Beantwoord

Onjuist e-mailadres in mijn T-Mobile Forum accountgegevens

• 7 september 2016
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Reputatie 2
Al geruime tijd geleden heb ik mijn e-mailadres gewijzigd bij "My T-Mobile". Nu ben ik er toevallig achter gekomen dat meldingen over privéberichten die via mail vanuit "T-Mobile Forum" naar mij worden gestuurd naar het oude e-mailadres worden gestuurd. Ik wilde dit aanpassen. Maar bij zowel “Instellingen” en “Mijn profiel” in het Forum ontbreekt de mogelijkheid een e-mailadres op te geven of te wijzigen. Er zit dus een verschil in de gegevens zoals die bij "My T-Mobile" vastliggen en in het "T-Mobile Forum". Hoe kan ik het verkeerde e-mailadres toch gewijzigd krijgen?
icon

Beste antwoord door Amy 7 september 2016, 07:59

Hey Appievos,

Welkom terug op het forum! 😉

Ik kan mij voorstellen dat het onhandig is dat je op het forum een ander e-mailadres hebt. Het klopt dat er verschil zit in de gegevens van je forumaccount en je My T-Mobile account. Het is inderdaad niet mogelijk om de gegevens van je forumaccount te wijzigen maar daar help ik je natuurlijk graag mee. Ik heb zojuist het e-mailadres van je My T-Mobile account ook ingesteld voor het forum.

Laat je het weten als we ver nog iets voor je kunnen doen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Appievos,

Welkom terug op het forum! 😉

Ik kan mij voorstellen dat het onhandig is dat je op het forum een ander e-mailadres hebt. Het klopt dat er verschil zit in de gegevens van je forumaccount en je My T-Mobile account. Het is inderdaad niet mogelijk om de gegevens van je forumaccount te wijzigen maar daar help ik je natuurlijk graag mee. Ik heb zojuist het e-mailadres van je My T-Mobile account ook ingesteld voor het forum.

Laat je het weten als we ver nog iets voor je kunnen doen?

Reageer