Vraag

Vragen/opmerkingen over T-Mobile iPhone Case Creator

Toon eerste reactie

199 reacties

Ik heb een vraag over de kleur van de iphone case. Ik wil namelijk witte zijkanten, dus kies ik voor de witte iphone case. Ik wil graag een wit plaatje achterop de case, nameijk een lege sheet van powerpoint met daarop een regel tekst. Nu vraag ik me af of deze kleuren wit hetzelfde zijn of dat de iphone case niet zo wit is en dat je dus heel goed kunt zien waar het plaatje begint en ophoudt.
Reputatie 2
Ik heb op maandag 26 september jl. al bericht ontvangen dat mijn case verstuurd zou worden, maar het is nu 8 dagen later en ik heb nog niets ontvangen.
Mijn referentienummer: 011904
Graag jullie reactie.
Reputatie 6
@Khaisrahmanie, YasinDonmez en Tinesie
Helaas zijn de cases door de koerier niet bezorgd. De cases worden vandaag opnieuw per reguliere post verzonden.

@MandyS, H.A, Gertjun, Willems en Rianke
Jullie cases liggen bij de bezorger en zul je een dezer dagen gaan ontvangen.

@DiirtyDutch
Vervelend dat je de case nog niet hebt ontvangen. Zoals eerder vermeld is de case al wel verzonden. Waarschijnlijk is het bij de post fout gegaan. De case wordt nu opnieuw gemaakt en zal vandaag opnieuw verzonden worden.

@<a href="https://forum.t-mobile.nl/members/diirtydutch-216837/" target="_blank">DiirtyDutch</a><br />
Vervelend dat je de case nog niet hebt ontvangen. Zoals eerder vermeld is de case al wel verzonden. Waarschijnlijk is het bij de post fout gegaan. De case wordt nu opnieuw gemaakt en zal vandaag opnieuw verzonden worden.

@Raymond

In iedergeval weer bedankt voor de moeite en nu maar weer w88

Gaat dit ook weer langer dan 3 weken duren of word dit een soort spoedje..???
Die Case creator actie hadden ze beter niet kunnen doen massaal zijn er mensen die ze niet krijgen of gekregen hebben.

Ik ook heb de mijne besteld op 16-9-2011 en ook nog niets ontvangen
Al deze afgelopen week 2 emails gestuurd, en ook naar de klantenservice gebeld maar die verwijzen naar
het contact formulier wat een actie geld innen mensen gek maken met cases met eigen opdruk erop en dan niet bezorgen wel het geld innen.

Mijn Referentienummer: 014467

Denk niet als ik bovenstaande reacties lees dat we iets krijgen, wel leuke actie van t-mobile zal er wel aan denken als ooit mijn contract is afgelopen.
Ik heb (eindelijk) mijn hoesje binnen maar wat ik me nu dan afvraag,is dit het eerste hoesje wat jullie gestuurd hebben en eindelijk is aangekomen of is dit het tweede hoesje wat opnieuw gemaakt is en verstuurd is deze week want dat is dan wel erg snel...wat ik dan wel weer vreemd vind dat iedereen zolang moet wachten

Maar goed het is opgelost...@Raymond bedankt voor de moeite nogmaals!!!
Hee, ik ben zoals ik hierboven al heb gelezen niet de enige die problemen heeft met de Case.
Ik zelf heb de case besteld en een bevestiging gekregen op 20-9 (morgen 3 weken geleden). Ik wou even kijken of er misschien iets mis gegaan was, aangezien vermeld staat levering binnen 3 weken. Naar het schijnt kan dit dus mogelijk langer gaan duren?
Mijn referentienummer is 015496.
Hoop dat ik m'n case snel binnen krijg.
Met vriendelijke groet,

Mathijs de Kramer
Hey,
ik heb hier het zelfde situatie als Mathijs de Kramer. ik heb hem ook op 20-9 besteld en wil vragen wat de stand van zaken zijn?
mijn referentienummer is : 015595
mvg,
Murat Karasahin
Reputatie 3
Goedemorgen,

Ook ik heb meteen een case voor mijn iPhone besteld.
Op 22 september, maar ik heb nog steeds niets ontvangen, ook geen mail dat de case onderweg is.

