Magenta Must-Sees

Magenta Must-Sees
Reputatie 7
Badge +9

Binge watchers, where you at?! :sunglasses: Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen? Of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Deel dan al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog iets heel cools! 

 

Must see van de week 

Deel je must see film, serie en docu in dit topic en dan nomineren wij die als MUST SEE VAN DE WEEK en de wekelijkse winnaar maakt kans op iets heel tofs!

We hebben allemaal gelachen om de kroonprins van Zamunda gespeeld door de hilarische Eddie Murphy. En hij is weer terug om ons te entertainen in Coming to America 2! Wie is er ook zo enthousiast om deze film te zien? Vanaf 5 maart alleen te zien op Prime Video. Don’t miss it! 


Kijktips van de maand

Er is zó veel te zien op de 60 zenders die we standaard aanbieden! Daarom helpen we je graag een handje. We hebben kijktips voor je op een rijtje gezet in de categorieën: FilmSerieSportInformatief en Amusement. Ook kiezen we iedere maand een Zender van de maand uit met programma's die je niet wilt missen!
 


Netflix

Biggie: I Got a Story to Tell ( 1 maart)

LEGO Marvel Spider-Man: Vexed by Venom ( 1 maart)

Bombay Begums   (8 maart)                       

The Houseboat  (9 maart)                           

Marriage or Mortgage   (10 maart)                  

Paper Lives    (12 maart)

YES DAY  (12 maart)

The Blacklist: Seizoen 7 (14 maart)

Simply Black  ( 17 maart)

Get the Goat (Cabras da Peste)    (18 maart)

One Small Problem    (19 maart)

Caught by a Wave   ( 25 maart)

A Week Away     (26 maart

Bad Trip   ( 26 maart)

The Irregulars   (26 maart)

Haunted: Latin America (31 maart)

 

Videoland nu verkrijgbaar via T-Mobile

Into The Dark: Treehouse ( 1 maart)

Kiss the Girls ( 1 maart)

SING ( 3 maart)

Temptation Island US seizoen 3 ( 4 maart)

Bridget Jones’s Baby ( 6 maart)

Keepers  ( 8 maart)

Trolls ( 14 maart)

The Hunger Games ( 19 maart)

Runaway Jury ( 20 maart)

The Danish Girl ( 21 maart)

The Nice Guys ( 24 maart)

It’s Complicated  ( 27 maart)

Rain Man ( 31 maart)

 


Prime Video

The terminal ( 1 maart)

TRECX ( 1 maart)

Taken 1, 2 en 3 ( 1 maart)

Human capital ( 2 maart)

Coming to America 2 ( 5 maart)

Dora and the lost city of Gold ( 8 maart)

Playing with fire ( 22 maart)

Sonic ( 29 maart)

Veel kijkplezier en remember...NO SPOILERS!! :grin:


151 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Oh wow. Wat leuk. Vind het gewoon leuk om te delen, zodat we nieuwe pareltjes leren kennen.  :D

Reputatie 7

Jajajaja!!! Die Belgische versie is zoveel beter dan de Nederlandse versie. Briljant. Je kunt het laatste versie ook rechtstreeks op vier.be bekijken. In HD. Wat een verslavende geheel vol plottwist op plottwist is dat. Het zit zo ontzettend goed en slim in elkaar. En dat camerawerk… WOW!
Vond de opening van Mexico en Vietnam fenomenaal.

Volgens mij is de Mol deels ook beschikbaar op NPO start/plus of hie die app tegenwoordig ook heet. ;)

Trustnobody podcast is hierbij trouwens ook heerlijk om nog meer verdieping uit zowel de Nederlandse als Belgische seizoenen te halen. Verslavend. 


Haha helemaal mee eens, die opening twist in de Vietnam versie! :astonished: Ik heb ze ook terug gekeken via Vier.be inderdaad, maar je moet daar wel oppassen met de spoilers. Ze zijn niet zo handig met het verbergen van de onthulling. :unamused:  Die podcast was mij niet bekend, ga ik zeker checken thanks!

