webcare team. Ik ben gek op social media en daarom alleen al leek het Webcare team mij ontzettend leuk! Naast social media kun je me blij maken met een goed boek, als ik los mag gaan met Photoshop en fotograferen. Ook kijk ik graag een spannende film, I love Netflix!

Ik spreek jullie snel op het forum!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

De charmante bijnaam The Roach heb ik gekregen door mijn liefde voor Feyenoord. 😉 Als geboren en getogen Rotterdammer is dat één van m'n grote passies, net als de stad zelf! Niets mooier dan thuiskomen van vakantie en de Brienenoord over rijden!

Sinds januari werk ik bij de afdeling Webcare, waar ik speciaal op gezocht hebt tijdens de jobhunt. Social media hebben altijd mijn interesse gehad en het werk bij een webcareteam leek mij erg leuk.. Had ik even gelijk! Ik vind het erg leuk om mensen te helpen met hun problemen en in gesprek te raken over van alles en nog wat!

In m'n vrije tijd vind ik het heel fijn om lekker te wandelen, in stad en land! Ik vind het echter ook heel fijn om op de bank Netflix of Fox Sports te kijken, niets mis mee! Ik probeer regelmatig in ons movietopic rond te snuffelen naar goeie reviews, dus als je een gouden tip hebt, pik ik die zeker op! Daarnaast luister ik veel muziek; op m'n telefoon en computer of live tijdens een concert of festival! 🆒

Ik spreek jullie vast gauw op het Forum!
Reputatie 4
Hi Forum-strijders!

Mijn collega's noemen me de 'kast' vanwege mijn ranke postuurtje, dat ik heb verkregen door 5 keer per week in de sportschool rond te hangen. Dat is dan ook direct één van de dingen die ik het liefst doe. Even lekker 'het hoofd leegmaken' en rammen met de handel!

Ik ben inmiddels één van de oudgedienden bij Webcare en werk nog steeds met veel plezier op deze toffe afdeling. Ik ben de laatste tijd wat minder actief op het Forum, zoals jullie misschien al hadden gemerkt. Op de achtergrond kijk ik natuurlijk wel stiekem mee en het is de verwachting dat jullie me hier ook weer vaker terug zien komen.

Naast het gooien met ijzers ben ik ook voetbalfan en dan vooral van PSV. Ik volg alle wedstrijden fanatiek op de voet en op maandagochtend heb ik dan ook met regelmaat amusante gesprekken met 'The roach'! 😉 Ook houd ik ervan, net als veel andere moderators, om films en series te checken. Werkt soms erg verslavend maar tegelijkertijd ook ontspannend. Ook besteed ik veel tijd aan mijn lieftallige vriendin en ben ik ook niet vies van een feestje in het weekend.

Tot snel op het Forum!
Reputatie 3
Badge +2
Hey allemaal!

Sinds kort werk ik bij het Webcare team. Een bijnaam moet ik mij nog laten aanmeten, ik ben heel benieuwd naar wat mijn lieftallige collega's voor mij in petto hebben! Naast deze geweldige baan ben ik ook nog druk met mijn rechtenstudie.

In mijn vrije tijd voetbal ik veel, zowel op het veld als in de zaal. Wat betreft het supporten van een club maak ik het cirkeltje rond binnen het team; ik ben namelijk voor Ajax. Dat maakt het dat ik doorgaans weinig last heb van #mondayblues🆒 Net als mijn collega's kijk ik ook veel films en series en vind ik het leuk om uitspraken hieruit te quoten. Suits is mijn favoriete serie! Ik heb het filmtopic al gespot en zal het regelmatig bezoeken voor filmtips! Naast voetbal en films heb ik ook een bovengemiddelde interesse voor sneakers!

Om op zondag zo fit mogelijk aan het startsignaal te verschijnen ben ik ook te vinden in de sportschool. Helaas wat minder vaak dan de Hulk(lees: Willem), ik probeer ook zo min mogelijk naast hem te staan.

