Sfeerimpressie T-Mobile Superuserdag 13 maart 2019

  • 15 maart 2019
  • 7 reacties
  • 2632 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Op woensdag 13 maart was het weer zo ver: de T-Mobile Superuserdag op het hoofdkantoor in Den Haag!

Nadat de eerste échte Superuserdag in 2018 een succes is gebleken, was er besloten om hier een vervolg aan te geven, en wat voor één!

Introductie
Rond 12:45 kwamen de eerste superusers het gebouw binnen wandelen, een enkeling was al veel vroeger, want die kwam helemaal van de andere kant van het land. We hebben toen even met elkaar bijgepraat, en een kort voorstel rondje gedaan, aangezien er sinds september een aantal nieuwe superusers zijn bijgekomen.

VoLTE en VoWi-Fi
De middag begon met een presentatie van Mark (Sr. Product Manager B2B) over VoLTE en VoWi-Fi, ook wel bekend als bellen over 4G en Wi-Fi. We kregen hier een duidelijke uitleg over wat de technieken inhouden, en wat de mogelijkheden zijn. Na afloop van de presentatie was er uiteraard ruimte voor wat vragen, en uiteraard waren wij erg kritisch ;)


T-Mobile Thuis
Daarna hadden we een uitgebreid vragenuurtje met Joost (Customer Experience Manager Thuis) over de Thuis diensten van T-Mobile, waaronder dus internet, TV en vast bellen vallen. Tijdens dit uurtje hebben wij veel vragen mogen stellen, en uiteraard is er ook enorm veel feedback vanuit onze kant gegeven. Deze feedback komt niet alleen vanuit ons als superusers, maar wij pikken ook dingen op van mede-klanten (jullie dus!) die wij graag voorleggen bij T-Mobile. Wij zijn namelijk óók jullie stem richting T-Mobile 🤗


Tone-of-Voice
Als laatste hebben we van Willem (Webcare Team Manager) een presentatie en workshop gehad over online communiceren. Hoe kies je de woorden in je bericht om het verloop van een gesprek een positieve draai te geven? Erg leerzaam, maar tegelijkertijd ook lastig!

Afsluiting van de dag
De dag hebben we afgesloten met een etentje in de buurt van het T-Mobile hoofdkantoor. Hier hadden wij als superusers nog even de kans om te praten met het Webcareteam over diverse zaken.

Het was dus een erg gezellige, leerzame maar ook zeker leuke dag!

7 reacties

Mooi stukje Jeffrey! Het was zeker een gezellige en leerzame dag.

Vooral het stukje waar je schrijft dat wij als superusers de stem van de Community zijn vind ik mooi! Dus voor alle forum- en Communityleden: blijf vooral komen met jullie (kritische) vragen, ideeën, suggesties en zelfs klachten. Dan kunnen wij deze namens jullie doorspelen richting T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +17
Ik ben die enkeling :D
Het was inderdaad een hele leuke dag.
Reputatie 7
Badge +20
Wat leuk geschreven, Jeffrey. 😄Het was zeker een topdag! Super bedankt voor het langskomen en al jullie inzet op onze Community!🤗
Reputatie 6
Badge +9
Was zoals altijd erg leuk en leerzaam.
Hoop nieuwe gezichten , leuk om kennis te maken.
Welkom en veel succes!

Groetjes
Reputatie 7
Badge +19
Thanks voor je superleuke verslag @Jeffrey87 ! En ook alle anderen bedankt voor jullie gezellige aanwezigheid. Het blijft iets tofs dat zo'n groep T-Mobile enthousiastelingen (en inderdaad, soms ook juist critici!) bij ons langskomt en dat we op deze manier met elkaar in gesprek kunnen gaan en van elkaar kunnen leren.

Veel geleerd, lekker gegeten en goed gekletst; was echt een topdag! 😄
Reputatie 3
Badge +2
Haha en ik was de enkeling die te laat was omdat ie aan de andere kant van het land de bus had gemist 😂
Reputatie 6
Badge +7
Haha is helemaal goedkomen @Gilbert 😉

Reageer