Reputatie 4
Badge

Voor de zoetsappige kijkers onder ons die net zo van romantiek houden als ik! Check zeker de volgende series op Netflix, absoluut het kijken waard. Thank me later! 

 

Jane the Virgin: Een vrome, hardwerkende latina krijgt bij een doktersbezoek te horen dat ze per ongeluk kunstmatig geïnsemineerd is, wat haar hele leven overhoop gooit.

When Calls the Heart: De serie volgt het verhaal van de jonge welgestelde Elizabeth Thatcher die in 1910 in een klein dorp als onderwijzeres gaat werken. Ze komt terecht in Coal Valley, een dorp in West-Canada dat zijn bestaan dankt aan de plaatselijke kolenmijn. Aanvankelijk verloopt Elizabeths aankomst moeilijk, en ze is genoodzaakt les te geven in de saloon. Hier ontmoet ze Mountie Jack Thornton die denkt dat Thatchers rijke vader hem zijn dochter wil laten beschermen en hij vraagt directe overplaatsing aan. Later bedenkt Thornton zich en besluit te blijven.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Voor de mensen onder ons die het wel leuk vinden om naar Bollywood films te kijken. 🎬

 

Veer Zaara (2004)

Deze film gaat over Veer Pratap Singh (Shah Rukh Khan) die werkt voor de Indian Air Force en reddingsacties uitvoert. Veer Pratap Singh zit al 22 jaar vast in Pakistaanse gevangenis vanwege dat hij verliefd raakte op een Pakistaanse meisje genaamd Zaara Hayaat Khan (Preity Zinta) dochter van een politicus die haar dochter wilde laten trouwen met de zoon van een andere grote politicus om ze de bonden sterker te maken. Hoe Veer Pratap Singh in de gevangenis is belandt, om dat te weten raad ik je aan deze film waar de liefde geen grenzen heeft zeker te kijken! Uiteindelijk neemt Saamiya Siddiqui (Rani Mukerji) het op als advocaat van Veer Pratap Singh.

 

War (2019)

In deze film heeft een Indiase soldaat Khalid (Tiger Shroff) de opdracht om zijn mentor Kabir (Hrithik Roshan) te elimineren omdat hij blijkbaar het leger heeft verlaten en de vijand helpt, deze film is vol actie. Om te zien hoe het verloopt moet je hem zeker kijken!

 

 

Dhoom 3 (2013)

Ali Akbar (Uday Chopra) is een politieagent. Hij is de rechterhand van A.C.P. Jai Dixit (Abhishek Bachchan). Ze houden al het criminele gebeuren in India nauwlettend in de gaten. Het duo moet alles op alles zetten wanneer een bijzondere crimineel (Aamir Khan) op hun pad belandt. Het betreft een geniale boef die zichzelf vermomd als circusartiest.

 

Reputatie 7
Badge +14

Er staan hier al zoveel tips bijna voor iedereen wel iets,

Toch wil ik jullie één serie niet onthouden 

“The A word”

The A Word is een Engelse dramaserie van de zender BBC One.  De serie ging in première op 22 maart 2016. In NL wordt de serie ook nog uitgezonden op BBC First.

De verschillende generaties van de Hughes familie, die allemaal liefhebben, werken en ruziemaken als elke andere familie, komen erachter dat ze helemaal opnieuw moeten leren communiceren wanneer het jongste lid de diagnose autisme krijgt.

Vooral de rol van “Joe Hughes (MAX VENTO)” de kleine jonge met autisme is erg indrukwekkend.