Tot snel op het forum!

Are you satisfied with your care? #baymaxvoice
Hoi allemaal!

Ik ben net als de voorgaande collega's een toevoeging aan het T-Mobile Webcare team. Een bijnaam is ook bij mij helaas niet ter sprake. Uiteraard sta ik altijd open voor creatieve verzinsels:D

Op dit moment ben ik woonachtig in Heerlen maar geboren en getogen in Amsterdam. Bij Amsterdam hoort natuurlijk ook de mooiste club van Nederland, Ajax. Ik ben groot fan van Ajax en bezoek nog regelmatig wedstrijden.
Ongeveer 3 jaar terug ben ik voor de liefde verhuisd naar het ''zieke zuiden''. Het bevalt nog steeds zeer goed.

In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te fitnessen, voetballen of gewoon lekker relaxed een filmpje/serie te kijken. Zo nu en dan ben ik ook te vinden op een leuk feestje in een club.

Ik heb super veel zin om aan de slag te gaan en kijk uit naar een mooie samenwerking!

Tot gauw op het forum!
Reputatie 5
Badge +5
Dag lieve mensen!

Met 38 jaar ben ik wellicht een oudje hier op het forum. In mijn tijd werd zoiets dan ook nog nieuwe media genoemd in plaats van Social media. In de jaren '90 struinde ik al fora af op zoek naar nieuwe muziektips. Langzaamaan zag je de smileys van : -) veranderen naar dwergsmileys : ) tot 😃. Communicatie heeft mij altijd beziggehouden. Ik vind het prachtig hoe persvoorlichters zaken kunnen omdenken, hoe lichaamstaal meer zegt dan 1000 boeken en elke boodschap aan ruis onderhevig is. En toch, of juist daarom, blijft het geschreven woord oneindig interessant.

Ik duik er meteen in, ik zie jullie in de topics!

The medium is the message. [:-)
Reputatie 4
Hi lieve Forum-tijgers!

Sinds 2 weken ben ik de nieuwste topper voor het Forum, het leukste team van T-Mobile! Mijn naam is Müberra, maar door mijn vrienden word ik 'De Diva' genoemd. Ik ben dol op social media en daarom leek deze functie binnen Webcare mij ook een geweldige uitdaging. Met mijn achtergrond in Communicatiewetenschappen sta ik ook klaar om te knallen voor het Forum!

Naast mijn passie voor social media sta ik ook bekend om mijn vrolijke personality. Overal waar ik kom zorg ik ervoor dat het zonnetje gaat schijnen. In mijn vrije tijd ben ik een echte levensgenieter. Ik hou van lekker eten, borrelen, reizen & films. Verder ben ik dol op muziek en vind ik het ook heel leuk om lekker los te gaan op de dansvloer. My biggest addiction is Fashion, dus ook voor modetips kan je bij mij terecht!

Ik heb heel veel zin om samen met jullie te shinen op het forum! 🆒
Reputatie 6
Badge +16
Hoi iedereen!

Als nieuwste aanwinst van het forum-team, zal ik mij ook even voorstellen! Mijn naam is Jaimy (door vrienden ook wel Jaim of Jaims genoemd), 26 jaar oud en woonachtig in de mooiste stad van Nederland, namelijk Rotterdam! Ik werkte hiervoor bij het Webcare-team van een ander bedrijf, ben “weggekaapt” door T-Mobile en nu dus helemaal klaar om hier te knallen. 😛

Na het werk ben ik vooral erg lui; ik knuffel veel met mijn twee katten (lekker burgerlijk) en kijk graag series. In weekenden pak ik het liefst een terrasje, een festival of een feestje! Tot slot hou ik van reizen, maar er zijn ook veel andere dingen waar ik voor wil sparen en zodoende ga ik dus niet zo vaak weg als ik zou willen. Een roadtrip door Amerika en meer zien van Azië staan sowieso op mijn bucket list!

