Magenta Must-Sees

Magenta Must-Sees
Reputatie 7
Badge +9

Binge watchers, where you at?! :sunglasses: Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen? Of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Deel dan al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog iets heel cools! 

 

Must see van de week 

Deel je must see film, serie en docu in dit topic en dan nomineren wij die als MUST SEE VAN DE WEEK en de wekelijkse winnaar maakt kans op iets heel tofs!

We hebben allemaal gelachen om de kroonprins van Zamunda gespeeld door de hilarische Eddie Murphy. En hij is weer terug om ons te entertainen in Coming to America 2! Wie is er ook zo enthousiast om deze film te zien? Vanaf 5 maart alleen te zien op Prime Video. Don’t miss it! 


Kijktips van de maand

Er is zó veel te zien op de 60 zenders die we standaard aanbieden! Daarom helpen we je graag een handje. We hebben kijktips voor je op een rijtje gezet in de categorieën: FilmSerieSportInformatief en Amusement. Ook kiezen we iedere maand een Zender van de maand uit met programma's die je niet wilt missen!
 


Netflix

Biggie: I Got a Story to Tell ( 1 maart)

LEGO Marvel Spider-Man: Vexed by Venom ( 1 maart)

Bombay Begums   (8 maart)                       

The Houseboat  (9 maart)                           

Marriage or Mortgage   (10 maart)                  

Paper Lives    (12 maart)

YES DAY  (12 maart)

The Blacklist: Seizoen 7 (14 maart)

Simply Black  ( 17 maart)

Get the Goat (Cabras da Peste)    (18 maart)

One Small Problem    (19 maart)

Caught by a Wave   ( 25 maart)

A Week Away     (26 maart

Bad Trip   ( 26 maart)

The Irregulars   (26 maart)

Haunted: Latin America (31 maart)

 

Videoland nu verkrijgbaar via T-Mobile

Into The Dark: Treehouse ( 1 maart)

Kiss the Girls ( 1 maart)

SING ( 3 maart)

Temptation Island US seizoen 3 ( 4 maart)

Bridget Jones’s Baby ( 6 maart)

Keepers  ( 8 maart)

Trolls ( 14 maart)

The Hunger Games ( 19 maart)

Runaway Jury ( 20 maart)

The Danish Girl ( 21 maart)

The Nice Guys ( 24 maart)

It’s Complicated  ( 27 maart)

Rain Man ( 31 maart)

 


Prime Video

The terminal ( 1 maart)

TRECX ( 1 maart)

Taken 1, 2 en 3 ( 1 maart)

Human capital ( 2 maart)

Coming to America 2 ( 5 maart)

Dora and the lost city of Gold ( 8 maart)

Playing with fire ( 22 maart)

Sonic ( 29 maart)

Veel kijkplezier en remember...NO SPOILERS!! :grin:


151 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben zeker ook geen KardashianFan. Zeker niet!

maar of je haar nu mag of niet “ze heeft een punt,(en geld)  en doet daar iets mee’  

En hé er is altijd een groep mensen die achter deze families aanhobbelen 🤣🙈📺

Ook die kijkers tellen mee!

Reputatie 7
Badge +14

The Mountain Between Us 

The Mountain Between Us is op vrijdag 11 september om 20:30 te zien op Net 5.

Romantisch avonturendrama naar het gelijknamige boek van Charles Martin over twee vreemden (Elba en Winslet) die bij elkaar in een chartervliegtuigje stappen dat neerstort in het hooggebergte. Waarna de twee, samen met de hond van de overleden piloot, moeten zien te overleven in de vrieskou. Grote Hollywoodfilm was de beloning voor de twee Oscarnominaties die de Palestijnse regisseur Abu-Assad kreeg voor Paradise Now en Omar. 
 

Trailer

 

Reputatie 7
Badge +9

We hebben allemaal genoten van Narcos, maar Nederland heeft ook zijn eigen Pablo Escobar. In de spannende misdaad serie Undercover zien we hoe de harde drugscrimineel Ferry Bouman, één van de grootste xtc-producenten ter wereld, door 2 undercover agenten wordt geïnfiltreerd. De Magenta Must-see van de week is Undercover en seizoen 1 van de serie is te zien op Netflix en je kan ook weer iedere week genieten van nieuwe afleveringen van seizoen 2! Thanks @TAVL voor de tip! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen!:heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reputatie 7
Badge +5

Sinds kort staat de psychologische horrorfilm '’I'm Thinking of Ending Things'’ op Netflix. Ondanks mijn twijfels in het begin, wil ik deze film toch aan iedereen aanraden! Het laat je gissen, nadenken, terugspoelen, griezelen, maar ik genoot vooral van de kunstige manier van filmen en de kleuren die gebruikt worden.