Groetjes en veel kijk plezier!

https://www.bbc.co.uk/programmes/b0759b0c

 

 

Reputatie 7

Ghibli films op Netflix

Als je aan animatie denkt dan denk je aan Walt Disney of Dreamworks, maar kijk ook eens naar Ghibli. Deze Japanse meesters van animatie weten een zeer hoog niveau neer te zetten en nemen je mee in fantasierijke werelden. Spirited Away heeft zelfs een Oscar gewonnen. Ook films als Princess Mononoke, My Neighbor Totoro, Ponyo en Nausicaä of the valley of the wind zijn zeer de moeite de waard. Bijna de gehele collectie is nu beschikbaar op Netflix. Beslist niet enkel voor kinderen.

Subtip: Grave of the fireflies staat niet op Netflix, maar is 1 van de meest meeslepende films over oorlogen. Prachtig en ontroerend en kan zich meten met grote blockbusters als Saving Private Ryan en Schindler’s List.

Supertip TAVL! Ik heb deze films pas heel recent ontdekt. Mijn favorieten zijn Ponyo en Kiki's delivery service (want AL ivm de kleine). Wat een rust in de films, wat een fantasie, wat een ontwapening!

Reputatie 7
Badge +9

Bridget Jones Baby (2016)

Na haar break-up met Mark Darcy is Bridget opnieuw single. Ze besluit zich te focussen op haar baan. Maar dan ontmoet ze de onweerstaanbare Jack. Geheel ongepland, blijkt ze in verwachting te zijn en weet ze niet zeker wie de vader is.

Ik ben al vanaf de eerste Bridget Jones film een absolute fan. Bridget Jones is mijn comfort blanket, mijn favoriete feel good movie die ik anytime kan kijken! De eerste deel vind ik het leukst, maar de derde film Bridget Jones Baby is zeker een must see! Ik heb zoveel gelachen in de bios en nu kunnen we allemaal vanaf de bank van de film genieten, want de film is nu te zien op Netflix. :heart_eyes:

Veel kijkplezier!

 

Reputatie 7
Badge +4

Het lijkt wel musical week.

La La Land is op Netflix verschenen.

Deze jazzy, catchy musical neemt je mee van het uitzichtloze voortbestaan naar het verwezenlijken van dromen. 

 

Hamilton verschijnt op Disney+

De Broadway musical vertelt het levensverhaal van de Amerikaanse politicus Alexander Hamilton aan de hand van rapmuziek.

 

A celebration of the music of Coco staat op Disney+ (en Coco zelf natuurlijk ook)

Coco is het meeslepende verhaal van Miguel, die het liefste muziek maakt. Maar hoewel familiebanden o zo belangrijk zijn, is muziek verboden. Dat zorgt voor een wig in de familie en brengt Miguel naar een andere wereld. Daar gaat zijn zoektocht verder naar familie, muziek en bedrog. Een film vol liefde voor de Mexicaanse cultuur. 

De musical celebration neemt je mee in de meeslepende, prachtige Mexicaanse muziek van Coco. Live uitgevoerd in de Hollywood Bowl.  

Reputatie 7
Badge +9

Het lijkt wel musical week.

La La Land is op Netflix verschenen.

Deze jazzy, catchy musical neemt je mee van het uitzichtloze voortbestaan naar het verwezenlijken van dromen. 

 

Hamilton verschijnt op Disney+

De Broadway musical vertelt het levensverhaal van de Amerikaanse politicus Alexander Hamilton aan de hand van rapmuziek.

 

A celebration of the music of Coco staat op Disney+ (en Coco zelf natuurlijk ook)

Coco is het meeslepende verhaal van Miguel, die het liefste muziek maakt. Maar hoewel familiebanden o zo belangrijk zijn, is muziek verboden. Dat zorgt voor een wig in de familie en brengt Miguel naar een andere wereld. Daar gaat zijn zoektocht verder naar familie, muziek en bedrog. Een film vol liefde voor de Mexicaanse cultuur. 

De musical celebration neemt je mee in de meeslepende, prachtige Mexicaanse muziek van Coco. Live uitgevoerd in de Hollywood Bowl.  

