Beantwoord

Mijn oude flex20 sim only stel samen stel bij ter overname

• 28 april 2016
  • 3 reacties
  • 580 Bekeken

Inmiddels heet het niet meer flex20 maar stel samen stel bij ofzo heb een volledig gunstige bundel en onbeperkt opzegbaar. Mijn nummer dat ik die dan kwijt ben is ook niet zo een ramp.
Ik heb inmiddels geld nodig en het bereik hier is niet helemaal lekker dus kan ik m wel kwijt. Jammer voor mij dat ie onbeperkt bellen en sms'en heeft maar ja als ik amper 1 streepje bereik heb thuis ga ik dus niet naar buiten speciaal om te sms'en of te bellen. Dat is van de zotte. En zo vaak belde ik toch al niet. En om nou alleen die te houden voor onderweg.
Wie wil m en wie heeft er nog een bod voor over? Dan kan ik mijn zorgverzekeringschuld ermee afbetalen.
Stamt nog uit de tijd van orange en de veronica actie met de SGH-E770.
Die telefoon heeft overigens geen kalender meer na 31 december 2016.

Reageer in mijn privéberichten voor de details. Die ga ik dus niet op het forum gooien.
Geen idee of je ervoor naar een t-mobile shop moet voor overname contract.
Nieuwe bundel gaat 14 mei in en ik weet niet wanneer je die dan kunt gebruiken. Ik weet ook nog niet hoe de procedure baat tegenwoordig. Laat maar wat weten.
icon

Beste antwoord door 05alexander92 11 mei 2016, 18:59

Hallo superNico,

Op zich zou ik zelf prima de bundel willen hebben die jij nu hebt, een maandelijks opzegbaar Stel Samen & Stel Bij abonnement voor 7,50 per maand. Het probleem is echter dat zodra je een contractovername doet de lopende kortingen komen te vervallen. Dus iemand die dat doet, gaat de bruto prijzen betalen zonder korting voor dit abonnement, dus 20 euro per maand. Daarvoor kan diegene beter een nieuw abonnement afsluiten waar kortingen op zitten, met het enige verschil dat het dan een jaarcontract is. Scheelt echter wel een hoop gedoe voor diegene. Andere optie is dat je het abonnement op jouw naam laat staan, maar dat zou ik alleen doen bij iemand die je echt goed kent. Helaas genoeg criminelen die misbruik zouden maken van je abonnement waardoor jij de rekening krijgt. Oftewel, je gaat dit abonnement niet kwijt raken aan iemand, laat staan dat je er eenmalig nog geld voor vangt.

Ik zou je adviseren om dit abonnement lekker te houden. Zorg ervoor dat je lid wordt van een Samen groep of start er zelf een op en je hebt nog 2,50 korting. Op die manier ga je 4,98 per maand betalen, een goedkoper abonnement met onbeperkt bellen en basis internet 64 Kbit ga je echt niet vinden. Ik weet niet of je je eigen nummer hier op hebt of dat het een extra abonnement is, maar zet anders je eigen nummer over naar dit abonnement en laat die andere vervallen. Kun je van dat prijsverschil je zorgverzekering afbetalen, ervan uitgaande dat dit per maand meer kost dan 4,98 euro.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi SuperNoco,

Jammer om te lezen dat je geen gebruik meer wilt maken van je abonnement. Uiteraard begrijp ik waarom je deze keus wilt maken. Na een kijkje genomen te hebben op de dekkingskaart zie ik dat de dekking op jouw thuislocatie op het 3G en 4G netwerk meer dan voldoende is. Zou je in de instellingen van je toestel willen controleren of je 3G (UMTS) in kan schakelen? Zo maak je standaard verbinding met het 3G netwerk in plaats van met het 2G netwerk. Dit moet voor een verbetering zorgen!

Mocht je jouw contract over willen laten nemen dan is dat uiteraard mogelijk. Houd er wel rekening mee dat eventueel opgespaarde T-Mobile Extra punten en kortingen komen te vervallen. Meer informatie over dit proces vind je op deze pagina.

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je. 😉
De gemarkeerd als antwoord is fout! Ik vraag wie mijn contract overneemt niet dat eeuwige het staat op de kaart dus moet het goed bereik zijn gezaag van T-mobile. Telfort heeft wel maximaal bereik op dezelfde plek met dezelfde telefoons. T-mobile en al die pruts netwerken die daarvan gebruik maken niet. Dus het ligt aan het bereik en niet aan de telefoon.
Dus niet weer dat onophoudelijke gezanik van T-mobile die al jaren duurt.
Voor bellen en sms'en ga ik niet de 3G activeren die dan data trekt die ik niet kan betalen! Zonder 2G bereik is er ook geen 3G bereik! En dat het zou goed moeten zijn lees ik niet meer. Het is niet goed, het is bagger en steeds naar de supermarkten moeten om daar buiten de deuren moeten bellen en sms'en is belachelijk.
Laatste keer: wie neemt mijn contract over? De voordelen zijn heel gunstig aangezien dit een orange Flex20 2005 was. Nu dus stel samen stel bij. Heel veel meer woorden voor flex in een maatschappij waar alles zo kort mogelijk moet dus.
Antwoorden hieronder graag met een kort bericht dat uw bericht in mijn privéberichten staat.
En niet weer zo een zaag antwoord van T-mobile, die ben ik beu.
Reputatie 3
Hallo superNico,

Op zich zou ik zelf prima de bundel willen hebben die jij nu hebt, een maandelijks opzegbaar Stel Samen & Stel Bij abonnement voor 7,50 per maand. Het probleem is echter dat zodra je een contractovername doet de lopende kortingen komen te vervallen. Dus iemand die dat doet, gaat de bruto prijzen betalen zonder korting voor dit abonnement, dus 20 euro per maand. Daarvoor kan diegene beter een nieuw abonnement afsluiten waar kortingen op zitten, met het enige verschil dat het dan een jaarcontract is. Scheelt echter wel een hoop gedoe voor diegene. Andere optie is dat je het abonnement op jouw naam laat staan, maar dat zou ik alleen doen bij iemand die je echt goed kent. Helaas genoeg criminelen die misbruik zouden maken van je abonnement waardoor jij de rekening krijgt. Oftewel, je gaat dit abonnement niet kwijt raken aan iemand, laat staan dat je er eenmalig nog geld voor vangt.

Ik zou je adviseren om dit abonnement lekker te houden. Zorg ervoor dat je lid wordt van een Samen groep of start er zelf een op en je hebt nog 2,50 korting. Op die manier ga je 4,98 per maand betalen, een goedkoper abonnement met onbeperkt bellen en basis internet 64 Kbit ga je echt niet vinden. Ik weet niet of je je eigen nummer hier op hebt of dat het een extra abonnement is, maar zet anders je eigen nummer over naar dit abonnement en laat die andere vervallen. Kun je van dat prijsverschil je zorgverzekering afbetalen, ervan uitgaande dat dit per maand meer kost dan 4,98 euro.

Reageer