Beantwoord

Inloggen op Community.t-mobile.nl met t-mobile thuis account lukt niet

• 8 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 821 Bekeken

Inloggen op Community.t-mobile.nl met t-mobile thuis account lukt niet. Ik krijg de melding inlognaam of wachtwoord niet correct. Als ik kies voor wachtwoord vergeten en via de email het wachtwoord reset dan lukt het om in te loggen. Direct na uitloggen en opnieuw inloggen werkt het weer niet.

Verder gaat het inloggen via T-mobile 06 (mobiel) wel gewoon goed.

icon

Beste antwoord door Brian 9 oktober 2020, 12:18

Hi @anoniemanoe, hmm dat is vreemd maar hoeft op zich geen probleem te zijn. Ik zie dat je 06-nummer inderdaad gekoppeld is aan het profiel waar je nu dit bericht mee plaatst. Dit is helemaal goed en je hebt geen tweede account nodig op de Community voor T-Mobile Thuis. In de toekomst gaan we de inlog met je 06-nummer en e-mailadres ook samen voegen zodat je één inlog hebt voor zowel Thuis, Mobiel en de Community!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @anoniemanoe, hmm dat is vreemd maar hoeft op zich geen probleem te zijn. Ik zie dat je 06-nummer inderdaad gekoppeld is aan het profiel waar je nu dit bericht mee plaatst. Dit is helemaal goed en je hebt geen tweede account nodig op de Community voor T-Mobile Thuis. In de toekomst gaan we de inlog met je 06-nummer en e-mailadres ook samen voegen zodat je één inlog hebt voor zowel Thuis, Mobiel en de Community!

Ik kan niet inloggen op mijn thuis internet account met mijn ww. dit lukt wel op mijn mobiel. voor mijn mobiel abbonement heb ik een apart inlogaccount.

grt Francesca

Reageer