Beantwoord

Profiel op het forum verwijderen

• 23 juli 2016
  • 3 reacties
  • 468 Bekeken

Ik zou graag mijn profiel willen verwijderen.
Ga eigenlijk geen gebruik maken van het forum.
Kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Amy 25 juli 2016, 12:04

Hey Din.V,

Welkom op het forum! Jammer om te horen dat je hier geen gebruik van wilt maken.

Het is niet mogelijk om je account hier te verwijderen. Waarom wil je hier geen gebruik van maken verder? Het enige wat we zouden kunnen doen is je account 'Bannen' dan ontzeggen we je de toegang tot het forum eigenlijk. Mocht je het willen zouden we ook je username aan kunnen passen.

Ik zie je reactie graag tegemoet. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Din.V,

Welkom op het forum! Jammer om te horen dat je hier geen gebruik van wilt maken.

Het is niet mogelijk om je account hier te verwijderen. Waarom wil je hier geen gebruik van maken verder? Het enige wat we zouden kunnen doen is je account 'Bannen' dan ontzeggen we je de toegang tot het forum eigenlijk. Mocht je het willen zouden we ook je username aan kunnen passen.

Ik zie je reactie graag tegemoet. 🙂
Joe. Kunnen jullie m'n profiel naam wijzigen? Nu staat mijn mobile nummer er.. Niet zo handig. Dus idm ook met een beetje spoed! Graag veranderen naar Sandor.
Eigenlijk ook wel onhandig dat je dit niet zelf kunt wijzigen of je profiel kunt verwijderen...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sandor,

ik heb bij deze je gebruikersnaam gewijzigd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer