T-Mobile Valentijn actie!

Reputatie 4
  • Oud-medewerker T-Mobile
  • 5145 reacties
[center]
https://www.youtube.com/embed/X5a1UBm1tv4

[SIZE="4"]Ben jij klaar voor Valentijn?[/size][/center]

Het is bijna zover, Valentijnsdag! Een speciale dag om de mensen die je liefhebt in het zonnetje te zetten.
Dit kunnen mensen zijn die je stiekem gelukkig wilt zien en maken door ze een roos of kaart te sturen, je zit in het buitenland en je hebt je geliefde thuis moeten laten of je bent al 20 jaar getrouwd en je wilt de ander laten weten dat je het zeker nog wel 20 jaar kan volhouden. Deze dag is natuurlijk ook goed te gebruiken om iets goed te maken. ;)

Daarom willen wij een kleine liefdevolle wedstrijd houden. :o

Wat moet je doen?

Dit kan op verschillende manieren! Deel hieronder je mooiste verhaal, gedicht of link je Deezer playlist met je favoriete liefdesliedjes. Misschien heb je de liefde van je leven wel ontmoet tijdens het uitlenen van je oplader of smolt je hart bij het zien van zijn of haar WiFi-naam.

Wat kun je winnen?

Wat kun je winnen? Is het niet heerlijk om te overnachten in een kasteel?! Wij sturen je naar Maastricht waar jij samen met je geliefde in een sprookjesachtige omgeving van elkaar kan genieten. Daarbij krijg je 1 maand T-Mobile Family helemaal gratis.

Je moderators beoordelen met zorg de mooie reacties en wij maken hieruit een keuze.

[center]We zijn erg benieuwd naar jullie reacties! :D

http://i242.photobucket.com/albums/ff77/Angilico/valentijn_zpse04f3a8f.png[/center]

This topic has been closed for comments

27 reacties

Bij deze mijn aandeel om mee te doen aan jullie Valentijnaktie! Ik kan me bijna geen romantischer moment voorstellen dan weer met mijn Lief samen te zijn in Maastricht. Het is namelijk zo dat ik op woensdag 14 december 2011 aan het werk was in mijn winkel, toen een journalist onverwacht een interview kwam afnemen. Er was een klik en we spraken af elkaar de vrijdag erna in de kroeg te ont-moeten. We werden op slag verliefd! Ik nog middenin mijn scheiding vond dat het nog geen tijd was voor een relatie maar gevoel liegt niet...het was wel duidelijk dat dit voorbestemd moest zijn! Ik had voor 31 december kaartjes voor een feest in Maastricht en zo kwam het dat wij daar hevig verliefd, een prachtig 2012 mochten inluiden! Mijn Lief, toen 58 jaar had de mooiste oudejaarsviering van zijn leven! De volgende dag liepen wij hand in hand door de stad, het was rustig en wij hadden even het gevoel dat de stad helemaal van ons was. We voelden samen de magie en kunnen dat nog steeds voelen. Dit jaar ben ik met mijn Lief die 14 jaar ouder is dan ik ben, op 14 februari, 14 maanden samen en nog altijd is er heel veel Liefde tussen ons, het is zelfs zo erg dat  onbekenden die ons op het feest van 31 december hebben gezien ons konden herinneren als het stel waar de Liefde zo duidelijk van af spatte!!...we hebben met elkaar afgesproken, ooit terug te gaan naar het mooie, romantische Maastricht.....omdat hij mij altijd verwend met uitjes en ik dat gezien mijn financien niet kan...zou ik hem hier zo graag mee willen verrassen....
leuk, maar het is beter dat eerst het "puntensysteem" in orde gebracht wordt
en de andere problemen opgelost worden
Vorig jaar 14feb kwamen wij erachter dat we zwanger waren. Heel onverwachts maar super blij. Nu een jaar later is onze zoon owen alweer een half jaartje oud.
Reputatie 2
Valentijndag 21 jaar geleden stuurde ik mijn grote liefde rozen, anoniem, maar hij wist heel goed dat ze van mij kwamen. Onze levenspaden liepen niet gelijk... Tot vorig jaar, onze wegen kruisten elkaar en nu konden we vol voor elkaar gaan. Het heeft 26 jaar geduurd, ik was 14 toen ik verliefd op hem werd, maar nu vieren we Valentijnsdag samen. En wie weet kan ik hem verrassen met dit romantische uitje!
11 jaar geleden op Valentijnsdag werd mijn vrouw haar Opa begraven. Dat was voor haar het eerste familielid dat wegviel en heel emotioneel. Tot op heden heeft Valentijnsdag dus een negatieve lading voor ons en eigenlijk is het voor ons nooit echt een leuke dag geweest. Misschien zouden we daar eens verandering in moeten brengen. Ik denk niet dat ik dit zelf zou doen, misschien helpen jullie een handje!
Valentijnsdag 2008 ~ 5 jaar geleden overmorgen.

