Smartphone games: Wat speel jij?

• 10 maart 2016
  • 22 reacties
  • 2484 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4666 reacties
Hoi allemaal,

Net zag ik dat RollerCoaster Tycoon 2 naar de smartphones komt. Ik speel de eerder versies nu nog niet maar dit is wel echt iets voor mij! Zo ben ik ook al helemaal verslaafd geweest aan de Sims op mijn iPhone. Ook een spel dat ik vroeger veel speelde. 😉

Welke spelletjes spelen jullie op je smartphone? Of speel je meer games op je tablet of zit je toch liever op pc? Hoeveel tijd ben je hier mee kwijt en betrap je jezelf er soms ook op dat het dan ineens al diep in de nacht is? Het zou ook leuk zijn als jullie onderstaande poll invullen!

Ben benieuwd of we elkaar hier kunnen inspireren om (nog) meer te gamen!

Ik game...

22 reacties

Reputatie 6
Hi Amy,

Leuk topic! Alleen mis ik in de poll de ' gameconsole' 🙂. Want dat is mijn keuze.

De laatste tijd speel ik vrijwel geen games op de telefoon. Er staat ook geen enkele geïnstalleerd, nu ik erover nadenk. Voorheen speelde ik voornamelijk ' mannen-games' zoals een voetbalmanager (online met collega's/vrienden) en een tijdje Candy Crush. Tevens alle hypes meegedaan, dus een tijdje Wordfeud en een of ander quizspelletje.

Op de PC staan wel wat games, maar de pc is meer voor de serieuzere zaken. Verloop van tijd zal de kleine er wel genoeg mee gaan doen 🙂 Hij heeft de tablet al gekaapt, waarop diverse kinderspelletjes staan.

De PS4, dat is waar het op gebeurd 🙂 Tijden verschillen enorm. Zo een maand niet, en zo elke dag een half uurtje tot een uurtje. Vaak wanneer ik terugkom van een drukke avonddienst, nog even een potje FIFA tegen een collega. Daarnaast speel ik maar een beperkt aantal games. FIFA en F1 zijn de jaarlijks terugkomende games. Daarnaast voorheen Call Of Duty, maar deze games zijn momenteel te uitgemolken en koop ik niet meer.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Koen,

Ik kan helaas de poll niet meer aanpassen 😞.

Candy Crush heb ik nooit gespeeld maar Wordeud is er inderdaad ook één die ik veel gespeeld heb! Aaahhh de PS4, daar vind ik mijn broer en mijn vriend ook vaak op en dan spelen ze inderdaad vaak FIFA. Ik bak daar helemaal niets van.. misschien toch meer een mannen-ding! Ik heb thuis nog wel een PS3 staan en speelde een tijd lang Tomb Raider en heb ook The Last Of Us gespeeld maar ik ben zelf toch meer van de puzzelspelletjes op mijn telefoon of iPad.

Heb je nog tips voor een leuk spel? :8
Candy crush en Subway surfer perfect om even de tijd te doden als je moet wachten
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mariantje,

Dat zijn de perfecte spellen om de tijd even te vergeten. Ideaal tijdens het wachten inderdaad.

Bij welk level ben je inmiddels met Candy Crush? 🙂
Ik speel zowel op Pc als Smartphone. Op mijn PC speel ik de Sims 3 en de Sims 4. Op mijn smartphone heb ik wel meer spelltjes opstaan. onder andere: My tom Jetski my tom Bubbles en COQ. En een sherlockspel van de BBC en nog een paar games o ja en de slimste mens app.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lotje,

Leuk dat je dit met ons deelt! Vroeger speelde ik ook Sims op mijn PC. Vorige jaar had ik de Sims ook op mijn iPhone maar daar raakte ik echt heel verslaafd aan haha. Sowieso is dat echt een leuk spel!

Ik heb trouwens Wordfeud weer gedownload. Mijn username is daar 'Aimster' mocht iemand tegen mij willen spelen 😉
of zit je toch liever op pc?
Zou ik niet doen, is er niet goed voor.:)
Ik zat vanmorgen voor het eerst te kijken, proberen, wordfeud. . Begrijp er niks van - wat is de vervolgstap nadat iemand een woord legt horizontaal. Dus help! 🙂
Al gevonden. Begon fout, echt een beginner.
Reputatie 7
Badge +15
Frutjuh, lukt het ondertussen om wordfeud te spelen? 😛 Heb je mij al toegevoegd?
Ja ik heb dictionary op dutchie staan en heb je een "kaartje" gestuurd. 😉
Reputatie 7
Badge +15
Jaa jij moet beginnen! 😃
Ik speel pokemon go
Reputatie 7
Badge +9
Ik game toch echt op mijn laptop, maar op m'n smartphone speel ik wel eens een spelletje. 🙂 (Dat is toch écht niet hetzelfde...)

Voornamelijk de Kairosoft games. :)

Ik speel pokemon go

Lol, wie niet.. Ik kan al 2 dagen niet eens meer in het spel komen, zo druk is het op de servers....
Ik speel nu Pokemon go super leuk!! Je hebt alleen wel 4g nodig omdat je naar buiten moet om pokemons te vangens
Hoi Amy, ook ik heb weer worfeud op mijn mobiel geïnstalleerd. Ik voeg je wel toe, want mijn naam is heet ingewikkeld. haha. Heb je ook meteen uitgedaagd.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lotje,

Vet leuk! Jij bent aan de beurt! 😉
En nu jij. XD (Sorry voor powerpost)
Boom breach
Pokemon go
Hoi, ik speel graag knibblers, angry bordspel friends en candy soda.
Wordfeud heb ik lang gespeeld, maar begon saai te worden.

Grtjs lil
Reputatie 4
Ik doe Pokemon GO en heb ook Candy Crush en Candy Crush Soda gespeeld. Die laatste twee weer weg gegooid omdat het te veel belasting was voor mijn telefoon. Verder nog wat kleinere spelletjes, zoals Word Academy en Infinity Loop voor als ik me verveel en in de trein zit ofzo.

Reageer