Zou iemand de status van mijn bestelling kunnen checken en aangeven wanneer ik de case in huis kan verwachten?
Alvast bedankt.
Groetjes,

Sandra Visser

Reputatie 6
@JohnLenzen, @Mdekramer en Murii10
Excuses voor de late reactie! Hebben jullie de case inmiddels al ontvangen? Ik ben in ieder geval al navraag aan het doen bij de leverancier.

@san2204
Wat is het referentienummer van de bestelling?
@raymon
heeft u wat gehoord van de leverancier over de cases ??
@Raymond
Hoi,

Ik heb vanmiddag een mailtje gekregen dat mijn Case verstuurd is. Ik zal nog even wat laten weten wanneer deze binnen is. Ook zal ik het laten weten mocht ik hem voor het weekend nog niet heb ontvangen.

Alvast bedankt voor je hulp,

Met vriendelijke groet,

Mathijs de Kramer
Reputatie 2
Raymond, je zult intussen wel buikpijn hebben van deze actie. Ik heb ook op 5 oktober een mail gekregen dat de case is verstuurd. Vandaag 7 dagen later heb ik nog niets ontvangen. Mijn referentienr is 013941. Ik hoop iets van je te horen
Ik heb op 8 SEPTEMBER een mail ontvangen dat mijn case verstuurd is maar nu, een ruime maand later heb ik nog steeds niets ontvangen!

Mijn ordernummer is 006796

Graag (re)actie!
Het is stil vanuit T-mobile ineens.... Ik ben eigenlijk zover dat ik zeg: zoek het gezelliog uit, ik wil mn geld terug als ik geen case krijg! De post kan er geen 4 weken over doen en ik lees ZOVEEL klachten over de ontvangst.... stiekum een probleem met de leverancier toevallig??

Erg jammer dat je je klanten niet inlicht! Ik wacht nog tot volgende week op reactie en krijg ik die niet, dan ga ik andere stappen ondernemen!

Nogmaals ijn ordernummer: 006796

Groet Esther
Geachte T-Mobile,

Mijn vertrouwen in dit bedrijf is bijna weg.

Ik heb 2 maanden geleden op 15-08-2011 een iPhone 3Gs case via jullie case creator besteld (http://www.t-mobile.nl/casecreator) , en nog steeds niet ontvangen.

Op 15-09-2011 heb ik contact met jullie opgenomen het contact formulier op (http://www.t-mobile.nl/casecreator). Hierop heb ik een automatische mail gekregen, waarop ik daarna geen reactie meer ontvangen heb.

Vandaag had ik de klantenservice van T-Mobile gebeld, die mij daarna naar 08002362226 wilde doorverbinden. Eenmaal 08002362226 gebeld kreeg ik weer een nieuw nummer 08007111 en eenmaal daar kwam ik weer in een leuk keuze menuutje terecht.

Nadat ik eindelijk weer een collega aan de lijn had wilde zij mij doorverbinden met Apple zelf?!?!!?? Ze gaf me het nummer 09007777703 en wilde dat ik daar heen bel. Ik vroeg aan de collega of ze dit even kort wilde sluiten met haar supervisor of manager, maar ze gaf meteen aan "dit heb ik al gedaan". "Indien u verder geen vragen meer heeft wens ik u een fijne dag".

Apple heeft niks te maken met jullie eigen T-Mobile Case Creator.

Wie gaat dit nou oplossen?

Geen oplossing? Doei T-Mobile, Hallo andere provider!!!!!!!!!!

(Bijlage: Automatische reactie contact form)

Beste Maikel Boxma,

Je hebt ons een bericht gestuurd aangaande de Case Creator. Je bericht is ontvangen op 15-09-2011 om 16:28. Hieronder zie je een kopie van je bericht:
Beste T-Mobile,Op 15-08-2011 heb ik een case besteld voor mijn iPhone 3Gs (T-Mobile, RefNr:001226).Echter heb ik hem nog steeds niet ontvangen, terwijl een vriend van mij (die een paar dagen later een besteld had) wel al ontvangen heeft.Waar blijft mijn case?Alvast bedankt.Gr.MaikelJe ontvangt zo snel mogelijk van ons een reactie.