Afgelopen week denk ik sowieso terug dus het is niet moeilijk om een mooi Valentijnsverhaal te delen.
Het is overmorgen 5 jaar geleden dat mijn lief en ik de liefde aan elkaar verklaarden... voor onszelf, hoe raar dat ook mag klinken, totaal onverwachts.

Om dat te begrijpen heb je wat achtergrond nodig - in vogelvlucht: 
allebei christelijk opgevoed en -groeid, zeer actief in onze kerk, van mening dat het 'niet o.k.' was om een vrouw/vrouw relatie aan te gaan.

Want dat was wat het voor ons onverwacht maakte... dat we halsoverkop, totaal en niet te ontkennen verliefd op elkaar waren geworden in de maanden ervoor.
Na een activiteit in de kerk kregen we contact en de maanden van oktober '07 tot februari '08 vulden zich met wandelingen, lol en nachten vol gesprekken en zonder slaap. Hoe je zo blind en doof kunt zijn voor je eigen gevoel dat kan ik me nu niet meer voorstellen maar toen was het toch echt zo.
Doordat er in de hoofden en harten van onze omgeving ook weinig tot geen ruimte was voor relaties van gelijk geslacht was er ook niemand die het zag gebeuren, misschien wilde men het ook niet weten.
Terugdenkend 😉 moet het er vanaf gestraald hebben. 

Toen we, op neuslengte van elkaar, concluderen moesten dat we straalverliefd waren brak er een hele moeilijke en ook verwarrende periode aan.

Nu, 5 jaar later, wonen we lekker knus samen in ons huisje dat we de afgelopen 2 jaar met hard werken opgeknapt hebben.
Soms is het leven nog lastig, trekken we ons teveel aan van wat 'men' denkt. Maar ons leven = de liefde waard en ik ben trots op het feit dat we het aangedurfd hebben en volledig tegen de stroom in ervoor gegaan zijn met elkaar.
We komen ongetwijfeld, zoals elk stel, nog zat uitdagingen tegen maar dit jaar vieren we met elkaar jaar.

Met of zonder gewonnen weekendje weg 😉 wensen we jullie allemaal toe:  L I E F D E
Voor en met jezelf, anderen & God. Want hoewel zijn 'personeel' soms anders doet vermoeden zijn we ook nog steeds van mening dat Hij er de hand in heeft gehad dat wij bij elkaar zijn gekomen. Niet makkelijk maar wel kostbaar veel geleerd door dit alles.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150830372636346&set=a.226203476345.176001.598331345&type=3&theater

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150830372636346&set=a.226203476345.176001.598331345&type=3&theater
Ik heb geen hartje van zilver,
Ik heb geen hartje van goud
Maar ik heb wel een hartje,
dat van vrienden houdt

😮
Mijn Valentijnsverhaal? Tja, dan moeten we toch wel even 9 jaar terug. Het wordt een echte tranentrekker, dus zet je schrap.

14 februari 2004... Mijn geweldige vent waar ik op dat moment al bijna 10 jaar mee samen was, had een geweldige verrassing. Ik zal even de situatie schetsen waar wij op dat moment in zaten. Ik zat nog middenin het ontzwangeren van ons tweede kind. Een geweldige zoon die ons helaas nachtenlang wakker hield met gehuil. Dus ja, zowel moeders als vaders liepen op hun tandvlees. Iedereen die dit heeft meegemaakt, weet dat je relatie hier ook niet echt leuker van wordt, dus hoe groot was de verrassing toen mijn schat mij sms-te (er was nog geen whatsapp) terwijl ik nog op mijn werk was, dat hij een verrassing had als ik thuiskwam.

