Beantwoord

Verzoek forum aanpassing pagina`s

• 14 september 2017
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
Als ik geïnteresseerd ben in een onderwerp moet ik altijd omlaag scrollen om nieuwe antwoorden te lezen. Daar moet je dan weer de laatste pagina aanklikken.
Het zou handig zijn als die opties ook bovenaan het onderwerp zouden staan zodat we daar gelijk al de laatste pagina kunnen kiezen. Snap ie? 😊
icon

Beste antwoord door David 14 september 2017, 17:02

Hey CrisTien,

Dit is onwijs eenvoudig op te lossen! 🙂

Als je een topic met aantal reacties ziet, dan kun je onder het eerste bericht deze balk vinden:

Als je dan op 'Nieuwste eerst' klikt, dan draait het topic zich als het ware om en zie je de nieuwste reacties als eerst en dat loopt dan zo terug tot het oudste bericht. Dat is wat je bedoelde toch?

Ik pak dit bericht gelijk aan als moment om te zeggen dat we het hier allemaal tof vinden om te zien dat je zo actief bent! Ga zo door! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey CrisTien,

Dit is onwijs eenvoudig op te lossen! 🙂

Als je een topic met aantal reacties ziet, dan kun je onder het eerste bericht deze balk vinden:

Als je dan op 'Nieuwste eerst' klikt, dan draait het topic zich als het ware om en zie je de nieuwste reacties als eerst en dat loopt dan zo terug tot het oudste bericht. Dat is wat je bedoelde toch?

Ik pak dit bericht gelijk aan als moment om te zeggen dat we het hier allemaal tof vinden om te zien dat je zo actief bent! Ga zo door! 😃
Reputatie 7
Badge +20
hoezo blond😉👍🏻 Dank! En Dank! 😉
Reputatie 7
Badge +20
Je moet het maar net even weten! 😉 Graag gedaan!

Reageer