Beantwoord

Moeite om ingelogd te blijven in het forum


Hallo,

Dit is al het derde of vierde email adres dat ik gebruik om toegang (proberen) te krijgen tot het forum (ik ben dezelfde als gebruikersnaam SaschaH, Harper en Harpie, mijn t-mobile emailadres is *** (werkt nou ook niet meer)).
Iédere keer krijg ik te horen (lezen) dat "Je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw." en ik krijg er zo langzamerhand een punthoofd van.

Help, iemand, alsjeblieft?



Bedankt
icon

Beste antwoord door Hajar 20 maart 2018, 11:15

Hi Sacha,

Geen paniek! Ik help je graag verder! Het is natuurlijk vreemd dat het niet lukt om in te loggen en dat je die foutmelding krijgt. Ervaar je dit probleem alleen op je toestel of ook op andere apparaten? Welke browser gebruik je? Heb je al geprobeerd om verschillende browsers te gebruiken? Bij mij werkt het altijd goed met Google Chrome. Zou je eens de cache kunnen legen? Ben benieuwd of je dan wel kan inloggen.

We gaan er samen uitkomen dus ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sacha,

Geen paniek! Ik help je graag verder! Het is natuurlijk vreemd dat het niet lukt om in te loggen en dat je die foutmelding krijgt. Ervaar je dit probleem alleen op je toestel of ook op andere apparaten? Welke browser gebruik je? Heb je al geprobeerd om verschillende browsers te gebruiken? Bij mij werkt het altijd goed met Google Chrome. Zou je eens de cache kunnen legen? Ben benieuwd of je dan wel kan inloggen.

We gaan er samen uitkomen dus ik hoor graag van je!
Reputatie 2
Hai Hajar,

Nou, ik ben dus de Sascha van de eerste post, met wéér een nieuw email adres en een nieuwe naam.
Ik gebruik Google Chrome, ik zit hier op m'n laptopje met Windows 10, ik heb 't eerder met Internet Explorer geprobeerd maar dat ging totaal niet (ben ook geen fan van IE), heb een dag of wat geleden ook m'n cache geleegd en cookies gewist.
Nadat ik vandaag al de hele dag probleemloos ingelogd ben/was gebleven heb ik mezelf daarnet uitgelogd en probeerde weer in te loggen. Mijn wachtwoord (wat Google Chrome opgeslagen had) was niet (meer?) juist, dus heb ik een ander uit m'n mouw geschud en... hier ben ik weer.

Het email adres waarmee ik inlog in t-mobile.nl (dus niet het forum) wordt ook onthouden door Google Chrome, en dat doet 't dan weer wel en dan weer niet.

Ik word zo langzamerhand een beetje zeeziek van dat heen en weer gegolf, dus kun jij me alsjeblieft verder helpen?
Reputatie 2
Gebruik je wellicht speciale tekens in je wachtwoord? Zo ja, dan zouden het de taalinstellingen kunnen zijn. Bij een apparaat met Windows kun je hiertussen wisselen d.m.v. CTRL + Shift (tegelijk 1x indrukken). Als voorbeeldje, onder de 'juiste' instellingen krijg je bij Shift + 2 een @. Staat dat verkeerd, dan krijg je i.p.v. daarvan ".
Reputatie 2
In mijn eerste wachtwoord gebruikte ik @, ja, dus dat zou 't best 's geweest kunnen zijn. Maar in m'n tweede wachtwoord (wat ik gisteravond aanmaakte en dat Google Chrome zou onthouden, ABSOLUUT niet). Dus nou probeerde ik net in te loggen, 'Je hebt onjuiste gegevens ingevoerd', dus maar weer m'n 'wachtwoord vergeten' en een nieuwe aangemaakt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bujazebra,

Dit schiet inderdaad niet op! Ik begrijp uit jouw verhaal dat je steeds probeert in te loggen met het wachtwoord dat je door Google Chrome laat onthouden. Het kan zijn dat dit wachtwoord steeds nog het oude wachtwoord is. Is het een idee om het nieuwe wachtwoord even voor jezelf op te schrijven en vervolgens gewoon het wachtwoord handmatig in te typen wanneer je inlogt? Zo weet je zeker dat je het juiste wachtwoord invoert!

