Beantwoord

Inlog op mobiel : 'Oeps geen rechten'

• 20 februari 2017
  • 7 reacties
  • 1011 Bekeken

Badge +2
  • is een legendarische user
  • 0 reacties
Als ik op m'n telefoon probeer in te loggen om te kunnen reageren op het forum hier dan kom ik op een 'Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina' uit.
Als ik vervolgens terug ga naar het forum (link onderaan die pagina) dan ben ik inderdaad niet ingelogd :-(
Wat gaat er mis ?

Eric

(vanaf de PC geen probleem...)
icon

Beste antwoord door Brian 21 februari 2017, 11:40

Hi Eric,

We hebben hier van meer gebruikers meldingen over ontvangen, we zijn hard bezig om het probleem te verhelpen. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Eric,

Als je via je mobiel inlogt kan je beter voor de desktop versie kiezen.
Je moet inloggen via MENU (links boven) Als je daarop klikt dan zie je onderaan: Bekijk desktop versie. Die moet je eerst aanklikken en dan kan je rechts boven klikken op aanmelden en als het goed is moet het dan wel lukken.

Via de mobiele versie lukt mij het ook nooit, moet het altijd via deze weg doen. En TIP, gebruik Chrome op je mobiel, dat is het beste om de forum te lezen en schrijven.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
Fijne avond nog!
Badge +2
Hoi Serviceweb,

Dank je voor de tip.
In eerste instantie kreeg ik meteen na het klikken op aanmelden op die desktop versie meteen weer die 'Oeps' pagina.
Even chrome (jawel!) helemaal afgesloten en nu na ingeven user/pass...

'Sorry, Er is een onverwachte fout opgetreden'
(Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina).

Opnieuw opvragen van de aanmelden link geeft (ook na afsluiten chrome) meteen dezelfde fout. Ik hoef er m'n user/pass er niet eens meer voor te geven.
Per saldo : andere fout, zelfde resultaat 😞
Reputatie 6
Badge +7
Hi Eric,

We hebben hier van meer gebruikers meldingen over ontvangen, we zijn hard bezig om het probleem te verhelpen. Excuses voor het ongemak!
Hi Brian,

Kennelijk wordt er inderdaad aan gewerkt (althans ik hoop dat dat de reden is) want ik wordt er nu ook op de PC uit het forum gegooid en kan met geen mogelijkheid meer inloggen. Niet met Firefox dat ik normaal gebruik en ik heb Edge ook nog even uit het stof gehaald (eerste keer daarmee naar forum, dus geen verdwaalde cookies ofzo), maar ook daar die fraaie 'Oeps' pagina.
Gelukkig heb ik ook een thuis account, dus nu daar maar even mee aan de slag :D

Eric (ja, dezelfde)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eric 2.0 ;)

Gelukkig kun je nog inloggen met jouw T-Mobile Thuis account! We zijn nog steeds hard bezig om dit probleem op te lossen. Zodra we meer weten, laten we dat uiteraard in dit topic weten!
Grrr, gisteren bleek ik met m'n Eric_E account opeens uitgelogd te zijn en ik kan ook niet meer inloggen. Als ik dat probeer moet ik een nieuwe (forum-) gebruikersnaam aanmaken, maar dat kan niet want er hangt al een forum-account aan het email adres. En aangezien ik ook graag gewoon bij de berichten wil kunnen die aan dat bestaande account hangen vind ik het aanmaken van nog een account (zou de derde zijn) ook geen oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Eric,

Ik heb zojuist op jouw e-mail gereageerd en mijn collega Muberra reageert ook nog even op jouw privébericht. 🙂 Hopelijk kunnen we dit spoedig oplossen!

Reageer