nieuwe badges en badges verdienen

Toon eerste reactie

134 reacties

Ik wou net zeggen ;)

Dit plan is al zo waterdicht en goed bedacht hier kunnen ze niets anders meer van vinden :p
Mogelijk resulteert het dan ook in het feit dat meerdere mensen vaker online zijn. 

Uitzondering op de badges moeten wel de T-mobile medewerkers zijn of apart, want zij doen reageren voor hun werk, dus dat zou niet eerlijk zijn 😉
Reputatie 4
mja, ok, dat is ook zo. en zij kunnen alle gegevens inzien en wij niet, dus ook dat zou verkeerd zijn. en opzich goed natuurlijk. voor hun zouden we dus speciale badges moeten verzinnen, of dezelfde, alleen 1 voor de mensen buiten t-mobile zoals klant experts, en 1 variant speciaal voor de medewerkers, zodat zij ook de strijd met elkaar aankunnen!
Juist! 

Dan krijg je tenminste nog enigzins een eerlijke strijd/ competitie gevoel haha. 
Er moet inderdaad wel onderscheid in gemaakt worden, maar dat komt denk ik vast ook wel weer goed! 
Ik denk dat we morgen even moeten afwachten wat ze er van T-Mobile van vinden 😉
Reputatie 4
misschien ook wel leuk voor jou: een raceversie! :p

amateur drifter: reageert binnen (bijv.) 15 minuten op een topic voor (bijv) 50 keer bij verschillende topics
professioneel drifter: reageert binnen (bijv) 10 minuten op een topic voor (bijv.) 100 keer bij verschillende topics
warp drifter: reageert sneller dan het licht! (unlocks speciale titel) reageert binnen 5 minuten op een topic voor 200 keer bij verschillende topics

om een voorbeeld te noemen 😛 en als je een keer te laat reageert moet je overslaan of anders gaan er voor straf 5 reacties af om een voorbeeld te noemen. kan overigens niet werken met grote lappen tekst, dus moet aan aantal tekens verbonden zijn.
Zo geniaaal!!!!!! 
Mij heb je nu zeker om Storm91

Ik zeg tegen T-Mobile; DOEN!
Reputatie 4
voor de t-mobile moderators voor de tijdsheerbadges: zelfde regels gelden alleen de volgende namen:
ansjo medewerker
ansjo moderator:
ansjo hoofd:
en speciaal voor meneer zijlstra: opper ansjo mocht hij een forum account hebben natuurlijk. en anders vind ik dat bram hem moet krijgen, noem hem toch al zo, daar gaat het niet om, maar je moet toch iemand die titel geven... hahaha!

en owja... *kijkt t-mobile weer lief aan met ansjovisogen* krijgen ShadowLea, JohnH en ik nu een breinbreker badge? tribaltim de opper breinbrekerbadge? ah toe?
Reputatie 7
Badge +9
Ik wil ook graag m'n Samsung badge... 😞 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Zo, jullie posten veel berichten!! Haha. Had ruim 1 uur nodig om alles door te lezen. 
Leuk ideetje. 

@storm91

Dan moet je ArianneH lief aankijken. :p Die is de baas over de badges uitdelen. 
Reputatie 7
Badge +9
We vervelen ons een beetje te veel? 😛
Hahaha zal bram blij mee zijn Storm91 hahaha
Ik vind het inderdaad wel stiekem een beetje bij hem passen 😉 :p
En dan gaan wij ervoor zorgen dat jij je samsungbadge krijgt Shadowlea!!
Reputatie 6
Badge +13
@ShadowLea 

Je bent al Samsung Expert! :p

Ik mis de LG expert badge, de Samsung Expert badge en zo wel van meer telefoons.. 
Reputatie 4
ja, wij vervelen ons inderdaad een beetje teveel, ja! en je hoort ShadowLea, ze wilt een samsung badge en wij allen een vervelingsbadge als vergoeding!
Reputatie 7
Badge +9
xD Misschien moeten wij er ook een krijgen als de kwebbelclub? 🤣

Ik ga richting bed, moet morgen weer vroeg op 😛 Zie jullie om 0600 wel weer. 🙂
Vind ik een goede oplossing. 
Jij je Samsungbadge. 

Storm91 en ik kwebbel/ vervelings badge ;)

@Leroy98ecker; ja we zijn lekker bezig geweest vandaag. Was bijna niet bij te houden :p
@ShadowLea: weltrusten voor zo en veel succes morgenochtend vroeg!
Reputatie 4
mja inderdaaf 😮 moeten ze doen... en ik denk dat ik ook maar even naar bed ga. anders hebben de moderator(s) morgen helemaal veel te lezen! dus tot morgen, wanneer t-mobile heeft gereageerd 😛
Reputatie 6
Badge +13
@ShadowLea

Succes morgen, een welterusten. Tot morgen ochten 6u. Haha, word toch weer door de wekker eruit geknald. 
Damnzzz ineens verlaat iedereen je op het forum ;)
Ik snap het wel want het is niet meer bij te lezen inmiddels hier op het forum ;)

Ik zeg dan maar weltrusten Storm91. Het was gezellig en tot de volgende keer :D
Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
@tribaltim

ik kom je morgen wel weer stalken 😛 als je er natuurlijk ook bent. iedereen welterusten(badge)!
Morgen overdag moet ik eerst naar de Fysiotherapeut. 
Daarna naar mijn opa, want die ligt in het ziekenhuis. 

Dan kom ik weer richting huis, dus morgenavond ben ik er sowieso wel weer even. 
Als er dan maar niet zoveel berichten staan, zoals wij nu gepost hebben hahaha
Reputatie 2
De maf joekel badge... speciaal voor jullie :rolleyes:
Hahaha, die vind ik ook leuk Truckertje ;)

Ik vind inspraak in de badges ook wel een goed idee. 
Dat er een soort poll komt, mochten er badges bij komen....! Heeft iedereen inspraak, wel zo eerlijk en leuk denk ik 😉
Reputatie 7
Badge +9
Goeiemorguuuuuh! 😃
Reputatie 4
Goodmurning. Lets wait! Waar blijven de ansjo's..
Reputatie 4
de i love it when a plan come together badge: voor als je met meerdere personen tot een geslaagd plan komt.
Reputatie 4
Ik zal het zo even ter spraak brengen bij Arianne. Stelletje kletskousen. Nou, die activiteit in de T-Room is zeker geboost!

Reageer