Mocht je dit al geprobeerd hebben, dan hoor ik dat ook graag en dan ga ik kijken of ik dit kan doorzetten naar onze IT-specialisten. Laat het me maar weten!
Reputatie 2
Hai Jaimy,

Al geprobeerd (dacht ikzelf nl. ook aan), maar dat is het ook niet 😞
Reputatie 7
Badge +19
Ah, dat kan het dan inderdaad ook niet zijn!

Zou je ook Firefox eens kunnen gebruiken? Wat gaat er precies verkeerd als je een andere browser gebruikt? Lukt het dan ook niet om de inloggegevens handmatig in te voeren (in plaats van te onthouden)?
Reputatie 7
Badge +18
Nog een idee: ik log altijd eerst in op Mijn T-Mobile met mijn 06 nummer en wachtwoord en dan ga ik door naar het forum. Ik gebruik dus geen email adres om in te loggen. Mijn browsers zijn Firefox (in Windows 7 en 10) en ook nog Firefox en Chromium in Linux Mint 18.3. (Altijd de meest recente versies) Ik sla nooit inlognamen en wachtwoorden op i.v.m. veiligheid. Cookies wis ik niet altijd.
Na een tijdje word ik wel automatisch uitgelogd van Mijn T-Mobile maar op het forum blijf ik gewoon ingelogd.
Probeer dus eens met je 06 nummer in te loggen, wie weet...
Reputatie 2
Hai Jaimy,

Daarnet Firefox gedownload en handmatig m'n email adres en wachtwoord voor mijn My T-mobile omgeving ingevuld, dan zegt ie: Je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.
Als je dat maar drie keer volhoudt, dan biedt T-mobile aan je je wachtwoord te SMS'en of te emailen, maar mijn 06-nummer wordt niet herkent (staat wel in het profiel van het forum). Als ik hetb per email aanvraag, dan zegt ie dit: Er is geen My T-Mobile account bekend. Gebruik de link in je bevestiging om een My T-Mobile account aan te maken.

Ik begin het kastje en de muur zo langzamerhand wel erg goed te kennen.:(
Reputatie 2
Hai Folkert,

Ai ai... mijn 06 is prepaid (ik gebruik 'm niet genoeg om 'm een abonnement te gunnen) die ik altijd opwaardeer via Vodafone. Het nummer staat wel in mijn 'forum-profiel' maar kennelijk is dat niet goed genoeg, dit is het antwoord dat ik krijg als ik mijn gegevens probeer op te vragen d.m.v. mijn 06-nummer:
Het mobiele nummer dat je hebt opgegeven is niet correct. Zorg dat het nummer met 06 of 097 begint en vul alleen cijfers in. Let op: Je wachtwoord voor internet, tv en vast bellen kun je niet aanvragen via deze pagina.

Ken je die reclame voor 'het geluid', een radio spelletje van Veronica? Zo begin ik me te voelen:(
Reputatie 7
Badge +18
Begrijp ik het goed dat je met een Vodafone prepaid probeert in te loggen? Ik weet niet zeker of je T-Mobile prepaid klant moet zijn om op dit forum te komen via je 06 nummer als login naam.
Reputatie 2
Um... sinds 12 maart jl. ben ik ook een T-mobiler met mijn tv, bellen en internet, maar jaren geleden heb/had ik ook al een mobiele telefoon aangeschaft, en ik kies ervoor om 'm eens in de zoveel tijd te vullen met Vodafone beltegoed.
Wel een beetje bij de les blijven, Folkert!
Reputatie 7
Badge +18
Um... sinds 12 maart jl. ben ik ook een T-mobiler met mijn tv, bellen en internet, maar jaren geleden heb/had ik ook al een mobiele telefoon aangeschaft, en ik kies ervoor om 'm eens in de zoveel tijd te vullen met Vodafone beltegoed.
Wel een beetje bij de les blijven, Folkert!


Duidelijk! 🙂 Dan hoop ik maar dat de moderators dit probleem op kunnen lossen, ik heb even geen ideeen meer...
Reputatie 2
... ik ook niet... toch bedankt voor het meedenken 😃

Reageer