Vraag

Vragen/opmerkingen over T-Mobile iPhone Case Creator

• Doet lekker mee
  • 32 reacties
Beste T-Mobile,
De Case Creator vind ik het een supper idee van jullie echt heel erg leuk dat je nu je Case echt persoonlijk kunt maken!!!
Ga zo door T-Mobile!
TOP!!
Groet,
Bram

199 reacties

Heb er gelijk 1 besteld!
Reputatie 5
Goedemorgen bvw.
Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Ik ben nu natuurlijk wel benieuwd voor welk design je hebt gekozen

Reputatie 2
Hartstikke leuk! Ik ben meteen aan de slag gegaan maar mijn ontwerp werd afgekeurd. Heb een berichtje gestuurd maar geen antwoord. Ik vraag me af of mijn betaling automatisch gecancelled word in dit geval? Of hoe gaat dat in zijn werk? Ref. nummer: 001363

Groetjes Isa
Een met een Apple logo!
Reputatie 5
@Isaatje
Ik heb het nagevraagd en als het goed is heb je een reply gehad op je bericht. Laat het mij weten als dit niet het geval is, dan vraag ik het nogmaals voor je na.
Reputatie 2
Thx MijkeS,

Ik heb je even een PB gestuurd.
Reputatie 2
Heb er gelijk 2 besteld!!
Beste T-mobile,
Ik heb er 1 besteld, en betaald maar ik wilde hem nog aanpassen maar dat ben ik vergeten kan ik nog wijzigen? En ik heb geen bevestiging per mail gekregen....
Reputatie 5
@Noapoa

De bevestigingsmail is waarschijnlijk in je spam inbox terechtgekomen. Helaas kun je geen aanpassingen meer doen nadat je de bestelling geplaatst hebt.
Hey, echt een hele leuke actie. Heb ook gelijk een hoesje besteld. Helaas is het hoesje niet goed aangekomen. De linkerbovenhoek is gesmolten en ziet er niet meer uit. Ook past de iPhone er niet meer in. Ik wil graag een ander exemplaar omdat deze gewoon eigenlijk waardeloos is. Helaas kan ik geen foto toevoegen op mijn iphone, anders had ik deze erbij gezet. Hoe gaan we dit oplossen? Mijn referentie nummer is: 001270

Groetjes
Reputatie 5
Goedemorgen GewoonWyb,
Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik heb het direct doorgezet naar de leverancier.

Zou je mijn privebericht nog willen beantwoorden? Alvast bedankt.
Reputatie 2
Goede avond,
Van wat voor materiaal is de case?
En beschadigd mijn i-phone daar dan niet van??

BVD
Marina
Reputatie 2
@anybody

Als ik een case gemaakt heb en al mijn gegevens heb ingevuld, en ik druk op ga verder...
Dan gebeurd er niks....
Is mijn case dan afgekeurd of iets anders...
Doe niks speciaals alleen een foto op de case gezet?
Reputatie 5
@Ikke67
Goedemorgen! De case is gemaakt van polycarbonaat en is onschadelijk voor je iPhone. Hij is juist bedoeld om je iPhone te beschermen

@phurog
Kun je checken hoe groot (hoeveel mb) de afbeelding is die je op je case hebt gezet? En hoe snel is je internetverbinding? Als je een redelijk grote afbeelding hebt gebruikt en niet zo'n snelle internetverbinding hebt dan kan het zo zijn dat de browser heel veel tijd nodig heeft om je ontwerp te uploaden.
Hoor het graag van je!
Reputatie 2
@MijkeS
Ok heb de afbeelding geknipt en weer geplakt, het is helemaal gelukt!
Thx voor de tip, ben heel benieuwd straks naar het resultaat!
Reputatie 5
@phurog
Goed om te horen! Hopelijk heb je de case snel in huis.
Halloo, ik had een vraagje over de transparante achtergrond als je daar plaatjes op wilt zette is het dan wel even mooi en duidelijk als by zwart en witte achtergrond? En ik heb een afbeelding bewerkt met paint alleen krijg ik
Jammer genoeg zon witte achtergrond er bij en dat staat niet maar ik weet niet hoe ik dat weg krijg houde jullie daar rekening mee of moet je dat zelf puzzelen?:) voor de rest is het een super idee!
Reputatie 5
@Sakaryali

Goedemorgen. Dit kunnen we helaas niet voor je doen. Je zult dus zelf moeten puzzelen

Als je kiest voor de transparante case, dan blijven de zijkanten sowieso transparant.
Okee hartstikke bedankt alleen had ik nog een klein vraagje zijn de. Zijkanten dicht of open van het hoesje? En binnen hoeveel dagen heb ik hem dan?
Reputatie 5
@Sakaryali

Als je kiest voor de transparante case, blijven de zijkanten transparant. Kies je voor de zwarte, dan blijven de zijkanten zwart.
De levertijd van de case is 3 weken. Succes!
Reputatie 2
Leuke actie! Maar ik heb ongeveer 10 dagen geleden besteld en betaald, maar heb nog geen email ter bevestiging ontvangen. Ook op mijn email met de vraag om een bevesting (8 dagen geleden) ontving ik geen reactie.
Of hoor ik geen bevestigingsmailtje te krijgen?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
@SMRK

Goedemiddag! Zou je eens in je spam inbox willen kijken? Het kan zijn dat je bevestigingsmail daar beland is. Kun je mij laten weten of het gelukt is?
De levertijd is overigens ongeveer 3 weken.
Reputatie 2
@Mijke S
Zit niet tussen de spam.
Beste T-Mobile,

Op 15-08-2011 heb ik een case besteld voor mijn iPhone 3Gs (T-Mobile, RefNr:001226).

Echter heb ik hem nog steeds niet ontvangen, terwijl een vriend van mij (die een paar dagen later een besteld had) wel al ontvangen heeft.

Waar blijft mijn case?

Alvast bedankt.

Gr.

Maikel
Reputatie 6
Mboxma welkom dat is veschillend de tijd er voor ik hab hem intwee weken en mijn buurvrouw moet hem nog steeds krijgen er staat ik dacht 3 weken voor

Reageer