Sticky

Ranks op het T-Mobile Forum

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Hallo allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk wel is opgevallen hebben verschillende forumleden verschillende titels achter hun naam. We noemen dit 'ranks'. In dit topic leg ik de volgorde van de verschillende ranks uit. 😃 Met dank aan @Onra die ons er op wees dat we dit nooit hebben uitgelegd 😉

De starters
In deze rank beginnen alle forumleden. Wanneer je alleen 'op bezoek' bent op het forum val je in een van de onderstaande drie ranks:
- Is net lid geworden
- Is nieuwsgierig
- Is aangemoedigd

Posters
Wanneer je start met het posten van berichten kom je in de 'Poster'-rankgroep. In deze groep stijg je wanneer je berichten blijft posten. Deze groep bestaat uit de volgende ranks:
- Heeft eerste post geplaatst
- Is een nieuwe Poster
- Is een Top Poster
- Is een Master Poster + afstudeerhoedje
- Is een King Poster + kroontje

Content Creators
- Als je naast het posten van berichten ook regelmatig (informatieve) topics start ben je een Content Creator. Je zorgt er namelijk voor dat er nieuwe topics worden geopend waar andere forumleden informatie uit kunnen halen of weer op kunnen reageren. Als Content Creator kun je in de volgende ranks vallen:
- Is Prince of Content
- Is King of Content + kroontje

Super Users
De naam spreekt voor zich natuurlijk, deze forumleden zijn Super Users, zij helpen klanten door vragen te beantwoorden en problemen op te lossen!
- Is een gewaardeerde antwoordgever
- Is een legendarische Super User

Klantexperts
De Klantexperts zijn de Crème de la Crème van het forum. Zij helpen niet alleen veel klanten zij houden ook een oogje in het zeil wanneer de moderators niet aanwezig zijn. Zonder de klantexperts geen forum! 😉 Onder de Klantexperts vallen ook een aantal toestel experts. Je herkent ze allemaal aan het Pacman-logo.

Sommige forumaccounts zijn nog ingesteld met het oude ranksysteem, deze kunnen alleen handmatig omgezet worden. Heb je achter je naam 'Doet lekker mee', 'Ster', 'Debutant' of een andere rank staan die niet hierboven genoemd is, laat dan een reactie achter in dit topic. We zullen je forumaccount dan omzetten naar het nieuwe ranksysteem.

32 reacties

Reputatie 2
"Doet lekker meer" valt volgens mij ook onder het oude ranksysteem, of niet? Zo ja, kan je me overzetten naar het nieuwe systeem?
Reputatie 7
Badge +15
Dat klopt inderdaad Trajh91! :S

Ik heb je omgezet! 🙂
Reputatie 2
Ik zag het! Dit ziet er alweer een stuk beter uit.

Nu nog master poster worden... ik wil een hoedje! 😛
Reputatie 7
Badge +15
Je bent er bijna! 😉
Leuk
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ikke3565

Leuk dat je het leuk vindt! Als je nog iets meer post zal je vanzelf in rank stijgen! 😉
Leuk
Krijg ik hier 10 punten extra
Reputatie 7
Badge +15
Hey Said-70,

Welkom op het forum! 🙂

Je kunt op het forum inderdaad T-Mobile Extra punten verdienen. Je krijgt 10 T-Mobile Extra punten per goed antwoord. Je antwoord moet dan wel als 'beste antwoord' gemarkeerd zijn door de topicstarter of een moderator.

In dit topic vind je daar meer info over.
Ik sta nog op "Doet lekker mee" maar heb al wel een afstudeerhoedje.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sjheikens,

Ik heb je account omgezet naar het nieuwe ranksysteem! 🙂
Reputatie 1
Super, ziet er veel mooier uit zo.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Alper_58,

Leuk om te horen dat je het mooier vindt! Op naar het kroontje! 😉
Reputatie 1
Hoi Thalina,

Ja inderdaad, hard op weg naar het kroontje!
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Alper_58,

Gefeliciteerd! 😃 Ik zie een kroontje!
Reputatie 1
Thalina schreef:

Hoi Thalina,

Jaaa, eindelijk een kroontje.
Reputatie 4
Badge +11
Zou die van mij ook kunnen ?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jan,

Jij maakt al gebruik van het nieuwe ranksysteem! Je bent een gewaardeerde antwoordgever! De rank valt onder 'Super User' 😃.
Reputatie 4
Badge +11
Oké, Amy .
Kan het zijn dat ik nog op het oude 'Rank' systeem zit? Bij mij staat er nog mooi 'Doet lekker mee' 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Noxious Inc.

Je stond inderdaad nog op het oude Rank systeem. Ik heb 'm aangepast en je bent nu een King Poster! 😃 Leuk om te zien dat je zo actief bent op het forum! Heb je je al voorgesteld in het voorstel topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen!
en mijn rank dan?
Reputatie 7
Badge +17
Hi degrootste,

Jij bent inmiddels een King Poster! Ik heb dat even aangepast. 😛 Ga vooral zo door!
ik ben Debutant
Reputatie 7
Badge +8
Welkom op het forum MPalinckx

Reageer