Beantwoord

Mijn vraag wordt maar niet beantwoord

• 21 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 503 Bekeken

Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag?
icon

Beste antwoord door Trajh91 21 oktober 2016, 09:52

Ik zie dat je in dit topic reeds reactie hebt gehad van Amy. Daarnaast heb je ondertussen ook al dit topic aangemaakt om te vragen om antwoord en daarnaast heb je wederom een nieuw topic aangemaakt met hetzelfde doel.

Het is verstandig om even de huisregels van het T-Mobile forum door te lezen. Hierin staat namelijk dat het niet is toegestaan om meerdere topics over hetzelfde probleem aan te maken.

Daarnaast is het ook wel interessant om te weten dat T-Mobile medewerkers (de moderators, te herkennen ook aan het T-Mobile logo bij hun naam) meestal pas na 24 uur reageren op een topic. Dit heeft te maken met drukte enerzijds, maar ook met het feit dat dit een klant-helpt-klant-forum is, waardoor anderen eerst de mogelijkheid krijgen om te reageren en het probleem daarna pas opgepakt wordt door een medewerker.

De laatste reactie is nu net 24 uur geleden, dus ik vermoed dat je binnen afzienbare tijd reactie krijgt. Geduld is en blijft een schone zaak.

Wil je sneller geholpen worden, dan kan dat via de andere kanalen waarop je T-Mobile kunt bereiken. Bijvoorbeeld Twitter of telefonisch via 1200 (of 06 2400 1200 voor niet-T-Mobile-aansluitingen) of natuurlijk één van de andere manieren om de klantenservice te bereiken

Nog even voor de moderators en KE's: ik neem aan dat dit topic en het andere topic van TS worden gesloten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Ik zie dat je in dit topic reeds reactie hebt gehad van Amy. Daarnaast heb je ondertussen ook al dit topic aangemaakt om te vragen om antwoord en daarnaast heb je wederom een nieuw topic aangemaakt met hetzelfde doel.

Het is verstandig om even de huisregels van het T-Mobile forum door te lezen. Hierin staat namelijk dat het niet is toegestaan om meerdere topics over hetzelfde probleem aan te maken.

Daarnaast is het ook wel interessant om te weten dat T-Mobile medewerkers (de moderators, te herkennen ook aan het T-Mobile logo bij hun naam) meestal pas na 24 uur reageren op een topic. Dit heeft te maken met drukte enerzijds, maar ook met het feit dat dit een klant-helpt-klant-forum is, waardoor anderen eerst de mogelijkheid krijgen om te reageren en het probleem daarna pas opgepakt wordt door een medewerker.

De laatste reactie is nu net 24 uur geleden, dus ik vermoed dat je binnen afzienbare tijd reactie krijgt. Geduld is en blijft een schone zaak.

Wil je sneller geholpen worden, dan kan dat via de andere kanalen waarop je T-Mobile kunt bereiken. Bijvoorbeeld Twitter of telefonisch via 1200 (of 06 2400 1200 voor niet-T-Mobile-aansluitingen) of natuurlijk één van de andere manieren om de klantenservice te bereiken

Nog even voor de moderators en KE's: ik neem aan dat dit topic en het andere topic van TS worden gesloten.
Ja maar ik heb daar al op reactie opgegeven met een reden!!!! En daar kunnen jullie ver mee komen! En op een andere manier in contact komen zit er helaas niet in! Omdat ik ook niet kan bellen! Ik heb het volledig bedrag betaald in september. Klanten nummer staat er bij vermeld. Is dit zo moeilijk?
Reputatie 3
Badge +7
Je hebt inderdaad gereageerd. Dat zag ik. Er zijn echter maar een paar T-Mobile medewerkers actief op dit forum, waarvan een deel niet dagelijks. Het is daardoor niet altijd mogelijk om direct antwoord te geven op je vraag. Daarnaast worden er dagelijks nogal veel vragen gesteld op het forum, waardoor het niet altijd mogelijk is voor moderators om de vragen te beantwoorden.

De moderators hebben een apart deel in het forum waar ze te zien krijgen welke topics antwoord nodig hebben. Deze topics komen op volgorde te staan, waarbij het topic met de oudste reactie altijd bovenaan komt te staan. Deze topics zullen dus ook als eerste worden opgepakt. Je zult dus echt even geduld moeten hebben.

Kan je dat geduld niet opbrengen, dan is dat helaas niet het probleem van de moderators of van de andere klanten op dit forum die proberen om je van een antwoord te voorzien. Beter nog, uit ervaring weet ik dat we (andere klanten) minder snel geneigd zijn om mensen van een antwoord te voorzien wanneer ze het geduld niet kunnen opbrengen om even te wachten op een reactie.

Ik heb op zich nog wel een oplossing voor je probleem. Dit zal ik in het originele topic plaatsen.
Hoi Sonay.

Omdat je in dit topic al wordt geholpen, gaat de rest van de topics dicht. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je meermaals topics aanmaakt, zoals Trajh91 al heeft uitgelegd.

Omdat medeklanten (waar wij 'klantexperts' ook onder vallen) niet in het systeem kunnen, duurt het inderdaad altijd wat langer voor dit soort vragen opgepakt worden. T-Mobile Moderators doen hun best om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, het liefst binnen 24-48 uur. Bij drukte, ziekte, vakantietijd etc. kan de tijd oplopen.

Dit topic gaat op slot. Zoals ik ook heb vermeld in je andere topic, blijft je eerste topic wel gewoon open voor reacties. 🙂