Beantwoord

Ingelogd blijven op het forum

• 18 januari 2017
  • 17 reacties
  • 1190 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
Ik moet telkens opnieuw inloggen in het forum.
Is het ook mogelijk dat jullie dat aanpassen en de optie geven om ingelogd te blijven?
icon

Beste antwoord door rlsikosek12 18 januari 2017, 16:01

Hi,

Jazeker kan dat! De browser kan het wachtwoord voor je opslaan! Welke browser gebruik je? Dan kan ik voor je opzoeken hoe je ervoor kan zorgen dat de browser het wachtwoord voor je bewaart.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 3
Hi,

Jazeker kan dat! De browser kan het wachtwoord voor je opslaan! Welke browser gebruik je? Dan kan ik voor je opzoeken hoe je ervoor kan zorgen dat de browser het wachtwoord voor je bewaart.
Reputatie 7
Badge +20
Safari op iPad. Mijn gegevens worden wel bewaard maar soms wil ik reageren en dan blijk ik er weer uit te zijn. klein beetje lastig ☺️
Reputatie 3
Hmmm, wat vervelend. Safari zou dat toch goed moeten opslaan. Ik heb er soms ook wel eens last van dat ik opnieuw in moet loggen op mijn iPhone, maar dit gebeurt alleen na een herstart of iets dergelijks.
Reputatie 7
Badge +20
Heb je een tip hoe ik dat zelf ergens kan aanpassen? Of gaat dat niet? Eigenlijk zou de site (forum) mijn inloggegevens een uur moeten vast houden (lijkt mij handig) nu ben ik er binnen een kwartier alweer uit. Geen groot probleem maar ongemak
Reputatie 7
Badge +20
Nog steeds telkens opnieuw inloggen. Hoogst lastig vooral als ik snel even wil reageren.
Reputatie 7
Badge +9
Je zou kunnen proberen de cookies te wissen. Kan zijn dat daar iets niet goed gaat.
Reputatie 7
Badge +20
Helpt niet, al gedaan! 🤔😤
Reputatie 4
Badge +17
Hoi CrisTien,

Erg vreemd dat ook dit niet de oplossing is. Zou je willen gaan naar: Instellingen > Safari > Blokkeer cookies op 'Sta altijd toe' zetten > 'Volg niet' uitschakelen

Herstart je telefoon en probeer het daarna opnieuw. Laat ons weten of je dan wel ingelogd blijft op het forum!
Reputatie 7
Badge +20
Mijn instelling staat al zo
Reputatie 7
Badge +20
En please stop met die storende Sms'jes sturen bij een antw. Aub. Al 20 x doorgegeven. Ik kom vanzelf wel lezen of er een antwoord is 😤
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cristien,

Zou je het eens met een ander browser kunnen proberen zoals Chrome? Mocht dat wel goed werken dan ligt het aan Safari zo niet dan kijken we graag verder naar een andere oplossing.

PS: de sms'jes zullen niet meer verstuurd worden. Ik heb vanochtend ook gereageerd op je andere hierover topic. 😳
Reputatie 7
Badge +20
Gedaan, nu afwachten of ik straks weer opnieuw moet inloggen 👍🏻
Reputatie 7
Badge +20
En...?! 😃
Reputatie 7
Badge +20
Werkt niet. Terwijl ik in andere foras gewoon ingelogt blijf staan zolang als ik wil.
Ik DENK dat het met wifi te maken heeft? Want op mijn iPhone als ik 4g gebruik kan ik er gelijk in. ( het systeem zal dan beter gelijk zien wie ik ben) kunnen jullie dit niet gemakkelijker maken?
Nu moet ik voor elk antwoord eerst naar de inlogpagina
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cristien,

Dankjewel voor je reactie en feedback. We gaan navraag doen bij de ontwikkelaars van ons forum om te checken waar dit aan ligt. Zodra wij meer weten, laten wij het je weten. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cristien,

Ik heb een reactie ontvangen van onze ontwikkelaars. Voorheen was het wel mogelijk om ingelogd te blijven op het forum, maar dit is nu aangepast vanwege veiligheidsredenen. Ze gaan kijken of ze dit in de toekomst kunnen aanpassen, maar voor nu is het dus niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +20
Top🔜
Voor nu doe ik het dan wel mee. Hartelijk dank!💐
Fijne avond

Reageer