Als je al op je tandvlees loopt, dan is elke verrassing een bijzonder emotioneel moment, dus ik was op mijn werk al helemaal verrukt. Mijn man, die totaal niet romantisch is, begreep eindelijk dat ik als vrouwwezen zo goed die Valentijnsverrassing kon gebruiken. Op de fiets naar huis zat ik me te bedenken wat het allemaal kon zijn. Gingen we lekker uiteten? Of misschien zou er wel een geurend bad vol met bloemblaadjes voor me klaarstaan. Misschien had hij zelfs wel een weekendje weg geregeld.

Vol spanning kwam ik thuis en riep uit zodra ik de woonkamer binnenstapte: ,,Waar is die verrassing?" Mijn geweldige man wist de spanning goed op te bouwen, want ik moest eerst rustig mijn jas en schoenen uitdoen en daarna mocht ik naar boven naar onze slaapkamer. Eenmaal op onze slaapkamer aangekomen, zag ik niks bijzonders. Ik riep naar beneden waar ik dan moest kijken en kreeg als antwoord dat ik onder mijn kussen moest kijken. Ik legde mijn kussen opzij en zag een grote witte envelop liggen. Ik wist het zeker, het moest wel een waardebon voor een weekendje weg zijn. Vol verrukking rukte ik de envelop open en zag tot mijn grote verbazing... een bekeuring van het CJIB.

Terwijl langzaamaan tot mij doordrong dat mijn geweldige vent niet romantisch was of zou worden, hoorde ik hem beneden al gieren van het lachen...

Dus ja, ik vind gewoon dat ik (en vooruit ook mijn geweldige man) wel een keer een romantisch nachtje weg hebben verdiend. Al is het alleen maar om hem voor één keer te laten zien hoe het moet, met de hoop dat het ooit beter wordt.

Ramona
Ik hoop zo dat ik de overnachting win en wel vanwege het volgende:

Ik heb nu een aantal keer laten doorschemeren om er een leuke eerste Valentijnsdag van te maken met elkaar. Maar haar antwoord was: "we zien mekaar toch dat weekend erna al".

Nou is dat natuurlijk waar. Maar deze eerste Valentijnsdag voor ons met elkaar had ik toch willen opluisteren met een heerlijk romantisch diner en andere leuke dingen.

Zij heeft een heel zwaar jaar achter de rug en misschien is het allemaal nog wel te spannend en te wennen dat zij het nu zo goed voor elkaar heeft. Ik kan uren doorschrijven dat zij een geweldige meid is en dat wat wij hebben nu al meer dan bijzonder is. Het mooiste zou zijn dat ik dat kan vertellen tijdens ons nachtje in het kasteel in Maastricht. Dan kunnen wij onze eerste Valentijnsdag een beetje overdoen want die gaat nu voorbij als een gewone dag 😞.

Let the love be with us (A) en het geluk dat wij winnen ook natuurlijk 😉
Reputatie 2
....Ik kuste een kikker, en dat voelde fijn en goed
maar ik belandde in de verkeerde sloot, dat gedeelte ging dus niet goed.
.....Maar de bek van een toch wel gevaarlijke ooievaar, bracht hem terug naar mij.
en wisten wij beiden, deze liefde, deze l'amour gaat nooit meer voorbij!!

En ja, we kwaken heel wat af, hij en ik...
....en dat blijven we doen, tot die laatste snik.

KWAAAAAAAK KWAAAAAAK.

Valentijn groetjes,
Nicole
Reputatie 4
[center]Bedankt allemaal alvast voor de reacties! Wij lezen allemaal driftig mee![/center]

Ik wil jullie op de hoogte stellen dat je tot vanmiddag 13:00 de tijd hebt om een reactie te plaatsen. Berichten na 13:00 worden nog met plezier gelezen hoor, maar dingen niet meer mee in de prijs. :)

[center]Blijf reageren![/center]
Met Valentijn voel ik me heel speciaal,
dat gevoel geef jij me nu eenmaal.
Niet door rode rozen of lieve kaart met een hart.
Niet door chocola of een lied gezongen met smart.
Maar gewoon omdat je je armen om me heen slaat,
en in mijn oor fluistert dat je me nooit verlaat.
Eigenlijk is het voor mij elke dag Valentijn,
zolang jij maar altijd bij me zal zijn!!! ❤
Reputatie 4
Hallo allemaal! :)

We hebben onze winnaars gekozen!

