Beantwoord

Leest het Forum team de berichten?

Leest t mobile ook de berichten ?
icon

Beste antwoord door Thalina 11 december 2015, 16:41

Hoi Matt61,

Jazeker! 🙂 Soms is het wat drukker (zoals nu), waardoor het iets langer duurt voordat we reageren. We proberen altijd binnen 24 tot 48 uur te reageren, ook om andere klanten de kans te geven om elkaar te helpen. Heb je je al voorgesteld in dit topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen!

Als ik iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Jazeker Matt61, maar ze lezen niet altijd live mee.
Het kan een dag duren voordat je een reactie krijgt.
Een beetje laat maar hartelijk dank harry me
Reputatie 4
Badge +4
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-215786

De forumregels (handleiding) van T-Mobile vind je hier.
Belangrijkste is om het gezellig te houden voor elkaar.

O ja, welkom 😃
Wat bedoel je met. Forum regels en gezellig houden
Doe ik het verkeert
Reputatie 4
Badge +4
Nee hoor, gewoon ter info.
Ook handig om te weten en te gebruiken... De zoekfunctie bovenin beeld om op trefwoorden te zoeken 😃
Het is gezellig geweest
Reputatie 4
Badge +4
Ok, excuus, je kunt mijn reactie als negatief ervaren, zal het voor mezelf nalezen voordat ik het plaats.
Dat is het nadeel van tekst, dat kun je vaak op meer manieren opvatten.
Fijne dag, en alvast een goed weekend 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Matt61,

Jazeker! 🙂 Soms is het wat drukker (zoals nu), waardoor het iets langer duurt voordat we reageren. We proberen altijd binnen 24 tot 48 uur te reageren, ook om andere klanten de kans te geven om elkaar te helpen. Heb je je al voorgesteld in dit topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen!

Als ik iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!
Hallo Thalina
Heb net met klantenservice in nl gebeld met Hanna Biester
Steeds problemen er worden nl kosten berekend voor het bellen met de klanten service , volgens flex abon gratis !!
3 dec privé nummer naar mijn gebeld gekeken en gelijk geannuleerd , wel 20.50 bel min eraf
In mijn log bestand van telefoon kun je het ook zien dat dit gebeurd is
15 dec moet ik over naar het nieuwe abonnement wat nu met het geld wat er ten onrechte zou zijn afgeschreven .
mIjn idee is als mijn nieuwe abonnement ingaat dan kan er volgens mijn een credit toegepast worden op dat nieuwe abonne,ent zodat ik dan geen abonnement kosten betaal zolang dat bedrag niet opgemaakt is , het wordt moeilijk maar hopelijk snap je het nog , ben benieuwd wat T mobile gaat doen , trouwens van daag ook weer storing Hartelijk groeten
Reputatie 4
Hi Matt,

Ik zie dat mijn collega Hanna inderdaad nog contact met je zoekt, deze terugkoppeling ontvang je dus inderdaad nog. Het tegoed (er is nu nog €43,33 over) zal bij de overstap naar Stel Samen en Stel Bij vervallen, je maandkosten verrekenen zal hierbij niet mogelijk zijn - hierin ben ik graag zo duidelijk mogelijk.

Meer info én achtergrond over deze overstap vind je terug in het volgende Forumtopic. Ik hoop dat dit voor meer achtergrond zorgt.

Voor nu wil ik je nog een heel fijn verblijf toewensen in de USA. Geniet ervan!
Bestewillem
De kosten die bij klantenservice zijn berekend zouden terug gegeven worden is naar mij toe gezegd flex abon gratis bellen naar klantenservice !!!!!
ik heb daar niks meer van gezien en mijn verbruikstatus
Trouwen ruim 2,3 dagen storing excuses
Dus het bedrag wat je aangeeft klopt wel maar daar zijn de ggemaakte bel kosten naar de klantenservice niet bij geteld , jammer dat t mobile het zo moeilijk maakt
Beste Willem issam heet je collega toch vertelde dat de gemaakte kosten zijn terug geboekt , kan het niet terug vinden , is ook niet gebeurd , wie verteld nu feitelijk de waarheid ?
Bel te goed is alleen maar minder geworden groeten
Nog geen reacties gehad
Reputatie 7
Badge +15
Hi Matt,

Ik heb net op jouw andere topic gereageerd. Zou je om het overzicht te bewaren in dat topic willen reageren? Alvast bedankt! 🙂

Reageer