Ik spreek jullie snel op het forum! 😃
Reputatie 6
Badge +8
Welkom Jaimy, veel succes met het knallen op dit leuke forum 😃
Reputatie 3
Welkom! Ben even een tijdje wat minder actief geweest hier, maar allemaal nieuwe gezichten zo te zien. 🙂
Lijn zetten
Reputatie 4
Badge +3
Hé lieve forumleden,

Mijn naam is Johrick, op dit moment loop ik stage bij het Webcare-team van T-Mobile!

Ik ben 15 jaar oud, woonachtig in Krimpen aan den IJssel (voor de ontwetenden onder ons: vlakbij Rotterdam).

Naast dat ik het ontzettend leuk vind om (online) content te creëeren ben ik ook nog eens 4 keer per week in het zwembad te vinden voor het beoefenen van mijn sport wedstrijdzwemmen. Ook werk ik 2 avonden per week in een hamburger (bezorg) restaurant.

Op dit moment loop ik dus stage bij T-Mobile, ontzettend leuk en leerzaam. Heb je nou nog vragen en/of opmerkingen stuur me dan gerust een privèberichtje!

Tot op het forum!
Reputatie 7
Badge +17
Welkom Johrick! We zijn heel blij dat je tijdelijk deel uitmaakt van ons Webcare team! :8
Reputatie 5
Badge +3
Hey, jij daar! Sterre hier.

Ongeveer 2 maanden geleden stapte ik vol enthousiasme en energie het magenta T-Mobilegebouw binnen om mijn eerste werkdag bij de afdeling Thuis te beginnen. En wat geniet ik nu nog steeds van mijn werk, ik voel me hier helemaal Thuis! Ik houd mij bezig met het beantwoorden van vragen die klanten stellen via Facebook- en Twitterberichten en daarnaast richt ik me op de Community van T-Mobile Thuis. Je zult me dus daar kunnen vinden. 🙂

Verder over mij: ik ben geboren in Vlissingen, maar ik ben 5 jaar geleden verhuisd naar het prachtige Leiden. Mocht je nog tips zoeken voor een weekendje/dagje weg naar een van deze steden, ik geef ze graag! Ook heb ik een half jaar op Curaçao gewoond, Mijn liefde gaat uit naar reizen, uit eten gaan, drankjes doen op het terras, festivals, strandwandelen, fotografie en taal. Ik word dan ook vaak taalnazi genoemd door mijn vrienden, of dat positief of negatief is: ik heb geen idee. Maar wees niet bang, ik ben heel lief!

Ik kijk ernaar uit jullie op het forum terug te zien!
Reputatie 7
Badge +13
Welkom Sterre. Tmobile is een leuk bedrijf met leuke mensen👍🏻
Reputatie 5
Badge +3
Dank je wel CrisTien! En dat ben ik helemaal met je eens. 🙂
Reputatie 1
Hi allemaal,

Even voorstellen... Mijn naam is Naomi Beusink en ik studeer HBO Communicatie aan de HAN in Nijmegen. Ik zit nu in mijn laatste half jaar van de opleiding en ik doe mijn afstudeerscriptie bij T-Mobile op de Webcare afdeling. De komende 5 maanden houd ik mij bezig met alles met betrekking tot de community van T-Mobile. Mijn doel is om de community van T-Mobile nog meer te laten groeien, door eventuele obstakels/problemen op te lossen, een goed onderzoek uit te voeren en een online strategisch advies te geven.

Aan het einde van deze 5 maanden hoop ik mijn diploma HBO Communicatie in ontvangst te mogen nemen.
In mijn vrije tijd fitness ik graag en vind ik het leuk om te wandelen met mijn hond. Daarnaast heb ik ook een konijn en een lieve vriend, waarmee ik samenwoon in Nijmegen.

Meer over mij weten? Vraag het gerust!
Reputatie 5
Badge +17
Welkom Naomi! Hoop dat je een fijne tijd hebt bij T-Mobile 🙂

Reageer