Wij hebben met een traan en een glimlach sommige zelfs met een schaterlach de reacties doorgenomen. Erg bedankt dat je ons een kijkje wilde geven in jullie liefdesleven. :D

Omdat we enorm veel moeite hadden met kiezen hebben wij besloten dat er 3 winnaars zijn!

@Moontje3105

Bedankt voor je bericht. Wij vonden wel dat je een overnachting in een kasteel hebt verdiend. Al zou het mooi zijn als je hem op deze manier ook kan terugpakken voor zijn gebrek aan romantiek. ;)

@queenE

Een erg mooi verhaal! Ik hoop dat jullie samen lekker tot rust kunnen komen en van elkaar kunnen genieten. Dat hebben jullie zeker verdiend!

@MarcovdA

Een erg heftig en triest verhaal. Ik hoop dat deze overnachting bijdraagt aan een romantische, gezonde en gelukkige toekomst voor jullie en ik hoop dat het enige last opheft rondom valentijnsdag.

Ik zal jullie alle drie een privébericht sturen met hierin enige uitleg en controle van gegevens. :)

Allemaal enorm bedankt voor de reacties! Voor het meedoen krijgt iedereen een Soundshare waarmee je gezellig met iemand muziek kan luisteren.
Wat geweldig leuk! Hartstikke bedankt en ik zal die man van mij eens op het romantische vlak gaan opvoeden 😃...
Reputatie 5

Hallo allemaal! :)

We hebben onze winnaars gekozen!

Wij hebben met een traan en een glimlach sommige zelfs met een schaterlach de reacties doorgenomen. Erg bedankt dat je ons een kijkje wilde geven in jullie liefdesleven. :D

Omdat we enorm veel moeite hadden met kiezen hebben wij besloten dat er 3 winnaars zijn!

Bram je hebt je grote hart waargemaakt ;)
En nog wel 3 x!  
Reputatie 4
Gefeliciteerd alle winnaars, wij hebben in elk geval erg genoten van alle grappige, ontroerende en leuke verhalen die jullie hebben ingestuurd! :)
Reputatie 5
Zo blij dat ik mijn verhaal niet heb geplaatst 😃
Reputatie 4
Het is een leuke actie, maar niet voor mij bestemd ;)

Uiteraard voor alle winnaars, van harte gefeliciteerd!!!! Geniet ervan!!!!
Reputatie 6
Badge +8
Gefeliciteerd winnaars , ff lekker onverwachts genieten.
Veel plezier:)
⭕D;)

Ja!!!

Je meent het?!

ZO ZO leuk, onwijs bedankt!

Toegegeven: heb allerlei gedoe gehad met T-mobile de afgelopen jaren... dit verzacht ;-)

Andere winnaars ook gefeliciteerd! En nogmaals aan alle anderen: bergen liefde gewenst.
Reputatie 5

⭕D;)

Ja!!!

Je meent het?!

ZO ZO leuk, onwijs bedankt!

Toegegeven: heb allerlei gedoe gehad met T-mobile de afgelopen jaren... dit verzacht ;-)

Andere winnaars ook gefeliciteerd! En nogmaals aan alle anderen: bergen liefde gewenst.

In iedere goede relatie loop je tegen elkaars grenzen aan. Pas dan, haal je eruit wat erin zit ;)
Echte liefde overwint alles.
Reputatie 4
Mooi gesproken Edro, 

Denk dat niemand het beter onder woorden kan bregen of nog mooiere woorden ;)
Mijn complimenten 😃
Ik krijg net een mail dat ik heb gewonnen. Klopt niet helemaal of wel?
Reputatie 6
Badge +12
@svendeniseowen,

Dat is vreemd 😞   kan je mij via een PM vertellen hoe je aan deze e-mail bent gekomen?
Dan ga ik even kijken of er te bekijken valt wie deze mail heeft verzonden.
En hoe doe je dat haha. Ben erg blond.
Heb net ook telefoon gehad dat het klopte.