Beantwoord

Streep onder mijn gebruikersnaam

• 26 juni 2019
  • 22 reacties
  • 3804 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Ja, zoals de titel al zegt, zie in 1x dat ik een streep onder mijn Gebruikersnaam heb, waarom is dit?

Alvast bedankt voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door David 27 juni 2019, 08:55

Hi @Glassertje,

Dit heeft alles te maken met jouw activiteit en de manier waarop je anderen helpt en eerlijk; dat is best geweldig hoor, wij zijn er in ieder geval blij mee! 😉 Als het goed is ontvang over de rankwijzigingen ook een privébericht over, heb je deze niet ontvangen?

@Doornekamp33, ook jij bent actief en toegegeven vaak op een negatieve manier, maar goed, ook daar is deze Community voor en het is dan aan mij en mijn collega's dit zo goed mogelijk op te lossen. Op het moment is het nog altijd erg druk bij ons team van T-Mobile Thuis, dus het kan soms langer duren voor het ook daadwerkelijk opgelost is. Weet in ieder geval dat mijn collega's er alles aan doen om iedereen zo goed mogelijk te helpen!
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Een goede start van je vakantie @Doornekamp33! 🐺

Ik heb je zojuist van een privébericht voorzien, als het goed is is operatie Mr. Doornekamp geslaagd.. 😎
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Glassertje,

Dit heeft alles te maken met jouw activiteit en de manier waarop je anderen helpt en eerlijk; dat is best geweldig hoor, wij zijn er in ieder geval blij mee! 😉 Als het goed is ontvang over de rankwijzigingen ook een privébericht over, heb je deze niet ontvangen?

@Doornekamp33, ook jij bent actief en toegegeven vaak op een negatieve manier, maar goed, ook daar is deze Community voor en het is dan aan mij en mijn collega's dit zo goed mogelijk op te lossen. Op het moment is het nog altijd erg druk bij ons team van T-Mobile Thuis, dus het kan soms langer duren voor het ook daadwerkelijk opgelost is. Weet in ieder geval dat mijn collega's er alles aan doen om iedereen zo goed mogelijk te helpen!
Hoi @David klopt en geef ik ook toe, ik straal hier vaak van de negatieviteit, maar probeer het vaak wel te onderbouwen.
En ik ben nog steeds van mening dat jullie als T-Mobilehier veel actiever behoren te zijn of de site aanpassen waar je met problemen naar hier word verwezen dat dit echt bedoeld is als "klant helpt klant" forum.
Dat was mij niet duidelijk en als er dan door drukte geen antwoorden komen binnen een redelijke termijn, of afgedaan worden met een niets zeggend of ontwijkend antwoord dan word ik alleen maar een soort Pittbull die steeds harder gaat bijten.
Maar ondertussen is bijna alles opgelost, of afdoende beantwoord, ook al vind ik het jammer dat ik nog steeds niet goed in de boeken sta bij jullie, ik ben nog steeds Mevrouw Doornekamp op mijn mobiele abbonement en dat had een 3 weken geleden toen ik het voor het eerst melde al snel opgelost moeten worden.

Maar zal proberen minder negatief te posten, als jullie beloven dit zo snel mogelijk te regelen, ik ga strakjes 3 weken op vakantie, dus ben ik minder actief, dus heb je even.😁😁😁🤪🤪

Zo eerste vakantie dag en dan toch nog goed nieuws, de geslachtswijziging krijgt de aandacht die het verdient.😁

@CrisTien ik word niet snel boos hoor, alleen soms een beetje teleurgesteld, en bedankt voor het wensen van de fijne vakantie, de start was vandaag al een dikke 10, ben naar de dierentuin in Amersfoort geweest, ik heb de wolven kinders zien spelen, zeker een 45 minuten lang me mee vermaakt, de luiaard jong met moeder heb ik een selfie mee gemaakt, staat er leuk op. en de prairie hondjes wemelde het ook van de jongen, daarnaast heb ik de Geoffroy's kat ook mooi kunnen bewonderen, de leeuwen waren in patstelling met de hyena's, en de rest van de dieren lieten zich ook prima zien, dus al met al een goed bestede dag vandaag, volgende week nog 2 dierentuinen bezoeken, Gaia Zoo en Overloon en de week er op de favoriet, diergaarde Blijdorp, daar ben ik zelfs vriendjes mee.😃
En de operatie is idd geslaagd, kreeg net een SMS hoe het gesprek met @David was gelopen met als aanhef heer, sjapoo daarvoor.
Nu nog 1 dingetje, eigenlijk 2, minder storing thuis en de klantvoordeel afronden inclusief de beloofde compensatie.
Reputatie 7
Badge +5
Dat soort vragen oplossen brengt wel het risico met zich mee dat je weer vrouw wordt. Je kent de gevaren en gevoeligheden van backendsystemen. Te veel vragen kan voorgaande wijzigingen laten verdwijnen. Like magic.
Tot nu toe, afkloppen op schoon hout, is dat nog niet gebeurd, zit nog steeds vooruitgang in.

Maar vrouw zijn lijkt mij ook wel wat, ben ik niet meer de enige man in huis, zwaar leven hoor met 4 vrouwen in huis.🤪
Ik hoop het, een transitie naar vrouw is best prijzig heb ik gevonden.😀
Reputatie 6
Badge +3
Hoi @David Ik heb geen bericht gehad. Heb echt heel het forum binnenste buiten gekeerd en er toen niks over gevonden. Dus dacht, dan vragen we het maar eens.

