Navigon stopt!

Reputatie 6
Badge +12
Bron: ICulture en Navigon zelf.
Het is afgelopen met de navigatie-apps van Navigon. De Garmin-dochter trekt op 14 mei de stekker uit bijna alle apps. Bestaande gebruikers kunnen nog even blijven rondrijden.

Navigon stopt
Navigon bracht onlangs nog een update voor de iOS-apps uit, maar dat lijkt ook meteen de laatste. Vanaf 14 mei verdwijnen de Navigon-apps uit de App Store. Het voormalige Navigon (tegenwoordig Garmin Würzburg) heeft op de website en op Facebook het einde aangekondigd van de Navigon-apps voor iOS en Android. Vanaf die dag is het niet meer mogelijk de apps te downloaden, in-app aankopen te doen (zoals nieuwe kaarten) of de live-verkeersdienst te gebruiken.

Ik heb in december de app gekocht in de wetenschap dat ik unlimite updates zou krijgen.
Ben nu bezig met Apple om mijn geld terug te krijgen.(op advies van Navigon🤔
Dat kan zeggen ze omdat ik de app nog geen jaar in gebruik heb.
Afwachten wat Apple gaat beslissen.
Aan de telefoon waren ze wel positief over mijn verzoek.

Het geld van in app aankopen wat ik heb betaald in de gratis app van Tmobile zijn wij kwijt.😡 dat geven ze niet terug. Maar oké dat verlies neem ik dan maar.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +13
T Mobile is al jaren geleden gestopt met Navigon gratis aanbieden (juni 2014 zijn ze gestopt)
En zolang je T Mobile klant was kon je gebruik blijven maken ervan geloof ik van wat je toen had.
Aankopen daarna staan dus geheel los van T Mobile.

Verder las ik dat je in app aankopen nog 2 jaar worden ondersteunt?
Dat is nog een tijdje gelukkig hoeveel heb je ervoor betaald in december?
Reputatie 6
Badge +12
Ik weet dat TM is gestopt. Heb de app gekocht omdat de kaarten in de app van TM niet meer up to date waren.

Ik heb €50, betaald (aanbieding) normaal was het iets van €80;- koopje dus, maar nu duurkoop. Het verhaal was unlimit updates, dat trok mij over de streep.
Reputatie 2
Balen, ik heb jaren geleden ‘Europa’ gekocht...
Reputatie 4
Badge
Ik heb navigon nooit een fijne app gevonden. Ik weet niet of ze bexchikbaar zijn voor de iphone, maar voor android heb je als goed gratiis alternatief Waze en Here wego.
Reputatie 4
Badge
En voor rond de 25€ heb je Sygic.
Reputatie 2
Badge
En voor 2 tienen TomTom GO Mobile.
Reputatie 2
Badge
Of... gebruik Waze. Heeft me vaak om files en ander verkeer heen gereden in drukke tijden.

Reageer