Beantwoord

Vragen beantwoorden van het forum

Ik ben al enige tijd lid van het forum. Ook om vragen te beantwoorden. Als ik dit probeer lukt het niet. Wie kan mij de procedure uitleggen.
icon

Beste antwoord door Nimorea 18 juni 2015, 15:55

Hey siobonne,

Wat leuk dat je ook op het forum actief bent ! :)

Wat lukt er precies niet?
Om een vraag te beantwoorden hoef je alleen maar een topic te lezen van iemand anders, en daarop te antwoorden ( zoals ik nu doe bij jouw topic).
De schrijver van het topic, of een T-Mobile moderator, kan vervolgens jouw post als antwoord markeren.

Lukt het niet om een antwoord te schrijven? of is er een ander probleem wat je ervaart?

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Hey siobonne,

Wat leuk dat je ook op het forum actief bent ! :)

Wat lukt er precies niet?
Om een vraag te beantwoorden hoef je alleen maar een topic te lezen van iemand anders, en daarop te antwoorden ( zoals ik nu doe bij jouw topic).
De schrijver van het topic, of een T-Mobile moderator, kan vervolgens jouw post als antwoord markeren.

Lukt het niet om een antwoord te schrijven? of is er een ander probleem wat je ervaart?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi siobonne,

Wat leuk om te horen dat je zo actief op het forum bent! 🙂 Het is in ieder geval wel gelukt om een topic te openen! Ik zie dat je de afgelopen dagen nog geen reacties hebt geplaatst op het forum, dus ik neem aan dat het nog steeds niet gelukt om te reageren.

Ik zie dat Nimorea je al op weg heeft geholpen. Ik vraag het voor alle zekerheid toch maar even: kun je eens kijken of je wel bent ingelogd op het forum als je wilt reageren? Krijg je een foutmelding of iets anders in je scherm te zien als je wilt antwoorden? Sommige topics zijn inmiddels gesloten, omdat het een ouder topic is. Daardoor zijn de eerdere reacties nog wel zichtbaar maar kun je nu niet meer reageren. Kun je het eens in een ander, actueel, topic proberen? In dit topic kun je nog meer informatie lezen over hoe het forum werkt.

Laat je even weten of het is gelukt?
Bedankt dames, ik wist niet dat het zo eenvoudig is. Ik snap her nu. Ik maakte het zelfs veel te moeilijk. Bedankt voor jullie hulp. Ik weet nu, wat ik moet doen. Dank je Nimorea en ThalinaK groetjes Siobonne THANX
hey siobonne , gelukkig snap je het nu
Gelukkig, ik wilde net reageren!
Ik begrijp het. Dank je
Reputatie 6
Very very very slow chat..... 😃
Ik heb vraag warom t-mobile al jarenvaste klanten heef geen korting(zeggen ze wel
Beste M.Cona

Je spaart punten waar je korting mee kunt krijgen of cadeaus, en als je meer korting wilt kun je ook hun opbellen om te verlengen doen ze je vast wel een aanbieding:)
m.cona schreef:

Ik heb vraag warom t-mobile al jarenvaste klanten heef geen korting(zeggen ze wel

Hopenlijk beantwoord dit jouw vraag.

Mvg,

Mathijs M
Reputatie 7
Badge +20
Hi M.Cona,

Welkom op ons Forum!

Je kan bij ons profiteren van kortingen met bijvoorbeeld T-Mobile Samen. Ik zie dat je daar nog geen gebruik van maakt dus ik zou zeggen maak snel een groep aan via My T-mobile. Daarmee kun je namelijk iedere maand voor €2,50 factuurkorting kiezen. Daarnaast kun je met je T-Mobile Extra spaarpunten nog meer voordeel uithalen.

Reageer