Beantwoord

Spam / phishing op het forum

• 19 januari 2018
  • 7 reacties
  • 346 Bekeken

Reputatie 2
Hallo allen.

Dit komt even mijn privé box in waaien. Vast ook bij anderen.

Mijn privéberichten

letuan311 45 minuten geleden
Hi!
I need your help!
I'm using a T-mobile iphone. I want to unlock the iphone to use another network. But really hard because I do not live in the US.
I really need to use this device in a country other than the United States.
I hope you will enthusiastically help me unlock the Iphone.
My iphone imei: 353328074986074
Iphone 6s plus.
My Email: lephutuangtcc@gmail.com Thanks you very much!
I hope you help me! ...
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2018, 09:13

Hi Dikkedikkie en CrisTien,

Goed dat jullie er zo alert op zijn en dit aangeven. Ik heb in het topic een waarschuwing gegeven, dus ik reken erop dat dit niet meer gebeurt. Mocht dit nou wel het geval zijn, laat het dan weer even weten, dan ondernemen we verdere stappen.

@CrisTien, je geeft aan dat je vermoedt dat hij e-mailadressen verzamelt. Kun je aangeven wat de reden is dat je dit vermoedt? Ik weet niet wat er precies verstuurd wordt via privéberichten, dus ik ga alleen af op basis van de topics. Misschien heb je nog wat extra info?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ook bij mij en ik ben nog zo stom om antwoord te geven. Gelukkig niet per mail want ik denk dat hij daar op uit is. 😡
Dus mensen niet antwoord geven via mail.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dikkedikkie en CrisTien,

Goed dat jullie er zo alert op zijn en dit aangeven. Ik heb in het topic een waarschuwing gegeven, dus ik reken erop dat dit niet meer gebeurt. Mocht dit nou wel het geval zijn, laat het dan weer even weten, dan ondernemen we verdere stappen.

@CrisTien, je geeft aan dat je vermoedt dat hij e-mailadressen verzamelt. Kun je aangeven wat de reden is dat je dit vermoedt? Ik weet niet wat er precies verstuurd wordt via privéberichten, dus ik ga alleen af op basis van de topics. Misschien heb je nog wat extra info?
Reputatie 5
Badge +14
bij mij ook in een privébericht .
Reputatie 7
Badge +20
@Jan,

Staat er iets anders in dan het hierboven genoemde bericht? Vanochtend is deze persoon gewaarschuwd, dus ik neem aan dat jullie niets meer hebben ontvangen vandaag?
Reputatie 5
Badge +14
ja het zelfde bericht , David .
heb verder niets mee ontvangen .
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb het zelfde bericht 17 uur geleden ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Ik ga het in de gaten houden en als jullie nog iets horen, dan hoor ik dat ook graag natuurlijk!

Reageer