Beantwoord

Niet mogelijk om een reactie te plaatsen 2

  • 9 juli 2017
  • 1 reactie
  • 366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zie
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/niet-mogelijk-om-een-reactie-te-plaatsen-280943/index1.html#post1393438

Dit topic is als beantwoord bestempeld terwijl ik nog steeds nergens op kan reageren, en vermoedelijk door dit label kan ik de vragen ook niet beantwoorden via de edit knop.

Dus hier mijn antwoord op David.
Ook de cookies verwijderen helpt niet.
Als ik privebericht probeer krijg ik de melding dat je mij moet volgen.
Inloggen via telefoon werkt niet, ben T-mobile thuis klant en krijg via de computer twee keuzes voor het inloggen, maar deze krijg ik niet via mijn telefoon.Waardoor mijn inlog gegevens niet herkent worden.
icon

Beste antwoord door Sander 11 juli 2017, 11:21

Hoi __Dx1__,

Je hebt helemaal gelijk! Er is iets misgegaan bij het aanmelden van enkele nieuwe users. Jij bent één van die gelukkigen. 😞 Je zult straks een e-mail krijgen met uitleg hierover en hoe we dit kunnen oplossen. Want een oplossing, die is er! :)

Mea culpa!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi __Dx1__,

Je hebt helemaal gelijk! Er is iets misgegaan bij het aanmelden van enkele nieuwe users. Jij bent één van die gelukkigen. 😞 Je zult straks een e-mail krijgen met uitleg hierover en hoe we dit kunnen oplossen. Want een oplossing, die is er! :)

Mea culpa!

Reageer