De omschrijving op internet haalt het bij lange na niet bij het gevoel van de film, maar is een beknopte samenvatting: Jake reist met zijn vriendin, die overweegt om een einde aan hun relatie te maken, naar zijn ouderlijk huis. De ongemakkelijke ontmoeting met Jakes bizarre ouders en een reeks vreemde incidenten zorgen ervoor dat de jonge vrouw alles wat ze wist over haar vriend, zichzelf en de wereld in vraag begint te stellen.

Check de ijzingwekkende trailer hier!

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb een paar reuze tips. Niet van mijzelf.

 Gewoon gepikt van T-mobile ☺️ Nieuwsgierig?😎 Klik hier je krijg er geen spijt van. 
En o ja de titel ‘films voor senioren’ moet je gewoon vergeten want dit zijn films voor allemaal en iedereen! 
Zucht ‘Films voor senioren’🙈🕺😏 🥶😡

Veel kijk plezier! 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een paar reuze tips. Niet van mijzelf.

 Gewoon gepikt van T-mobile ☺️ Nieuwsgierig?😎 Klik hier je krijg er geen spijt van. 
En o ja de titel ‘films voor senioren’ moet je gewoon vergeten want dit zijn films voor allemaal en iedereen! 
Zucht ‘Films voor senioren’🙈🕺😏 🥶😡

Veel kijk plezier! 

Senioren??? Is letterlijk een overzicht van al mijn favoriete films! Dit zijn de beste feel good films die ik regelmatig kijk. The Hundred Foot journey is een heerlijke film over eten, verschillende culturen en liefde. :heart_eyes: The Best Exotic Marigold Hotel met de geweldige Judie Dench gaat over relaties en jezelf opnieuw ontdekken. Something’s gotta give met Jack Nickelson en Diane Keaton gaat over het openstaan voor nieuwe dingen en mensen. The Intern met Robert Deniro is lief en doet mij erg denken aan mijn eigen vader die nu met pensioen is en nog steeds bezig wilt zijn. And de list goes on and on. I love senioren films! :grin:

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Applaus voor @Hajar Jij hebt deze week de prijs gewonnen! 😎🤪😂🙋‍♀️

Reputatie 7
Badge +14

Trailer The Social Dilemma  The Social Dilemma #Netflix, over de immens verslavende invloed van sociale media.

Recensie: The Social Dilemma laat de gevaarlijke kant van sociale netwerken zien 
Angstaanjagende docu zeer populair op Netflix.

Deze mix van documentaire en drama onderzoekt de gevaarlijke impact van sociale netwerken, met technische experts die over hun eigen creaties zelf aan de bel trekken.


“Er zijn maar twee bedrijfstakken die hun klanten ‘gebruikers’ noemen: drugs en software.” IJzersterke documentaire over de gevaarlijke invloed van social media op onze gezondheid en de democratie 

Heel interessant zijn wij met zijn alle wekelijk zo naïef? 
Kijk zelf en oordeel! 🙃🤓

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

In deze tijd zijn wij allemaal wel verslaafd aan social media! Maar zijn wij wel bewust wat de gevaren ervan zijn? Deze documentaire gaat over de gevaarlijke invloed van social media op onze gezondheid en de democratie. De Magenta Must-see van de week is de ijzersterke en eye opening documentaire The Social Dilemma nu te zien op Netflix! Thanks @CrisTien voor de tip! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen!:heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reputatie 7
Badge +9

Het is bijna Halloween dus tijd voor griezelfilms!  De Magenta Must-see van de week is de scary film The Cabin in the woods nu te zien via T-Mobile Thuis! Deze Halloween zorgt T-Mobile Thuis ervoor dat je van 9 oktober tot en met 31 oktober kan genieten van gratis griezelfilms! Check dit topic voor de filmlijst! 

Reputatie 7
Badge +14

Griezelfilms ik sla ze over! 
Ik zie gelijk overal spinnen en ratten JakkieBah 

Veel kijk plezier allemaal

Reputatie 7
Badge +14

Aanleiding om deze film te promoten is een artikel in de Telegraaf.

Anno 2020 passen er in RUSSELL CROWE met gemak wel DRIE ’gladiators’! Twintig jaar geleden maakte hij - o, ironie - als Maximus furore in hitfilm Gladiator, toen nog strak afgetraind als een jonge hond. Twee decennia en een kilootje of zestig later is er van die Adonis weinig meer over... 

