Sticky

Magenta Must-Sees

Magenta Must-Sees

Toon eerste reactie

86 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Als groot fan van Queen mag dit niet ontbreken.

“The Show Must Go On”

Was vanavond te zien op NPO 3) Herkansing op Netflix

Het deed mij echt iets om Queen zonder Freddie Mercury te zien, maar deze documentaire moet je gezien hebben om Queen weer in je Muziek-hart te sluiten en deze keer met de fantastische zanger Adam Lambert  Queenonline.👍🏻

In mei 2021 komen ze naar NL helaas uitverkocht 🙈 

I looooove Queen! Ik bekijk hun Live Aid optreden nog zo vaak op Youtube. Ga dit ook zeker checken! 

Reputatie 7
Badge +5

Mr Robot - Amazon Prime

Om een beetje in Queen sfeer te blijven, raad ik Mr Robot aan. De link? Rami Malek, die Freddy speelde in Bohemiam Rhapsody. In Mr Robot speelt Malek de security enginieur Elliot, die in de avonduren hackt. Tot hij in contact komt met Mr Robot, die hem bij zijn FSociety hackersgroep wil hebben. Sociale contacten zijn niet Elliot zijn sterkste punt. Sterker nog; hij worstelt en zoekt daarom juist zijn heil in het hacken. Een knap script met een oog op hoe hacks daadwerkelijk opgezet worden, sociale en politieke impact en de struggle van Elliot om zijn heden en verleden het hoofd te bieden. 

Reputatie 7
Badge +5

Abominable / Everest: De Jonge Yeti - Amazon Prime

Yi is een enigszins teruggetrokken meisje, tot ze ineens een Yeti in haar hut op het dak van het appartementencomplex waar ze woont aantreft. Al snel wordt de Yeti gevonden door een militaire groep en vlucht de Yeti met Yi. Dan begint een reis om de Yeti naar huis te brengen; Mount Everest. 

Een animiatie uit de stal van Dreamworks, die eerder verantwoordelijk was voor onder andere Shrek, Kung Fu Panda en Madagaskar.

Reputatie 7
Badge +20

Netflix:

The Crown 

De serie werd gemaakt met een budget van € 110 miljoen per seizoen en was daarmee op dat moment de duurste ooit op Netflix.Seizoen twee werd op 8 december 2017 op Netflix gepubliceerd. Seizoen 3 kwam in Nederland online op 17 november 2019. Seizoen 4 wordt eind 2020 op Netflix gezet. In totaal worden er 6 seizoenen gemaakt.

Volgens anonieme bronnen heeft Elizabeth zelf in elk geval het eerste seizoen van de serie gezien, samen met prins Edward. Naar verluid vond ze het een mooie serie, maar waren sommige scènes wel érg gedramatiseerd. 
Bron: Veronica

Super leuk topic! Ga alle tips checken. Mijn huidige favoriet is Queen of the South 😍 Een serie over powervrouwen die overleven in een mannenwereld. De serie heeft 4 seizoenen op Netflix dus zo kom je wel de tijd door.  Ik ben helaas al klaar dus ga nu jullie tips checken.

Reputatie 7
Badge +20

Super leuk topic! Ga alle tips checken. Mijn huidige favoriet is Queen of the South 😍 Een serie over powervrouwen die overleven in een mannenwereld. De serie heeft 4 seizoenen op Netflix dus zo kom je wel de tijd door.  Ik ben helaas al klaar dus ga nu jullie tips checken.

OMG! I LOVE THERESA AND POTE! :heart_eyes: Haha heb 2 seizoenen in paar dagen gebingd en nu bezig met seizoen 4, echt een toffe serie!

Reputatie 7
Badge +20

Ook benieuwd hoe een vrouwelijke Pablo Escobar zou opereren? Meet Theresa Mendoza a.k.a. de Queen of the South! Ze is niet bang te om te krijgen wat ze wilt, ze is iedereen altijd slimmer af en oja ook nog eens bloedmooi! De Magenta Must-See van deze week is de spannende serie Queen of the South Deze tip komt van @KaoutarH en de serie is nu te zien op Netflix. Congrats met je win! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen!:heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reputatie 6
Badge +2

Umbrella Academy [Netflix] 

Fan van superhelden series & movies? Dan is Umbrella Academy ook een aanrader! Sinds vorige week is seizoen 2 uit op Netflix. In deze serie probeert een disfunctionele familie superhelden de wereld van een apocalyps te behoeden. Klinkt cliché? Is het misschien ook wel. Toch weet de serie te entertainen door de kleurrijke personages, de toffe locaties en muziek. 

Reputatie 7
Badge +20

What I’m about to tell you is top secret! :zipper_mouth:The next Magenta Must see is bigger than all of us! DeMagenta Must-See van deze week is wel heel speciaal en bevat een gouden randje! De serie Mr. Robot betekende de doorbraak van Oscarwinnaar Rami Malek. We volgen in deze spannende serie een talentvolle jonge hacker die zijn skills inzet in zijn dagelijks leven. Je brein krijgt het zwaar te verduren na het kijken van deze serie, de vele plotwendingen vliegen met terabytes om je oren! PS: (sorry secret was te goed om niet te delen…:sweat_smile:

Deze tip komt van @TAVL  en de serie is nu te zien op Prime. Congrats met je win! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen!:heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reputatie 7
Badge +5

Thanks. Briljante serie

Reputatie 6
Badge +10

Mijn Magenta filmtip voor deze week is: Midway @ Netflix

Het interessante aan deze film is dat deze vanuit twee kanten belicht wordt en dat maakte het voor mij als kijker extra boeiend. 

Gebaseerd op de slag bij Midway. Deze duurde van 4 juni 1942 tot 7 juni 1942, waarbij de Amerikanen tegen de Japanners vochten met veel minder piloten en soldaten, maar toch wisten te winnen en daarmee een keerpunt in de Tweede Wereldoorlog veroorzaakten. We volgen een aantal personen. Onder anderen admiraal Chester Nimitz die een commandant was van de vloot op de Grote Oceaan. Wade McClusky was een vliegtuigpiloot tijdens de slag en Edwin Layton was een admiraal die deel uitmaakte van een inlichtingsteam met als doel de posities van de Japanners te verraden.

Reageer