Beantwoord

Oeps mijn vriendin verhoogde mijn abroment

• 27 januari 2019
  • 2 reacties
  • 847 Bekeken

Zo juist is mijn abbroment verhoogt naar het grootste pakket en nu wil ik dat ongedaan maken
icon

Beste antwoord door David 28 januari 2019, 10:52

Hi Eelkebron,

Haha, was het een subtiele hint dat jullie een reis naar Amerika moeten boeken? 😁

Normaliter kun je pas weer na een maand bijstellen (zoals Folkert terecht aangeeft), maar een bundel voor in de USA terwijl je in Nederland bent is wat overdreven. Ik heb de bundel dan ook teruggezet naar de oorspronkelijke Go Unlimited. De factuur zal er wel wat raar uit komen te zien, vanwege de dag Go Unlimited USA bundel. Jouw bundel staat in ieder geval nu weer zoals vanouds!

Als je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Even wachten tot er een moderator reageert. Weet niet of je dat nog kunt annuleren maar anders de volgende maand weer terug.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eelkebron,

Haha, was het een subtiele hint dat jullie een reis naar Amerika moeten boeken? 😁

Normaliter kun je pas weer na een maand bijstellen (zoals Folkert terecht aangeeft), maar een bundel voor in de USA terwijl je in Nederland bent is wat overdreven. Ik heb de bundel dan ook teruggezet naar de oorspronkelijke Go Unlimited. De factuur zal er wel wat raar uit komen te zien, vanwege de dag Go Unlimited USA bundel. Jouw bundel staat in ieder geval nu weer zoals vanouds!

Als je nog vragen hebt, let us know!

Reageer