Vraag

Vragen/opmerkingen over T-Mobile iPhone Case Creator

• 15 augustus 2011
  • 199 reacties
  • 11247 Bekeken

Toon eerste reactie

199 reacties

Hey, Ik heb zo'n 4 weken geleden een Case besteld met de Case-Creator, ik kreeg toen een mail waarin stond dat hij binnen 3 weken geproduceerd en verzonden zou worden. Ook zou ik een bevestigingsmail krijgen als hij was verzonden.

Nu,, vier weken later heb ik nog niks ontvangen,, ik vroeg me af wat ik het best zou kunnen doen?

Mvg, Niels de Klein
Ook ik heb er 1 besteld en betaald via Ideal op 26 augustus via Ideal en wacht nog steeds mijn ref nr: 009293
Ik hoor graag wanneer ik hem krijg want via contact op de site krijg ik geen reactie.

Groet Mike.
Ik heb op 31 augustus 2011 een case besteld (referentienummer 011052) tot nu toe nog niks ontvangen. Ik heb een mailtje gestuurd naar Casecreator maar die laten niks van zich horen. Lekker bezig T-mobile check ff in toekomst of die bedrijven waar je samen mee werkt wel betrouwbaar is. Want dit slaat helemaal nergens op, echt super slecht. Ik hoop dat T-mobile snel actie onder neemt want dit kan echt niet zo ga je niet met klant om.
</div>
<br clear="all" /> <br />
<br />
Oke dankjewel voor het uitzoeken, ik hou jullie op de hoogte zodra ik de <span class="highlight">case</span> binnen heb!!![/quote]

Ik heb vandaag een antwoordmailtje gehad via het contactformulier

"Geachte heer/mevrouw,

Onze excuses voor het ongemak, uw case wordt uiterlijk vrijdag 30 september bij u bezorgd.Mocht u uw case 1 oktober nog niet ontvangen hebben neemt u dan a.u.b. zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Wij hopen u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Case Creator Team"

Dus ik wacht het wel af.....
Hoi T-Mobile.

Ik heb op 28-08 een hoesje besteld voor de iPhone, ook direct een bevestigingsmail gekregen,
daar stond in dat het hoesje binnen 3 weken bezorgd zou worden! Het is nu bijna een maandje geleden,
en ik heb nog steeds geen hoesje ontvangen! Waar blijft de mijne?! :)

Referentienummer: 010134!
Groetjes, Kayleigh.
Same here!

Ik heb op 31 augustus 2011 een case besteld (referentienummer 011052) tot nu toe nog niks ontvangen. Ik heb een mailtje gestuurd naar Casecreator maar die laten niks van zich horen. Lekker bezig T-mobile check ff in toekomst of die bedrijven waar je samen mee werkt wel betrouwbaar is. Want dit slaat helemaal nergens op, echt super slecht. Ik hoop dat T-mobile snel actie onder neemt want dit kan echt niet zo ga je niet met klant om.
Reputatie 2
Heb op 25-08 en op 26-08 hoesjes besteld maar nog steeds niets ontvangen. Nu ruim 4 weken geleden. Wanneer kan ik deze verwachten?

Bij voorbaat dank!

Case nrs: 008615 en 008592
Beste T-Mobile..

Helaas heb ik nu niet mijn refnr bij de hand, maar ik heb op 3 september een case besteld en betaald.

Heb helaas tot op heden niets mogen ontvangen, terwijl vrienden binnen anderhalve week een case thuis hebben gekregen.

Gaat hier iets fout??

m.v.g.

Aydin
Wow... ik wil er ook eentje gaan bestellen... maar als ik dit zo allemaal lees :s
Reputatie 2
Hoi
Ik had rond 26.08.2011 eentje besteld, kreeg een email van dat ik hem binnen 3 weken zou krijgen maar tis al bijna 5 weken geworden en heb hem nog steeds niet gekregen, heb hem al betaalt.. heb ook 2 keer bericht gestuurd, maar nog steeds niks van gehoord.
Same here!

Inmiddels ruim 3 weken geleden en nog niets ontvangen. Ik zou het toch wel op prijs stellen, als T-Mobile je dan op z'n minst laat weten, dat het wat langer gaat duren vanwege drukte. Kweste van 'customer care' bij een groot bedrijf, toch? Geld terug actie, dan maar? Maar je had toch op je vingers na kunnen tellen dat dit een succes zou worden? Dan pas je toch de productie aan, stel je de aantallen bij en zorg je dat je tevreden klanten houdt - of zie ik dat een beetje te rooskleurig?

Vandaag maar eens een reactie hier, T-Mobile?

En waar blijft de mijne?
De eerste was binnen 2 weken binnen... Daarna nog 1 besteld maar nu nog niks na 4 weken!
Ref: 010543
En ja ook al contact opgenomen met de contact formulier, maar na 5 dagen nog geen reactie...

Laat het ff weten, thnx
heb 4 september de case besteld maar heb nog steeds niks gehoord dus de dit is al langer als 3 weken.

wanneer is de case klaar want ik heb al lang genoeg gewacht mijn refnummer is 011865

laat a.u.b even iets weten.
ik heb 2 i phone hoesjes besteld, via t mobile case creator... Zou 21 dagen duren, maar helaas nog niks ontvangen, wanneer krijg ik ze thuis?

ref nummer 009209 en 009239
Reputatie 6
@TijnC en Mikevv
De cases liggen bij de bezorger. Jullie zullen de case binnen enkele dagen moeten ontvangen.

@iPMartijn en Kewell
Wij hebben bericht gehad van de koerier dat de case is afgeleverd. Omdat je aangeeft dat je deze niet hebt ontvangen, wordt de case opnieuw gemaakt en verzonden.

@Oosje14 en Netanja
De status is momenteel 'zit in distributieproces bij de koeriersdienst'. Jullie ontvangen de case binnen enkele dagen.
Reputatie 6
@Gues, YasinDonmez en kowalski1960
Willen jullie het referentienummer en de datum van aanvraag posten, dan kan ik de status voor jullie navragen.
Graag zou ik ook de status van mijn case willen weten...Alvast bedankt!

Referentienummer: 012240
Dag Raymond,
Krijg ik nog een reactie? Dit is mijn zoveelste post.
Ref:006732
Reputatie 6
@Kewell
Zie de 3e reactie boven jouw post.
Reputatie 2
Hoi
mijn referentienr is: 008657
hallo,

mijn refnummer is 011865
Hallo

Hoelang duurd het nog voordat ik mijn case krijg?

Mijn referentienummer is: 010357

Dankje
@Kewell
Zie de 3e reactie boven jouw post.

Mijn excuses.
Bedankt voor het uitzoeken. Wanneer kan ik het verwachten?
Mvg, M. Cakmaktasi
Mijn referentienummer: 011747. Ik lees het wel. Bedankt!
@ Raymond
Ik zou ook graag willen weten waar mijn case blijft, mijn referentienummer : 012447
Alvast Bedankt

Reageer