 

Aaaah heerlijke films! I love Coco and muziek van La La Land is geweldig!

Reputatie 7
Badge +4

In dat geval zag ik dat op Disney+ ook The Little Mermaid Live beschikbaar is (en High School Musical The Musical The Series). ;)

Reputatie 7

Black Mirror
 

Elke aflevering van Black Mirror heeft een andere cast en een losstaande verhaallijn, waarmee het een zogeheten anthologieserie is. Overkoepelend thema vormen de snelle technologische ontwikkelingen in de 21e eeuw, mogelijke verdere ontwikkelingen en hoe deze de werkelijkheid beïnvloeden.

Een aanrader voor Sci-Fi liefhebbers! Deze pareltjes zijn absoluut het kijken waard:

“The Entire History of You” 

“San Jupero”

“White Christmas” 

“Fifteen Million Merits” 

“Hang The DJ”

Reputatie 1

Hallo is 7500 al genoemd op Prime Video ?

https://www.imdb.com/title/tt6436726/?ref_=nv_sr_srsg_0

https://www.primevideo.com/detail/0QKCWUKYFLS84LKRUJS4JRIEXA/ref=atv_hm_hom_c_Q0o7DL_2_2 <--- Wel een beetje stom dat de trailer weer niet op Prime staat,half werk of luiiheid of zoiets dergelijks.

Over de film zelf, het is natuurlijk wel een afschuwelijke film. Toch had die van mij nog wel wat langer mogen zijn, dan was die nog beter geweest denk ik. Misschien hebben ze hem wel ingekort ivm de mondkapjes in het vliegtuig op het moment, dus daarom ook niet zo realistisch meer in deze tijd. Je ziet dit tegenwoordig wel vaker dat een grote of bekendere acteur in een ander land in een film speelt met minder bekende lokale acteurs, denk dat het een trend is misschien.

Reputatie 7
Badge +4

Tijd voor wat aanvullingen: 

Al eerder genoemd door @Sander 

---

NF: Kiki’s delivery service: 

Voor de 13-jarige heks Kiki is de tijd aangekomen om haar opleiding te voltooien door een jaar op zichzelf te gaan wonen. Zo komt ze samen met haar trouwe metgezel, de pratende kat Jiji, terecht in het kustplaatsje Korico. Kiki vind het moeilijk om haar draai te vinden. Maar geholpen door een bakkersfamilie waar ze een kamer mag betrekken lukt het haar om een eigen zaak op te zetten: Kiki's Delivery Service.

---

NF: When Marnie was here:

De ziekelijke Anna wordt zomers naar een slaperige badplaats gestuurd. Ze ontmoet een nieuwsgierig meisje dat in een verlaten villa woont, maar is hun vriendschap echt?

---

En tenslotte voor de anime serie liefhebbers:

NF: Erased (2017) 

De titel ‘Boku Dake ga Inai Machi’ betekent letterlijk ‘The Town Where only I am Missing’. De serie kwam uit in 2016 en was toen een enorme hit. Geprezen om het strakke script, goede animatie en de enorme spanning. De anime gaat over de 19-jarige Satoru. Hij werkt als pizzakoerier om rond te komen, maar droomt van een carrière als mangaka. Dat heeft jammer genoeg niet zo veel succes. Een gebeurtenis uit het verleden, waar hij niet aan herinnerd wil worden, sleept hij als een zware last met zich mee.

Op een dag blijkt Satoru een mysterieuze gave te hebben waarmee hij terug kan in de tijd. De gave noemt hij ‘Revival’ en het gebeurt alleen op de momenten dat er zich een tragedie voordoet. Hij heeft er totaal geen controle over, dus hij weet ook nooit hoever hij terug gaat. Meteen in de eerste aflevering wordt je geïntroduceerd met zijn benauwende situatie.

