Vraag

Muziekfestival, wat zijn de ervaringen?

• 11 juli 2015
  • 3 reacties
  • 868 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Zijn er leden, mods met het warme weer zoals onlangs op muziekfestival(s) geweest?
Wat zijn jullie ervaringen?
o.a. Ging het met de warmte, goede faciliteiten?
Geen boeven die foons stalen?
Waren er ook laadstations of gebruikte je iets anders daarvoor?
Waren er ook op die plaatsen voor een camping gezorgd?
Zijn er nog meer vragen te stellen die ik er niet bij heb staan? Stel ze.
Ben benieuwd aangezien er 'ergens in mijn omgeving een groots festival is geweest met een 50.000 - 55.000'.. bezoekers

3 reacties

Ola Frutjuh,

Ben zelf niet zo een festivalganger. Ben je er zelf ook geweest of niet op het festival?
Telt naar een stadion gaan ook voor voetbalwedstrijden?
Je kan de volgende vragen ook stellen erbij:
- Hoe was de dekking op het festival?
- Waar maak je vooral gebruik van mbt het netwerk op het festival, posten van foto's, bellen?
- Heb jij nog bepaalde suggesties voor de netwerkprovider?
- Wat doe jij met je mobiele telefoon op een festival? Filmen, foto's maken, of ga je helemaal los op de muziek en denk je niet meer aan je telefoon?

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Badge +5
Ola Frutjuh,

Ben zelf niet zo een festivalganger. Ben je er zelf ook geweest of niet op het festival?

Andersom, het festival is "naar mij" gekomen. 🆒
Goedemorgen :)

Zelf ga ik regelmatig naar festivals van de hardere stijlen.
De dekking is over het algemeen goed, zelf met tienduizenden mensen. Er worden vaak extra zendmasten ingezet, en vodafone zet wel eens een 'WiFi-schotel' neer voor een gratis Wi-Fi netwerk dat niet echt functioneert.

Ik gebruik mijn telefoon om mensen terug te vinden, of een foto/filmpje te sturen naar mensen die het om de een of andere reden moeten missen.

Overal kunnen telefoons gestolen worden. Ik heb er zelf nog geen vervelende ervaring mee, je moet gewoon voorzichtig zijn met je spullen. Mensen nemen vaak een oud toestelletje mee in plaats van hun huidige voor het geval dat, maar ik zelf doe dat niet.

Op weekendfestivals kun je je telefoon laten opladen bij laadstands, dit duurt vaak 20-30 minuten (snel laders). Je krijgt dan een ticket en dit systeem werkt goed.

Reageer