Beantwoord

Niet mogelijk om een reactie te plaatsen

• 8 juli 2017
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Voordat ik inlog is het kader met plaats een bericht zichtbaar.
Als ik hier in klik word ik gevraagd om in te loggen.
Als ik vervolgens ingelogd ben is dit kader verdwenen en heb ik geen mogelijkheid om ergens op te reageren.
Vermoedelijk kan ik in dit topic dus ook niet reageren op eventuele vragen.

Bewerken gaat wel, dus via deze methode een reactie op Matti100. Ik probeer dit al via mijn computer te doen en niet via een telefoon.
icon

Beste antwoord door David 8 juli 2017, 15:13

Hi Dx1,

Het is lastig om te communiceren natuurlijk op deze manier, aangezien je nu niet kunt reageren. Heb je de cookies van de website al eens verwijderd? Wat voor melding krijg je bij de reactie of is er niet eens een invulveld? Kun je het anders eens via een telefoon in plaats van computer proberen?

Kun je wel privéberichten sturen? Anders kun je een antwoord sturen via een privébericht. Dit kan je sturen via mijn profiel.

Ik ben erg benieuwd! Hopelijk horen we wat van je! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Probeer het eens via een computer of desktop. Het voordeel daarvan is dat je een bijdrage later nog kan veranderen en ook Afbeeldingen ( screenshots) kan toevoegen.
Ik heb een iphone4 en ik herken jouw probleem verder niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dx1,

Het is lastig om te communiceren natuurlijk op deze manier, aangezien je nu niet kunt reageren. Heb je de cookies van de website al eens verwijderd? Wat voor melding krijg je bij de reactie of is er niet eens een invulveld? Kun je het anders eens via een telefoon in plaats van computer proberen?

Kun je wel privéberichten sturen? Anders kun je een antwoord sturen via een privébericht. Dit kan je sturen via mijn profiel.

Ik ben erg benieuwd! Hopelijk horen we wat van je! 🙂

Reageer