 

De film is nog steeds te zien op #Netflix  i
Hij was een mooie man, daar is baar weinig van over. Gelukkig zal hij in de film niet veranderen. 🤪😅👍🏻 Veel kijk plezier de film is de moeite waard!

 

Reputatie 7
Badge +9

Aanleiding om deze film te promoten is een artikel in de Telegraaf.

Anno 2020 passen er in RUSSELL CROWE met gemak wel DRIE ’gladiators’! Twintig jaar geleden maakte hij - o, ironie - als Maximus furore in hitfilm Gladiator, toen nog strak afgetraind als een jonge hond. Twee decennia en een kilootje of zestig later is er van die Adonis weinig meer over... 

 

De film is nog steeds te zien op #Netflix  i
Hij was een mooie man, daar is baar weinig van over. Gelukkig zal hij in de film niet veranderen. 🤪😅👍🏻 Veel kijk plezier de film is de moeite waard!

 

 Mijn favoriete film is The Godfather maarrrrrrr Gladiator is absoluut mijn nummer 2! Ik luister nog regelmatig naar de soundtracks van de film. Vind de scène mooi wanneer ze op het eind zegt’ He was a soldier of Rome, honor him!’’ Het is btw @Mitch zijn favoriete film! We hebben die samen 2 jaar geleden in de bios gekeken toen je bij Pathé ook klassiekers kon bekijken. :heart_eyes:

Reputatie 5

Aanleiding om deze film te promoten is een artikel in de Telegraaf.

Anno 2020 passen er in RUSSELL CROWE met gemak wel DRIE ’gladiators’! Twintig jaar geleden maakte hij - o, ironie - als Maximus furore in hitfilm Gladiator, toen nog strak afgetraind als een jonge hond. Twee decennia en een kilootje of zestig later is er van die Adonis weinig meer over... 

 

De film is nog steeds te zien op #Netflix  i
Hij was een mooie man, daar is baar weinig van over. Gelukkig zal hij in de film niet veranderen. 🤪😅👍🏻 Veel kijk plezier de film is de moeite waard!

 

 Mijn favoriete film is The Godfather maarrrrrrr Gladiator is absoluut mijn nummer 2! Ik luister nog regelmatig naar de soundtracks van de film. Vind de scène mooi wanneer ze op het eind zegt’ He was a soldier of Rome, honor him!’’ Het is btw @Mitch zijn favoriete film! We hebben die samen 2 jaar geleden in de bios gekeken toen je bij Pathé ook klassiekers kon bekijken. :heart_eyes:



Deze film is niet normaaaaaal! Hier zit alles in. Tip voor de muziekliefhebber: Hans Zimmer Live in Prague op Netflix en dan de Gladiator Medley. Kippenvel! 

Reputatie 7
Badge +14

 ©️️ Netflix 

Will Smith en Martin Lawrence zijn terug als Mike Lowrey en Marcus Burnett in het langverwachte BAD BOYS FOR LIFE.  Bad boys for life trailer  Actie en humor! 

De detectives Mike Lowrey en Marcus Burnett uit Miami moeten het opnemen tegen een paar drugsbaronnen die hun stad wraakzuchtig verwoesten.

Kleine jongetjes worden groot! 😂👍🏻

Kijk zelf en je mag reageren ook als je er niets aan vind!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

 ©️️ Netflix 

Will Smith en Martin Lawrence zijn terug als Mike Lowrey en Marcus Burnett in het langverwachte BAD BOYS FOR LIFE.  Bad boys for life trailer  Actie en humor! 

De detectives Mike Lowrey en Marcus Burnett uit Miami moeten het opnemen tegen een paar drugsbaronnen die hun stad wraakzuchtig verwoesten.

Kleine jongetjes worden groot! 😂👍🏻

Kijk zelf en je mag reageren ook als je er niets aan vind!

 

 

‘’Bad Boys, Bad Boys, What ya gonna do? What ya gonna do when they come for you?!’ :sunglasses: Top film!

Reputatie 7
Badge +14

Fracture
vanavond op SBS9 met in de hoofdrollen  Anthony Hopkins, Ryan Gosling en David Strathairn

20:30

Op het moment dat Ted Crawford ontdekt dat zijn jonge vrouw vreemdgaat, plant hij de perfecte moord. Ted schiet haar koelbloedig neer, bekent openlijk wat hij heeft gedaan en na zijn arrestatie krijgt hotshot Willy Beachum de schijnbaar eenvoudige taak de veroordeling te regelen. Maar niets is zo simpel als het lijkt voor deze jonge officier van justitie: Crawford trekt zijn bekentenis in en dan blijkt pas dat er ondanks alles helemaal geen hard bewijs tegen hem is. Om geen gezichtsverlies te lijden en zijn overstap naar een prestigieus advocatenkantoor veilig te stellen, zal Willy dat bewijs toch op tafel moeten krijgen. In iedere, ogenschijnlijk vlekkeloze façade kan een barstje worden gevonden.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Weekend kijktip 

