Pokémon GO, Speel jij het al?

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
We kunnen er niet meer omheen. Pokémon GO is hot! Overal zie je groepjes mensen buiten naar hun scherm kijken en er op los swipen. Er zijn al verschillende nieuwsberichten over de overlast die de spelers veroorzaken. Maar we blijven het natuurlijk gewoon spelen! 😉

In dit topic kun je met elkaar kletsen over Pokémon GO. Speel je het al? Welke Pokémons heb je al en op welk level ben je?

Speel je het nog niet? Op deze pagina van Pokémon Go Fans vind je een beginners Gids.

Gaat je datagebruik nogal hard sinds je Pokémon GO speelt? Check dan deze tijdelijk internet bundels 😃. En als je batterij snel leeg gaat, check dan onze accessoire shop voor extra korting op een powerbank!

71 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Zal ik aftrappen met een tip? Helaas kwam ik hier zelf te laat achter, dus met 110% zekerheid weet ik ook niet of het zo is (bevestiging iemand? ;))

Als je begint krijg je standaard de keuze tussen 3 Pokémon, als je echter een aantal keer van ze wegloopt (rond de 4 keer) krijg je ook Pikachu als keus! Altijd leuk!
Reputatie 4
@David, dit klopt, een vriend heeft dit geprobeert en heeft een pikachu als starter pokemon

Nog even wat andere kleine tips:
-Als je ergens teveel candy van hebt, evolueer de pokemon, hierdoor krijg je meer exp en level je harder
-transfer de pokemon (kan zonodig na evo), hierdoor krijg je 4 candy, ipv de gewoonlijke 3
-Transfer alleen de zwakste pokemon, als je dus een sterkere hebt gevangen, transfer je de zwakste
-als je een wat hoger level hebt, hatch je 10km eieren als eerste. Hier zitten de beste pokemon in. Als je dagelijks niet veel kan lopen, overweeg dan de trap, of een extra keer naar de wc. Ook langzaam fietsen schijnt best goed te helpen! (Vast iets voor jou, Amy?)

Als er verder nog spelers zijn die in team Mystic rond ridderkerk/barendrecht/rotterdam hangen, er is een groep voor, genaamd Team Mystic Ridderkerk. :8
Komen ze nu mee aan nu ik level 15 ben
Reputatie 7
Badge +15
Wow @Mystic0wl, Zo ver al! :S Ik bak er zelf nog vrij weinig van. Nog tips?
Reputatie 4
Badge +7
Hier ook al?
Hier ook al?
Niet verder vertellen, toetsie, maar als ze het al doen far beyond this galaxy, dan mogen wij hier niet achterop geraken. 😃
@Toetsie
Er zit een rood vakje met kruisje rechtsboven op de pc, click it. Of return als je op je telefoon zit. Je wordt niet gedwongen dit topic te openen. Als men er hier over wil kletsen, dan doen ze dat lekker. Interesseert het jou geen pokéball, dan open je het topic niet, simpel zat. 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Spelen tegen een denkbeeldig figuur, tja.....zover ben ik nog niet.
Reputatie 7
Badge +9
Je hebt het tegen een generatie van gamers die is opgegroeid met pokemon. Get used to it.

Wou dat ik dat van pikachu eerder wist... 😞 achja.

In 3km fietsen naar level 3 in een uur kan ik voor vandaag wel mee leven. XD

Spawned er ook wel eens wat nieuws qua type in de wijk? Want hier zitten er echt alleen maar 3 in de honderden.

Spawned er ook wel eens wat nieuws qua type in de wijk? Want hier zitten er echt alleen maar 3 in de honderden.

En een hundjuh. :P:D
Reputatie 4
Badge +7
Ieder z'n meug.
Reputatie 7
Badge +9
Ieder z'n meug.

Tja, je hebt ook van die rare idioten die postzegels sparen, of de hele dag de longen uit hun lijf sporten, de hele dag met hun neus in stukken gebonden papier met inkt erop zitten(Ik dus), of van die halve gare zolen die letterlijk elke sportwedstrijd volgen.

Dus om de hobby van een ander belachelijk te maken... Waarschijnlijk heb je zelf wel een hobby die wij belachelijk vinden.

Bekijk het eens van deze kant: Je krijgt zo wel mooi twee generaties bankhangers in beweging. Daar jankt iedereen toch altijd over, dat wij te veel stil zitten...
Reputatie 4
Badge +7
Maak ik iemand belachelijk? Ze gaan de Pokémons nu op de lege stoeltjes van de Arena zetten.
Reputatie 7
Badge +9
Maak ik iemand belachelijk? Ze gaan de Pokémons nu op de lege stoeltjes van de Arena zetten.