Let op:  zowel de anime serie als de live actie serie staan beide op Netflix. 

---

NF: Your lie in April:

Na de dood van zijn moeder wil een wonderkind geen piano meer spelen. Zijn leven staat echter op zijn kop als hij een vrijgevochten meisje ontmoet dat vioolspeelt. 

Deze serie maakte op mij als kijker een diepe indruk en ik heb genoten van de prachtige klassieke muziek. Let’s go on a journey! 

---

Reputatie 7
Badge +9

Voor de mensen onder ons die het wel leuk vinden om naar Bollywood films te kijken. 🎬

 

Veer Zaara (2004)

Deze film gaat over Veer Pratap Singh (Shah Rukh Khan) die werkt voor de Indian Air Force en reddingsacties uitvoert. Veer Pratap Singh zit al 22 jaar vast in Pakistaanse gevangenis vanwege dat hij verliefd raakte op een Pakistaanse meisje genaamd Zaara Hayaat Khan (Preity Zinta) dochter van een politicus die haar dochter wilde laten trouwen met de zoon van een andere grote politicus om ze de bonden sterker te maken. Hoe Veer Pratap Singh in de gevangenis is belandt, om dat te weten raad ik je aan deze film waar de liefde geen grenzen heeft zeker te kijken! Uiteindelijk neemt Saamiya Siddiqui (Rani Mukerji) het op als advocaat van Veer Pratap Singh.

 

War (2019)

In deze film heeft een Indiase soldaat Khalid (Tiger Shroff) de opdracht om zijn mentor Kabir (Hrithik Roshan) te elimineren omdat hij blijkbaar het leger heeft verlaten en de vijand helpt, deze film is vol actie. Om te zien hoe het verloopt moet je hem zeker kijken!

 

 

Dhoom 3 (2013)

Ali Akbar (Uday Chopra) is een politieagent. Hij is de rechterhand van A.C.P. Jai Dixit (Abhishek Bachchan). Ze houden al het criminele gebeuren in India nauwlettend in de gaten. Het duo moet alles op alles zetten wanneer een bijzondere crimineel (Aamir Khan) op hun pad belandt. Het betreft een geniale boef die zichzelf vermomd als circusartiest.

 

 

Dit zijn 3 hele leuke Bollywood films! Ik heb Veer Zaara echt vaak gezien, prachtig romantisch verhaal. Bestond zulke liefde maar in real life..:sweat:  haha. 

Op dit moment zijn er echt hele mooie Bollywood films te zien op Netflix. De klassiekers zijn;

Kabhi Khushi Khabi Gham (2001)

Rahul wordt verliefd op Anjali, maar zijn vader is daar niet blij mee. Hij heeft liever dat zijn zoon met Naina trouwt. Na een hevige ruzie willen de zoon en zijn vader niets meer met elkaar te maken hebben. Anjali' s zus echter, smeedt met Rahul's broer een plan om de familie weer bij elkaar te krijgen.

Kal Ho Naa Ho (2003)

Kal Ho Naa Ho vertelt het verhaal van de drie, in New York wonende, vrienden Aman, Rohit en Naina. De essentie van ware vriendschap en het omgaan met geluk en verdriet staan centraal in het verhaal waarin Naini heen en weer wordt geslingerd tussen haar enerzijds christelijke en anderzijds hindustaanse familie.

Deze twee films staan bekend om de muziek, kleurrijke outfits en geweldige starcast! (Als je bekend bent met Bollywood.) Hieronder een glimp! :heart_eyes:

 

Reputatie 7
Badge +9

Nu GTST tijdelijk van de buis is, hebben we allemaal een tekort aan drama. Gelukkig mis je geen drama met de Must-See van deze week! De Magenta Must-See van deze week is de dramaserie The A Word. Deze tip komt van @CrisTien en de serie is nu te zien op BBC First via T-Mobile Thuis. Congrats Cristien met je win! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen! :heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reputatie 7
Badge +14

Netflix ®️

Feel the Beat

Een zelfzuchtige danseres verpest een Broadway-auditie en keert tegen haar zin naar huis terug. Ze gaat een ​​team jonge buitenbeentjes coachen voor een grote wedstrijd.

