Vraag

Vragen/opmerkingen over T-Mobile iPhone Case Creator

Toon eerste reactie

199 reacties

Mijn dank is groot
Reputatie 3
en waar blijft mijn antwoord?..
En dan ontvang ik mn case..... met een beschadiging!!

Kan m dus meteen in de prullenbak gooien! Ik ben er klaar mee, wat een gedoe voor een tientje zeg!

Hoop dat de mede-forummers wel een onbeschadigde case ontvangen!
Reputatie 6
@Robiiin
Volgens de leverancier past de case om de iPhone 4S volgens de specificaties, maar dit is helaas nog niet zeker, omdat dit nog niet getest kon worden.

@madwoman24
Wat vervelend om te lezen! De case wordt opnieuw gemaakt en naar je toegestuurd.
Reputatie 3
Okee, bedankt voor je antwoord. Dan laat ik een case maken !
Maandag krijg ik de iphone 4S via jullie binnen,
Ik hoop dat de case zonder problemen verloopt haha, iig bedankt voor antwoorden.
Beste Raymond, is inmiddels al getest of de case oook om de 4s past? ik heb de mijne vrijdag ontvangen en zou daar graag een case bij maken...
Reputatie 6
@@rotterdam
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

We hebben het hier even getest en het past! 🙂
super! Ik ging er al een beetje vanuit en heb gisteren daarom al besteld.. 😉 ben benieuwd wanneer ik mijn case ontvang!

Groetjes
Reputatie 2
Hallo Raymond, mijn case is gearriveerd. Dank je wel je bemoeienis. Met de case van mijn vrouw heb ik echter hetzelfde probleem. Op 12 oktober een vezendbevestiging gekregen, maar tot op vandaag nog niets ontvangen. Het referentienummer is 016187.
Ik hoor graag van je

Hans
Reputatie 6
@malikoe
Heb je de case inmiddels ontvangen?
Beste medewerkers,

İk heb een hoesje ontworpen, maar ik heb de verkeerde postcode ingetypt, wel de juiste adres en nummer.
Mijn vraag aan jullie is komt mijn hoesje wel bij mijn huis terecht??

Dank u
Reputatie 6
@M--gulec

Wil je mij via een privébericht het referentienummer en ter controle je naam, adres, juiste postcode en woonplaats toesturen?
Reputatie 2
Hallo raymond, ik heb mijn case ontvangen, dank daarvoor. Mijn vrouw's case is echter ook nog steeds niet geleverd. Ik heb op 12 oktober een verzendbevestiging gekregen met nummet 016187. Dit is inmiddels ook al weer 4 weken geleden.
Ik hoop van je te horen.
Groete,
Hans
Echt top idee de case creator. Zojuist een transparant case besteld met een afbeelding erop.. nu nog afwachten 😃
Hallo,
Ik heb op 31 augustus een mailtje gekregen dat mijn case in productie is genomen en dat ie binnen drie weken wordt afgeleverd.
nog steeds niks van gehoord -.-
.......???
Reputatie 7
@malikoe
Inmiddels is het al geregeld. :)

@johnnie89
Veel plezier met je nieuwe case!

@ultraslan29
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Dat duurt wel heel erg lang! Ik adviseer je om deze pagina het contactformulier in te vullen. De fabrikant van de iPhone Case neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.
hey

ik heb laatst 2 hoesjes bestelt met foto ik heb ze beide naar ander adres laten sturen

ik heb op 1 december een email gekregen dat ze klaar waren en ze waren verstuurt

een dag later is op 1 adres het hoesje al aangekomen en de andere is nogsteeds niet aangekomen

waarneer komt deze !
Reputatie 6
@1pen

Je kunt hiervoor beter het contactformulier invullen op de website. Het team van Case Creator zal dit dan voor je uitzoeken.
Helaas wat een leuk idee moet zijn loopt grandioos verkeerd. Zit al 3,5 weken te wachten. Had 1 week voor kerst binnen moeten zijn,maar niets. Na diverse keren via contact mail gevraagd te hebben waar het blijft. Op ontvangstbericht na niets meer ontvangen. Ok niets meer gehoord na het stellen van ultimatum. T- mobile zelf zegt er niets mee te kunnen en suggereert mijn geld terug te halen,maar ik wil gewoon mijn case. Help!
Vanavond een excuus gekregen van casecreator. Gaan morgen weer een nieuwe printen en opsturen. Afwachten maar weer
Ik heb vandaag mijn nieuwe Case creator binnen gekregen. het was de actie van t mobile en dan kon je je eigen hoesje ontwerpen. je moest aangeven welke telefoon je had en ik heb dat allemaal netjes gedaan. Zo,dacht ik voor 10 euro is dat leuk om te doen! Ik kreeg een mail dat ik drie weken moest wachten. Vandaag is die dus eindelijk binnengekomen. Nu komt de klacht. Ik maak mijn pakketje open en mijn ingepakte pakketje was helemaal vies onder het zand en de brief waar in stond dat hij ontvangen was is helemaa verscheurd. ik kan het amper lezen. Nu wil ik het hoesje eruit pakken en in mijn telefoon doen, past het hoesje niet. Wat is dit? Wat een slechte service zeg! Wat kan ik nu het beste doen, want ik wil mijn geld terug! Moet ik het terugsturen of langs een t mobile winkel gaan?
Misschien een heel domme vraag maar hoe plaats ik een tekst op de case?
Groet,
D.
Reputatie 7
@naomizoetmulder
Welkom op het T-Mobile Forum!

Jammer dat de case niet past. 😞 Ik wil je vragen om het contactformulier op deze pagina in te vullen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen om het op te lossen.

@dah
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Geen domme vraag hoor! Je kunt enkel afbeeldingen (jpg, png of gif) plaatsen op de case.
Reputatie 2
Ok dan zet ik hier wel een klacht neer!
ik heb voor een aantal weken geleden via de casecreator een case (beschermhoesje voor de iphone) "gemaakt"en heb op 25-01-2012 bericht gekregen dat hie klaar was en verzonden werd
nu (06-02-2012) is ie nog steeds niet binnen nu weet ik dat de post nie van de vlugge is maare zal toch geen 2 tot 3 weken duren voordat ik hem es een keer binnen zal krijgen !!
mocht het zo zijn stuur dan geen bvericht dat het enkele dagen zal duren voordat ik hem binnen ga krijgen!
graag reactie hierop
Reputatie 6
@wallymagic
Vervelend dat je de case nog niet hebt ontvangen! Je kan het beste het contactformulier op deze pagina invullen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Reageer