[Q-DAY 2013] Wat zijn jouw plannen voor 29 en 30 april?

• 29 april 2013
  • 2 reacties
  • 504 Bekeken

Reputatie 6
Ga je vanavond al beginnen met feesten tijdens Koninginnenacht, of ga je juist vroeg naar bed om te zorgen dat je morgen op tijd opstaat om een plekje te bemachtigen op één van de vele vrijmarkten?

Misschien sta je wel vroeg op, omdat je de troonwisseling wilt zien op tv of zit jij om 10 uur 's morgens misschien al aan een biertje (of wijntje) en ga je genieten van de muziek.

Of ga je het veelbesproken Koningslied uit volle borst meezingen?

Kortom, wij zijn benieuwd wat jij op 30 april gaat doen! Foto's zijn ook meer dan welkom! 🙂 Deel ze op het forum of op onze Facebook-pagina!

[size=5][color=orange]Namens het T-Mobile Webcare team; een hele fijne Koninginnenacht en Koninginnedag![/color][/size]

2 reacties

Ik ga lekker BBQen in een lokaal park, sochtends eerst natuurlijk de kroning kijken,  de weerberichten zien er goed uit dus het belooft een mooie dag te worden!
Koningslied doe ik niet aan, vind het een beetje knullig nummer geworden, maar iedereen zo zijn ding!
Ik wens ook iedereen een hele fijne feestdag toe! En succes voor wie er met de trein moet morgen, dat zal wel heel erg druk worden 😃
Reputatie 6
bij ons is het altijd dat een van de family iets organiseerd (wat de rest niet weet natuurlijkop koningdag) daarna is het afhankelijk van het weer buiten of binnen eten we wonen door heel nederland heen dus zien we mekaar zelden allemaal dus altijd een leuke dag
ook een fijne dag gewenst allemaal 

Reageer