Heb je nog vragen? Of wil je de galerij nog een keer bekijken? Kijk dan op t-mobile.nl/casecreator

Met vriendelijke groet,
T-Mobile
Reputatie 2
Hallo Maikel, jouw ervaringen zijn een exacte kopie van mijn contacten met T-mobile rond het bestellen van de Iphone case. Als extraatje kreeg ik nog het verwijt dat ze me een aantal keren hadden gebeld, maar dat ik onbereikbaar was. Toch vreemd, ik heb al die tijd prima bereik gehad en een Iphone houdt prima gemiste oproepen bij en deze lijst was leeg. Ik heb een flinke kater van deze actie en de manier waarop T-mobile met zijn klanten omgaat. Nog een
paar maanden en dan maar eens van provider wisselen.
Veel sterkte en laat je voor 10 euro niet gek maken.
Hans Adriaans
Ik heb gister de helpdesk van T-Mobile maar eens even gebeld. Nou, ik was de eerste die ze erover sprak (ZEI ze)

Of ik het zelf even via het contactformulier wilde reageren, nou daaarvoor bel ik natuurlijk niet tegen weet ik het hoeveel cent per minuut.

Zij ging het ook in gang zetten en op zoek naar de leverancier. Zo te horen zijn de medewerkers van de (externe??) helpdesk dus ook totaal niet goed geinformeerd!

Ik wordt echt een beetje simpel van deze club, voorheen was het vele malen beter, de service, en met dit soort acties mag je toch verwachten dat ze hun klanten goed informeren? Nu is de "leuke" actie een leuke inkomstenbron voor hen en geen uitgaven want ze leveren gewoon niks!

Het is jammer dat ik nog lang aan mn contract vast zit, dit is echt een reden om te stoppen bij T-mobile!

En natuurlijk ook nog steeds geen reactie hier in het forum!!
Beste T-mobile,

Ik heb twee cases besteld en ontvangen, maar ik zou graag een factuur willen. Hoe kom ik hier aan?

b.v.d.
mcb
Ik heb op 28 augustus een case besteld maar heb tot op heden nog niks mogen ontvangen.
Op mijn web formulier krijg ik geen antwoord dus ik probeer het nu via deze weg mijn Referentienummer is 010190
Reputatie 3
Al 8 dagen niks gehoord van de moderator?....

Is er een mogelijkheid om de case creator voor de iphone 4S te gebruiken?

ik heb de iphone 4s bij jullie besteld. Maar ik hoorde dat de case van iphone 4 niet op de 4s past wegens het knopje van het geluid aan/uit te doen die in grootte verschilt.

Maar aan al deze reacties te zien kan ik beter helemaal geen case bij jullie bestellen.
De service voor deze mensen is ook niet al te best!

mvg
Het is echt te belachelijk voor woorden he, al ruim een week geen moderator in beeld geweest!

Op Facebook spammen ze alles vol en reageren ze heel snel, daar maar eens het bericht geplaatst of ze ook op hun eigen forum willen reageren!

Kijken of er wat uit komt, ik heb nog steeds niks gehoord, ook niet van de dame die ik van de week heb gesproken.

Kastje naar de muur is goed van toepassing en verder lange radiostilte.... Ben benieuwd...
Reputatie 6
Mijn excuses voor de enorm late reactie!

Ik heb zojuist nogmaals om terugkoppeling gevraagd bij het Case Creator Team en zal iedereen hierover informeren zodra ik een reactie heb.
Reputatie 6
@Mdekramer, Murri10
De case ligt al bij de bezorger en zullen jullie binnen enkele dagen moeten ontvangen.

@JohnLenzen, malikoe, madwoman24, MBoxma en Hidde lampe
Ik heb zojuist terugkoppeling ontvangen. De cases worden vandaag opnieuw per post verzonden.
We gaan weer in de afwachting dan maar heb toch een vraag, je zegt OPNIEUW, waarzijn dan in hemelsnaam al die eerder verzonden cases gebleven????

Reageer