Fijn om te horen dat mijn input gewaardeerd wordt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Doornekamp33,

Laten we dan ook die geslachtswijziging eens aanpakken! 😄 Zou je mij via een privébericht het desbetreffende telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan en mag ik in onze systemen aan de slag en kunnen we hopelijk ook dit probleem snel achter ons laten! Ik zie je bericht vanzelf verschijnen en help je dan zo snel mogelijk verder!
Niet meer aan de nummerherkenning komen, heb een nieuwe gigaset de A475H dacht ik die wel werkt, mijn oude set werkt nu prima op een Tele2 adsl verbinding.

En klopt, klantvoordeel met 1 mobiel werkt al even hoor, alleen de mijne eindigend 219 lukt niet, in de app staan ook geen adres gegevens, vanmorgen nog geprobeert, loopt al weken vast in de systemen, wijzigen lukt ook niet.

Update: het werkt joepiíiiiiiiiiiieeeeeeee.

En idd, ben aan vakantie toe, en dat loopt op schema, zo een biertje aan de bar halen, ben nu in het hotel van mijn vakantie adres.😜😜

Update 2, biertje smaakt ook goed, een lekkere kriek.
Reputatie 7
Badge +20
Hoera eindelijk wordt operatie @Doornekamp33 ingezet. 😉 Nu maar hopen dat je goed uit de narcose komt kunnen wij eindelijk vriendje worden @Doornekamp33 🤣👍🏻 (Plaag je een beetje, niet boos worden hoor!)
Prettige dag verder,👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 💐 en voor straks fijne vakantie!
Reputatie 7
Badge +5
Oeh Gaia is ook een gave dierentuin. Dierentuinliefhebber?!?!

FIjne vakantie. Veel plezier in al die mooie parken. Hopelijk snel als herboren man. 😉
Ik ben een echte dierentuin liefhebber idd, ik ga zeker een 10 tot 12 keer per jaar een tuin langs van groot naar klein, heb wel een paar favorieten en daar zit Gaia als kleinere tuin zeker bij, net als Amersfoort wat hier om de hoek zit, maar Blijdorp blijft wel de top favoriet, ik ben ook lid van de vrienden van Blijdorp.
Volgend jaar gaan we naar de overkant, ik wil Chester Zoo dan gaan aandoen, staat echt bovenaan de lijst om te bezoeken, en er zijn er daar nog wel een paar die ik wil bezichtigen.

En herboren, ik hoop dat David er vaart achter zet, dan is dat snel een feit.😋
Reputatie 7
Badge +5
Cool. Paar jaar geleden nog naar dierentuinen in Boedapest en ook naar LePal geweest. Blijdorp moet weer eens bezocht worden. De krokodillenrivier blijf ik machtig vinden.

Benieuwd of @David snel naald en draad kan vinden. 😉
Reputatie 7
Badge +7
Update 2, biertje smaakt ook goed, een lekkere kriek.

Haha cheers! 🙂
Verrek zeg, bij mij ook, en is je de kleur van de letters niet opgevallen.😲

Zou bij mij kunnen betekenen dat ik op de nominatie sta om verbannen te worden, maar dat rijmt niet met jou streep en kleur.😁😁
Reputatie 6
Badge +3
Is wel te verklaren,heb je geholpen 😝

Nee, wat ik al wijzer ben is dat oa superusers en een oud T-Mobile medewerker dit ook hebben. Ik ben geen van beide, daarom vind ik het raar.Als het was omdat we helpen, hadden ze het wel effe mogen laten weten.
Reputatie 7
Badge +7
Haha oef, dan kan je inderdaad wel vakantie gebruiken 🙂 Ik zie dat je Klantvoordeel inmiddels is geactiveerd (per 25-06) met één mobiel abonnement en het Thuis abonnement. 'Meer snelheid' en de TV vouchers staan ook aan. We zijn op dit moment nog wel bezig met het herstellen van de voordelen maar je kan nu proberen om het derde abonnement ook aan te melden (op dit moment loopt er geen aanmelding voor het derde abonnement). Het issue van nummerherkenning voor je vaste toestel wordt ook aan gewerkt en hopelijk kunnen we deze maand een update hiervoor uitbrengen. Hier zeg ik wel in alle eerlijkheid bij dat we vaker problemen hebben met de Siemends Gigaset op ons netwerk dus ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de update het nummerweergave issue ook voor jouw type toestel oplost. Niet alle toestellen zijn namelijk geschikt voor het type telefonie infrastructuur dat wij gebruiken.
Wie help ik dan? 😜

Ik ben toch die zeur die alleen maar negatief is naar T-Mobile toe.😁😁

O wacht, dat is alleen al ik weer eens geen, dom of nutteloos antwoord heb gekregen die half gelezen word zonder oplossing.🤭🤭

Trouwens @Glassertje , jij bent wel een legendarische user.😎😎
Reputatie 6
Badge +3
@Doornekamp33 Ik ben geweldig. Ppfff moet het wel stil zeggen. 😄

Jij zegt dat het misschien kon zijn omdat je op de nominatie staat voor verwijderen, maar het dan niet zou verklaren waarom ik die streep ook had. Daar zeg ik, omdat ik je geholpen heb. Met andere woorden als je @Doornekamp33 helpt, wordt er gewoon weer uit geknikkerd. Snappie de grappie?🤣
Tuurlijk snapte ik die, maar toen ging je verder met dat de opmerking hoe het kon die streep, "als het was omdat we helpen.......".😉

Reageer