Vraag

Vragen/opmerkingen over T-Mobile iPhone Case Creator

Toon eerste reactie

199 reacties

Ik heb 2 weken een iphone case zelf ontworpen en besteld. Alles is goed gegaan, nu heb ik vorige week donderdag een mailtje gehad dat ie klaar en verzonden was, ik heb hem alleen nog steeds niet binnen? Is het normaal dat het zolang duurt bijna een week? Ik ben nu bijna 3 weken verder en zou hem binnen 3 weken krijgen? Ik hoor het wel alvast bedankt!
Reputatie 2

@[url=" ??=]wallymagic[/url]
Vervelend dat je de case nog niet hebt ontvangen! Je kan het beste het contactformulier op deze pagina invullen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

goedemorgen Raymond formulier is ingevuld en verzonden maar nog steeds geen bericht alleen dat het formulier binnen is
Reputatie 6
@Silvyvanmiert
Je kan het beste het contactformulier op deze pagina invullen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

@wallymagic
Heb je inmiddels al een reactie ontvangen?
Beste Tmobile,
Ik heb op 16-01-2012 een case gemaakt en besteld.. ook een mail hiervan ontvangen dat deze goed is aangekomen bij tmobile.
Nu wacht ik al zon 2,5..(ze hebben nog tot donderdag) maar die kans lijkt me klein... dat die op tijd aankomt,

hoelang gaat het nog duuren voor dat ik hem krijg?

Mvg

Mel
Reputatie 7
@melanie01
Als je de case aan het eind van deze week nog niet hebt ontvangen vul dan het contactformulier op deze pagina in. Het team van Case Creator neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.
Hoi,

Al vorig jaar heb ik 2 iphone cases gemaakt. Ik heb bevestigingsmail gehad dat beide op onderweg waren. Ik heb ze alleen nooit ontvangen. Ik heb ze wel betaald, graag zou ik de cases alsnog ontvangen.
Ref nr 024202 en 024199

Alvast bedankt,

Ref nummers 024202 en 024199
Reputatie 6
@ConnieM
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Vervelend dat je de cases niet hebt ontvangen! Je kan het beste het contactformulier op deze pagina invullen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
Het is inderdaad een leuk idee, maar koop hem niet als je een hoogwaardig hoesjes verwacht. De foto, terwijl die echt heel scherp is, staat er met een belabberd aantal pixels op case gedrukt en de case zelf is ook van heel goedkoop plastic. Wij hebben er hier ook 2 besteld maar gebruiken hem niet en hebben er veel spijt van. Niet verwacht van T-Mobile.
Reputatie 7
Ik ben het daarniet mee eens. Mijn foto staat heel mooi op het hoesje en het plastic is van dezelfde kwaliteit als andere hoesjes.
Ik heb namelijk 2 dagen geleden eentje besteld, maar ik heb een fout gemaakt,

ik heb als tekst one in million maar het moet worden one in (a) million.. kan ik dat nog aanpassen of is dat niet meer mogelijk,

lijkt mij niet dat daar nog aan gewerkt wordt.
Reputatie 7
@sdesires
Waarschijnlijk kan het niet meer veranderd worden. Je kunt hiervoor het het contactformulier op deze pagina gebruiken. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
Ik heb een case besteld en hij is binnen maar hij is niet zoals ik wou. Ik heb een transparant hoesje met een transparante tekst op een afbeelding maar hij is zwart en mijn tekst is niet goed kan dat terug gestuurd worden
Reputatie 7
@sdesires
Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met tet team van Case Creator. Dit kun je doen via het contactformulier op deze pagina.
Reputatie 4
Ik zou het leuk vinden als er ook hoesjes voor andere toestellen worden aangeboden. Voor bijvoorbeeld 15 euro zou ik er best 1 willen maken voor mijn Sony Xperia S...
Reputatie 5
@Wies1984: Mee eens! Zo'n prachtig toestel verdiend zeker een mooie case. Bedankt voor de feedback! Ik weet niet of we deze ook voor andere toestellen beschikbaar gaan stellen maar we gaan jou mening zeker meenemen!
Hallo,
Ik heb een tijdje terug 2 hoesjes laten maken via de case creator.
Ik heb vorige week vrijdag 31-3-2012 een mail gehad dat mijn hoesjes verstuurd zijn, en ik zou ze dan binnen enkele dagen ontvangen.
We zijn nu een aantal weken verder en ik heb nog steeds niks ontvangen!!
Ik heb contactformulier ingevuld en gestuurd met mijn vraag naar de klantenservice van case creator.. Maar ik heb tot nu toe niks terug ontvangen..
Nou is mijn vraag; wat moet ik nu verder doen? krijg ik mijn hoesjes nog uberhaupt!? zijn ze zoek of wat dan ook?

