nieuwe badges en badges verdienen

Toon eerste reactie

134 reacties

Reputatie 4

goeie morgen wat een post! :D

echt geweldig om te lezen trouwens. ik ga voor de theemuts badge ! 
Reputatie 4
Ik ook! de TMuts badge kan trouwens uitgedeeld worden aan de grootste spammer op het T-Forum. 🙂
My vote, TROL BADGE 😛
Reputatie 4
@LaurensE
tja, dat komt ervan als we niks te doen hebben. we gaan met de ansjovissen smijten als en gek :D

@MaschaB
voor de spammers misschien spamalot badge? wel leuke titel ervoor, maar alles kan :p

in ieder geval goed om te horen dt het in de smaak valt 🙂 kheb er weer een badge bij: de stamgast. gaat dus eeeerrug lekker!
Badge +9
Wat een spamtopic, ik heb gelachen :P

Ik wil de iPhone expert badge!
Ik krijg zelfs geen "vroege vogel" badge   en er is ook geen "Huawei"badge    snik snik.....   dan zal de trol badge ook wel niet gaan gebeuren 😛
Badge +9
Misschien 2 badges erbij:

Mobiele user - als je op een mobiele telefoon op het forum post
Steen user - als je op een ouderwets ding dat een vage prehistorische internetbrowser heeft zit en op het forum kan posten.
Reputatie 4
@lodan
het idee is inderdaad leuk, ik denk alleen dat het erg moeilijk te controleren is! tsnzij je hier een idee voor hebt natuurlijk 🙂
Badge +9
Ooit gehoord van gebruikersagents?
Daarmee bepaalt het forum op wat voor device je zit en welke weergave ze moeten geven.

Zo heb je de agent voor iPads, iPhones en iPods, en zal die de mobiele weergave geven.
Daarin staat welke browser je gebruikt, welke versie, je OS en versie.

Dit is vrij simpel te controleren dan 😉
Reputatie 4
hmm, ja, ok, daar heb je een punt.

ik zie nu ook al de goed punt badge voor me... haha.
Dan wil ik een 'soms houd ik wijselijk mijn mond'-badge.
Oeh en een 'vrijwel alleen correcte grammatica'-badge. xD
Badge +9
Een niet-aan-het-werk badge?

Voor als je op je werk op het T-Mobile forum zit en niet aan je werk bezig bent? 😛
Badge +9
Cookie badge, voor als je de cookies accepteert!
Like badge, als je T-Mobile liked (of het T-Mobile plein badge terugbrengen)
Reputatie 5
Wat een leuke, grappige en aparte suggesties allemaal ;)
Leuk dat jullie het zelf aan de orde stellen. We zijn het namelijk helemaal met jullie eens.
Laurens, is bezig met een onderzoek voor zijn studie tav het spelelement binnen fora.
Het staat op de planning. Nu nog even geen zicht op wanneer we dit willen implementeren.
Wel lijkt het me op basis van dit topic duidelijk dat we samen met jullie gaan beslissen welke het moeten worden.

We noteren alle suggesties en komen er op terug in het nieuwe jaar

Voor iedereen met ideeën en suggesties. Blijf ons vooral inspireren in dit topic.
Dan kunnen we jullie wensen alvast meenemen 🙂
Badge +9
Nog meer ideeën:

"Ik deel hartjes uit"-badge! (Als je mensen reputatiepunten toekent)
"Ik klik op Markeer als Antwoord"-badge (lijkt me vrij duidelijk)
"Vrienden"-badge (Op het forum heb je een vriendenlijst, als je die gebruikt)
Oo Daar gaat mijn reputatie 😛
Reputatie 7
Badge +9
Wat betreft die spamalot:

Sir Spam-A-Lot Badge. 😉

Of misschien de 'Kippenhok Badge' hehehehe 😛
Reputatie 4
@Arianneh
mooi dat het bevalt, en als je de spelelement erin wil houden zal de tijdsheerbadge en drifterbadge zeker een goede toevoeging zijn. kan ook even een lijst maken en proberen bij te houden met nieuwe badges. zodra de tijd rijp is vraag je die lijst op en kan je zelf kiezen wat het beste past.

@JohnH
heb je een reputatie dan? nooit geweten!

@ShadowLea
ja maar, ja maar, wat als je nou een vrouw bent? dan moet het lady, miss of misses spam-a-lot badge zijn. lijkt mij teminste :P

gentleman badge: laat de vrouwen altijd eerst aan het woord. scheelt overigens mannen weer typen. oh, wat ben ik toch weer lekker lui... 🆒
Ik ben weer te lang offline geweest zie ik net ;)
Ja het gaat lekker allemaal  :D

Ideeen in overvloed en badge namen ook in overvloed, whoop whoop. 
Ik denk dat het hier nog onwijs leuk gaat worden met alle (nieuwe) badges. 

Moeten ook weer niet teveel badges worden, want dan kan je straks een andere indeling van de Website krijgen, want dan passen de badges niet meer 😛
Reputatie 4
mnee inderdaad, moeten er niet teveel gaan worden. alleen de leukste e nbeste kunnen door. because this is the badge game... of t-mobile! 🆒 *draait om* deze badge gaat door! en ik ben jou coach!

hoe ging het verder vandaag? aangezien je naar je opa toeging of iets dergelijks?
Ja ik vind dat we gewoon een poll moeten maken, waabrij je drie antwoorden kan kiezen ;)

Ik zal zo even in het kletstopic over mijn opa neerzetten 😉 Staat daar iets meer op zijn plek dan tussen de badges ;)
Thanks voor het vragen. 

Even de laptop overgeven aan mijn vriendin die moet even mail sturen! 
Tot zo weer 😉
LaurensE, 

Zou je hier dan nog wat meer hints willen geven voor de andere badges?
Het is toch leuk om badges te verdienen. Heb er al een hele tijd niet meer een gehad :(

Groetjes
Reputatie 4
stamgast kan je waarschijnlijk krijgen door een topic te openen in de t-room die meer dan 20 reacties krijgt en gemarkeerd word als "hot!", teminste, zo'n idee heb ik.
Haha ik heb geen idee, snap er helemaal niks van die badges haha
Zo heb je er ineens een zonder enige duidelijke reden 😛
Reputatie 4
haha, ik ook niet van allemaal hoor. wees maar blij. ik heb wel even een lijstje gemaakt met de leukste (naar mijn idee) en beste tot zover, met de uitleg en dergelijke. ik heb ook nog een onbewerkte met elke badge op een enkele na. ik probeer het ook een beetje bij te houden, zodat het later makkelijker en sneller te overzien is.

Reageer