Dus? Je hebt het over een stadion waar 22 idioten voor de lol 90 minuten achter een bal aan hollen om hem vervolgens weer weg te schoppen, en waar de fans grof betalen om daar naar te mogen kijken, om vervolgens elkaar de hersens in te slaan omdat ze 'voor de vijand zijn'..

Dat is wel de laatste plek waar men verontwaardigt mag doen over Pokemon.
Reputatie 4
Badge +7
Ach, laat iedereen lekker doen waar ie zin in heeft.
Pokemon rock the gewoon.
Mensen die erover zeuren weten gewoon niet hoe het werkt. Dus pakken ze hun hobby zeuren weer eens op.

Hier spelen trouwens ook weinig mensen. Wat wel balen is. Maar heb een aardig collectie pidgeys haha pas dag1.
Wel erg nieuwsgierig hoe het verder gaat!!!

Veel plezier mensen. 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Als je een spelletje Pokémon speelt op je werk en je wordt ontslagen, nadat je al een aantal keer gewaarschuwd bent, dan vraag ik me waar je dan mee bezig bent. Als je een spelletje dan belangrijker vind, tja....
Dan heb ik echt het geluk aan mijn jas hangen dat ik ook geen speler ben, alhoewel ik het wel een interessant topic vindt om te lezen. :)

Vooral omdat mijn baas me niet zal ontslaan om die reden:8, btw heb ik al verteld dat ik een eigen bedrijfje heb? ;)🆒

Een vraag uit interesse.
Voor een dergelijke game wat adviseren jullie?
* Schermgrootte
* Processor, snelheid
Zijn er nog meer dingen om aan te denken behalve Android 4.x
Reputatie 7
Badge +20
Pokemon rock the gewoon.
Mensen die erover zeuren weten gewoon niet hoe het werkt. Dus pakken ze hun hobby zeuren weer eens op.

Hier spelen trouwens ook weinig mensen. Wat wel balen is. Maar heb een aardig collectie pidgeys haha pas dag1.
Wel erg nieuwsgierig hoe het verder gaat!!!

Veel plezier mensen. :)

Vergeet je Pidgeys niet naar de professor te sturen! Zie ook het 1e bericht van Storm91 voor de uitleg hierover. 😉
Reputatie 7
Badge +20
Je hebt het tegen een generatie van gamers die is opgegroeid met pokemon. Get used to it.

Wou dat ik dat van pikachu eerder wist... 😞 achja.

In 3km fietsen naar level 3 in een uur kan ik voor vandaag wel mee leven. XD

Bij mij ook veel dezelfde ja, maar soms zit er wel wat anders tussen. Bij nacht, water, bos enz. komen er ook weer anderen tevoorschijn, dus niet altijd exact dezelfde. 🙂
Yes thanks had de meeste wel meteen door. Verschilt niet veel van de kaart versie ;)
Alleen lees net als vele beetje laat over pikachu haha.
Reputatie 3
Badge +7
Ik vraag me zo af hoe iedereen het probleem met de leeglopende accu oplost. Als je actief Pokemon Go gaat spelen, loopt de accu natuurlijk als een gek leeg. Je moet de app constant open houden en hebt redelijk vaak de camera nodig. De combinatie van scherm en camera trekt de accu nogal snel leeg, dus langdurig speelplezier heb je er niet van.

Overigens kom ik niet verder dan een buslading Pidgeys, want dat zijn de enigen die op m'n werk op het dak zitten. Misschien moet ik eens op andere plaatsen gaan spelen...
Trajh91 je hoeft niet perse de camera te gebruiken. Als je een pokemon heb kan je die camera uitschakelen rechts boven. Dan zie je de Pokémons gewoon in hun 'eigen' omgeving.
Als je op de poke bal klikt heb je een instellingen knop, daar kan je geluid tril etcetera uitschakelen.

Scheelt batterij verbruik. 🙂
Gewoon een flinke powerbank in je zak/tas meezeulen, die zijn tegenwoordig niet heel erg duur meer. 😛
Reputatie 3
Badge +7
Hahaha. Die powerbank is een goed idee. Ik zat al denken aan de app gewoon op m'n beide telefoons installeren. Als de één leeg is, gewoon verder gaan op de ander :P

De AR uit zetten is misschien ook nog wel een goed idee, ja. Nooit aan gedacht eigenlijk.

Reageer