The Challenge ETA

Te zien bij:Amazon Prime Video

The Challenge ETA is een docuserie van acht afleveringen over het gevecht van de Guardia Civil tegen de Baskische terreurbeweging ETA. Een strijd die een halve eeuw duurde en leidde tot het opheffen van de terreurbeweging en het definitief neerleggen van wapens. The Challenge ETA is een ambitieuze productie die een mijlpaal wil bereiken in dit belangrijke hoofdstuk van de Spaanse geschiedenis.

Trailer

Veel kijk plezier! 
 

Reputatie 7
Badge +14

Pathé-thuis  heeft een grote collectie films.Black Friday aanbiedingen 

Laat eens weten waar jullie voorkeur na uit gaat?

Ik ga weer voor Bohemian Rhapsody. 😂

Freddie Mercury, zanger van Queen, groeit uit tot een van de meest geliefde entertainers ter wereld. De band heeft met hun met iconische liedjes een revolutionair geluid, maar de levensstijl van Freddie laat de band bijna ineenstorten.

Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Het is december dus een heerlijke maand voor kerstfilms! :heart_eyes: Welke kerstfilms heb jij al gezien?

Reputatie 1

Haaaai,

Ik kwam even om het hoekje kijken wie hier allemaal nog actief is en toen kwam ik dit leuke topic tegen! Ik weet het wachtwoord van mijn oude account niet meer, dus maar eventjes op deze 😁 Hoe gaat het met iedereen?

Mijn vriend en ik kijken zo ongeveer elke week een seizoen van een nieuwe serie uit op Netflix, maar Kerstfilms kijk ik meer in mijn eentje of samen met mijn nicht. 

Jingle Jangle staat hoog op mijn lijstje om samen met haar te kijken. We hebben de Holidate en Operation Christmas Drop al gezien (beiden zo slecht haha).

Ik vond de mini serie Dash & Lilly erg leuk! 
 

Reputatie 7
Badge +14

®️️ Netflix Trailer YouTube

Almost Christmas

Walter is het geliefde hoofd van een Afro-Amerikaanse familie. Hij vraagt aan zijn familieleden om een speciale gift tijdens de kerstdagen. Hij wil dat ze allemaal fatsoenlijk omgaan met elkaar en dat er geen ruzie zal zijn dit jaar. Als ze zijn wens doen uitkomen en vijf dagen zonder gesodemieter met elkaar onder een dak kunnen leven, zal het een waar wonder zijn.

 


Veel plezier. Wees lief voor elkaar.

Omarm het verleden, geloof in de toekomst en wij zullen elkaar ooit weer allemaal omarmen

Een zin uit een reclame en o zo actueel! 

Reputatie 7
Badge +14

®️️Netflix

The Christmas Chronicles Trailer 🎄

Het verhaal van een broer en zus, Teddy en Kate Pierce, die het plan hebben gevat om op kerstavond de Kerstman op te wachten en te filmen. Hun plan draait echter uit op een onverwachte reis waar de meeste kinderen alleen maar van kunnen dromen. Nadat ze de Kerstman hebben gespot, sluipen ze namelijk in zijn slee en beleven een bijzonder avontuur.

 

Reputatie 7
Badge +14

The Christmas Chronicles 2 nu op Netflix 

Trailer YouTube

In 2018 ging The Christmas Chronicles in première bij Netflix. In deze vrolijke familiefilm probeert een jong meisje de Kerstman stiekem vast te leggen op film. Samen met haar broer trekt ze er met kerstavond op uit. Als Santa de kinderen ontdekt, is dat het begin van een onvergetelijk avontuur! De kerstfilm was een hit en een vervolg werd snel aangekondigd. En dankzij deze teaser weten we nu ook wanneer NU! 🎄👍🏻 
 
Kate is inmiddels een tiener en niet blij met de nieuwe relatie van haar moeder. Ze loopt weg en belandt op de Noordpool, waar een ondeugende elf Kerstmis wil dwarsbomen.

En let op er is nu al spraken van een deel 3, maar daar moeten we nog lang op wachten.

Voor nu Veel kijk plezier

Reputatie 7
Badge +9

@JaimyR1 Jaimyyyy welcome back! We hebben je hier gemist! Welke kerstklassieker ga jij checken met de feestdagen? Mijn favoriet is en blijft Home Alone 2 Lost in New York!

Reageer