Deze film is zo leuk ik moest gewoon huilen 😂😂😂

Echt een aanrader en weer eens iets anders dan oorlog en Virussen 😊

 

Reputatie 7

Als ik even m'n verstand op nul wil zetten en iets wil kijken waarbij ik niet te veel hoef op te letten ga ik vaak voor een comedyserie. Op dit moment kies ik meestal voor Community (wat een toeval! :wink:) op Netflix. 

Community draait om een studiegroep van zeven leden op Greendale Community College. Samen maken ze de vreemdste, mafste en leukste avonturen mee op een school waar zeilen, slapen en poolen schoolvakken zijn. :grin:  Als je van maffe en, af en toe, vrij stevige humor houdt dan is Community zeker een serie om een keer te proberen! (En vind je het niks dan ben je slechts 21 minuten kwijt:yum:). 

De studiegroep + Ben

Ben benieuwd of iemand nog mooie aanraders heeft! Keep me posted! 

PS: Had 'm in m'n vorige update al even aangegeven, maar Dark seizoen 3 staat sinds gister op Netflix! :heart_eyes:

 

Reputatie 5

Night on Earth (2020)

Een adembenemende natuurdocumentaire! De docu gaat - zoals de naam al doet vermoeden - over de natuur tijdens de nacht. Wat doen dieren tijdens deze nachtelijke uren? Met deze documentaire wordt getracht dat vraagstuk te beantwoorden. Het is al lastig om dieren te filmen met zonlicht, laat staan wanneer het volledig donker is. Er is dan ook gebruik gemaakt van een PEPERDURE videotechnologie, inclusief hypermoderne infraroodcamera's en andere technieken, waar zelfs in het donker onder water mee kan worden gefilmd. Een klein minpuntje: geen David Attenborough (al is de vervanger ook zeer aangenaam om naar te luisteren). 

 

Sicario (2015)

De film richt zijn pijlen op de bloederige oorlog tussen de Amerikaanse overheid en de Mexicaanse drugskartels. Het ontbreekt in deze film wel een beetje aan een onderliggend gedachtegoed. Wat je ervoor terugkrijgt is een nauwlettend verslag van de activiteiten van een militaire eenheid in hun strijd tegen drugscriminaliteit. Zowel de protagonist (Macer) als jij (als kijker), wordt continu in het ongewisse gehouden over een groot gedeelte van de missie en het plot ligt ook iets ingewikkelder in elkaar dan je op voorhand denkt. Dat maakt Sicario bovenal ijzersterk in de spanningsopbouw.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

ABCD (Any Body Can Dance) (2013) ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dit is een hele leuke dansfilm. 😉

Deze film gaat over een choreograaf die dreigt weg te gaan bij een hele grote dansclub omdat hij wordt vervangen door iemand anders en hij wilt gewoon niks anders doen dan choreograferen. De choreograaf zegt te gaan laten zien wat hij echt kan met behulp van een groep jongens/meisjes die hij zelf zal trainen, zijn oude club en nieuwe doen beide mee aan een grote danscompetitie. Om de rest te zien raad ik je aan deze film zeker eens te bekijken. 👍🏼

 

Reputatie 4

Feel good en in de mood!

 

Ik zie dat er best veel complexe series en films zijn geplaatst in dit topic - daar hou ik van. Máár, soms wil je op de bank zitten en iets ‘chills' kijken waar je jouw verstand op 0 kan zetten.

 

Atypical - Netflix serie

In Atypical volg je het leven van Sam Gardner, een 18-jarige jongen met autisme. De serie laat Sams zoektocht naar de liefde op een grappige en aandoenlijke manier zien, en schetst tegelijkertijd een accuraat beeld van waar jongeren met een autismespectrumstoornis tegenaan lopen. 

