Dit is al het derde of vierde email adres dat ik gebruik om toegang (proberen) te krijgen tot het forum (ik ben dezelfde als gebruikersnaam SaschaH, Harper en Harpie, mijn t-mobile emailadres is *** (werkt nou ook niet meer)).
Iédere keer krijg ik te horen (lezen) dat "Je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw." en ik krijg er zo langzamerhand een punthoofd van.
Help, iemand, alsjeblieft?
Bedankt
Beste antwoord door Hajar
Hi Sacha,
Geen paniek! Ik help je graag verder! Het is natuurlijk vreemd dat het niet lukt om in te loggen en dat je die foutmelding krijgt. Ervaar je dit probleem alleen op je toestel of ook op andere apparaten? Welke browser gebruik je? Heb je al geprobeerd om verschillende browsers te gebruiken? Bij mij werkt het altijd goed met Google Chrome. Zou je eens de cache kunnen legen? Ben benieuwd of je dan wel kan inloggen.
We gaan er samen uitkomen dus ik hoor graag van je!
Bekijk origineel
Geen paniek! Ik help je graag verder! Het is natuurlijk vreemd dat het niet lukt om in te loggen en dat je die foutmelding krijgt. Ervaar je dit probleem alleen op je toestel of ook op andere apparaten? Welke browser gebruik je? Heb je al geprobeerd om verschillende browsers te gebruiken? Bij mij werkt het altijd goed met Google Chrome. Zou je eens de cache kunnen legen? Ben benieuwd of je dan wel kan inloggen.
We gaan er samen uitkomen dus ik hoor graag van je!