PLEASE HELP 😞
Hoi, ConnieM,Ik heb het zelfde probleem, ik heb een tijdje geleden 2 hoesjes besteld, ik heb ook een bevestigingsmail gehad dat beide onderweg zouden zijn.. maar tot nu toe niks ontvangen.Nou vroeg ik me af of jij ze uiteindelijk toch wel ontvangen hebt? Heb jij ook het contactformulier ingevuld? zo ja, heb je een mail terug gehad van ze?

Al vorig jaar heb ik 2 iphone cases gemaakt. Ik heb bevestigingsmail gehad dat beide op onderweg waren. Ik heb ze alleen nooit ontvangen. Ik heb ze wel betaald, graag zou ik de cases alsnog ontvangen.
Ref nr 024202 en 024199

Alvast bedankt,

Ref nummers 024202 en 024199

Reputatie 5
pesimiststyl: Welkom op het Forum 🙂!
Zou jij hiervoor ook het Formulier in willen vullen?
Ohh wat leuk je eigen hoes ontwerpen! is het ook mogelijk om een hoesje met relief te bestellen of zijn ze altijd glad?
Reputatie 7
@nicolientje16
Welkom op het T-Mobile Forum. :D

Deze hoesjes zijn glad en niet met reliëf te bestellen.
Komt er voor andere telefoon een soortgelijke service of blijft het echt bij de iPhone modellen?
ik zie het al.......... veel mensen die hun hoesjes niet krijgen of na lange tijd.... al met al niet echt klantgericht allemaal. Steeds maar weer dat contactformulier invullen....ik heb net besteld zonder het forum te lezen...

Heb nu wel beetje spijt.. maar ja helaas niets meer aan te doen.... Hopelijk doen ze wat ze zeggen...
Reputatie 4
biodome schreef:

ik zie het al.......... veel mensen die hun hoesjes niet krijgen of na lange tijd.... al met al niet echt klantgericht allemaal. Steeds maar weer dat contactformulier invullen....ik heb net besteld zonder het forum te lezen...

Heb nu wel beetje spijt.. maar ja helaas niets meer aan te doen.... Hopelijk doen ze wat ze zeggen...

Let op; je weet hoe de wereld werkt toch? Mensen met een slecht ervaring vertellen het door aan 7 mensen. Mensen met een goede ervaring nog niet eens aan 3. Dus al die 15 (?) mensen die een reactie achterlaten dat ze minder tevreden zijn betekend nog niet dat het slecht is. Zo kunnen er 200 andere mensen zijn die er ontzettend blij mee zijn! Laat je niet gek maken.
hoi allemaal.

ik ben daan.

ik heb in november 3x een case besteld.
nou kreeg ik op 4 december een mail met het bericht dat de cases verstuurd zijn.
toen zag ik dat de postcode die ik had ingevuld onluist was, adres was wel goed.

heb dus tot op heden nog geen cases mogen ontvangen.

wat kan ik nu doen om de cases zo snel mogelijk in mijn bezit te krijgen?

alvast bedankt 

Reageer