 

Een hele lieve en vooral grappige serie! 

 

The Change Up - Netflix film

Mitch en Dave groeiden samen op en waren de beste vrienden. Maar dat is veranderd. Terwijl Dave een overwerkte advocaat is, echtgenoot en vader van drie kinderen, is Mitch single gebleven. In Mitch zijn ogen heeft Dave het allemaal: een knappe vrouw, kinderen die hem lief hebben en een goede baan bij een prestigieus advocatenkantoor. Dave droomt echter van het stressloze leven van Mitch zonder verplichtingen. Na een avondje stappen staat de wereld van beide echter op hun kop wanneer ze wakker worden in elkaars lichaam. 

 

Dit is de meest vermakelijke film op Netflix!

 

The Ugly Truth - Netflix film

Een producente van een ochtendprogramma (Katherine Heigl) gaat akkoord met een reeks stuitende tests door haar chauvinistische correspondent (Gerard Butler) om zijn theorieën over relaties te bewijzen en laat haar liefde vinden. Maar zijn slimme trucs leiden tot een volkomen onverwacht resultaat, zij vindt liefde terwijl hij verliefd op haar wordt.

 

De ideale datenight film, óók wanneer jij je eigen date bent! 😉

 

Mowgli - Netflix film

De film vertelt het verhaal van Mowgli die, omringd door een wolvenroedel, in de jungle van India opgroeit. Zijn familie en vrienden, waaronder Baloo de beer en de panter Bagheera, leren hem hoe zich te handhaven in de vaak wrede omgeving. Alle dieren weten het mensenkind te aanvaarden buiten de tijger Shere Khan. Bovendien is de jungle niet zonder gevaren en moet Mowgli zijn menselijke origine accepteren.

 

Daarnaast vond ik Lucifer ook erg vermakelijk! 

 

Véél kijk plezier! 

 

Reputatie 7
Badge +15

ABCD 2 (2015)

Dit is de tweede film van ABCD.

Deze film gaat over een groep dansers die hun tegendeel willen bewijzen in de World Hip-Hop Dance Competition door deze competitie te winnen omdat ze eerder beschuldigd werden van valsspelen. De choreograaf gaat eigenlijk voor zijn eigen familie als leider mee met de groep naar Las Vegas, zelf vind ik het een hele leuke film en is zeker aan te raden!

Reputatie 7
Badge +14

Uiteraard mag de serie “The Good Doctor” niet ontbreken in deze lijst. 
te zien op RTL8 elke maandagavond en Videoland.

Amerikaanse dramaserie over de jonge chirurg Shaun Murphy die van het platteland naar de grote stad verhuist om te gaan werken in een prestigieus ziekenhuis. De briljante Murphy lijdt aan een autistische stoornis, waardoor hij nauwelijks in staat is om contact te leggen met de mensen om zich heen. Zijn gebrek aan sociale vaardigheden compenseert hij met zijn buitengewone medische gave.

veel kijk plezier

 

Reputatie 7
Badge +9

Het is zomer, het zonnetje schijnt en we voelen ons goed! Laten we dat gevoel nog éxtra versterken met de Must-See van de week. De Magenta Must-See van deze week is de feelgood serie Atypical. Deze tip komt van @Emmaatje en de serie is nu te zien op Netflix! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen! :heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reputatie 7
Badge +14

Als je echt wil kan je alles. 👏🏻👍🏻

L'Ascension is nu te zien op Netflix.

Een jonge Senegalees-Franse man van bescheiden komaf wil de Mount Everest beklimmen om indruk te maken op de vrouw van zijn dromen en wordt langzaam een mediafenomeen.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@CrisTien Die film ziet er heel leuk uit! Ik houd ook echt van Franse films!:heart_eyes:

Reageer